Publicerat April 5, 200719 yr Författare Roll over Beethoven, Blueberry Hill, Teddy bear, I love it man Jepp och ännu mer. ;D ;D ;D Njuter av att få släppa loss lite ibland. ;D
Publicerat April 13, 200719 yr Författare 70,2 tränar för mer. skitkul mellan varven att jaga sjöfågel ;D Haha! Härligt amakulu! Det tar sig ser jag. ;D
Publicerat April 17, 200719 yr 70,2 tränar för mer. skitkul mellan varven att jaga sjöfågel ;D Det är grymt bra...undrar: Måste man sikta högre på de långt bort eller är det bara framförhållningen som avgör. ??? Jag får inte detta att gå ihop, känns som det är olika varje gång....
Publicerat April 17, 200719 yr Tycker också att det är lite olika från gång till gång. Vissa fåglar verkar vara gjorda av stål. Kvittar hur man gör dom åker inte ner ändå.
Publicerat April 17, 200719 yr Viggarna är hårdskjutna på langhalla ;D Har ledig vecka så nu får ni ta mitt reckord på 75,5 för nästa vecka jobbar jag natt då ska jag in i 80klubben
Publicerat April 17, 200719 yr Viggarna är hårdskjutna på langhalla ;DHar ledig vecka så nu får ni ta mitt reckord på 75,5 för nästa vecka jobbar jag natt då ska jag in i 80klubben Siktar dit jag också ;D
Publicerat April 20, 200719 yr Viggarna är hårdskjutna på langhalla ;DHar ledig vecka så nu får ni ta mitt reckord på 75,5 för nästa vecka jobbar jag natt då ska jag in i 80klubben 78.9
Publicerat April 21, 200719 yr Är du inte vän med musen?? ;D ;D NEJ!!! men så är det samma känsla i en plastmus som i en plastkolv, måste ha riktiga grejer ;D ;D ;D
Publicerat April 21, 200719 yr NEJ!!! men så är det samma känsla i en plastmus som i en plastkolv, måste ha riktiga grejer ;D ;D ;D ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat April 22, 200719 yr ÄNTLIGEN!!! 82p, men fy fasen vad tid det tog att uppnå det! Det där spelet skulle vara förbjudet, det är ju alldeles för beroendeframkallande! Mvh
Publicerat April 22, 200719 yr 78.9 Stiligt ;D Nu kommer mina tävligs horn ut ur pannbenet jobbar natt i morgon då du
Publicerat April 22, 200719 yr Stiligt ;D Nu kommer mina tävligs horn ut ur pannbenet jobbar natt i morgon då du Väntar med spänning på resultatet
Publicerat April 23, 200719 yr 65,5 poäng! fyfan! kanske skulle ta och arrangera en Jaktsidan turné!Det är ett bra resultat. Är inte helt lätt att få till det.
Publicerat April 23, 200719 yr BARNUNGAR!!!!!!!! Spela spel....skäller på mina ungar mest hela tiden,och vad gör ni ??? ??? :D
Publicerat April 24, 200719 yr Ring rostig nattens bästa 74,3 > Gav upp och lirade in lite deg på Poker till jaktkontot istället ;D
Publicerat April 24, 200719 yr Ring rostig nattens bästa 74,3 >Gav upp och lirade in lite deg på Poker till jaktkontot istället ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 24, 200719 yr BARNUNGAR!!!!!!!! Spela spel....skäller på mina ungar mest hela tiden,och vad gör ni ??? ??? :D Låt du oss vuxna karlar göra vad vi vill på VÅRA datorer. Att du inte får ha ER dator kan inte vi hjälpa ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-*
Publicerat April 25, 200719 yr Ring rostig nattens bästa 74,3 >Gav upp och lirade in lite deg på Poker till jaktkontot istället ;D Fan, 79,7 fan . Jag vill ha 80 ;D ;D