Publicerat Mars 27, 200719 yr Eller hur!!! Jag har fått 28 som mest och då får man vänta med siktet still ;D är du sugen på en touchpad-tävling?
Publicerat Mars 27, 200719 yr jaa, den kan också kallas trackpoint om du har en liten joystick som ofta sitter mitt tangentbordet
Publicerat Mars 28, 200719 yr Författare Djävla skitspel 53 > Det var väl inte illa för att vara av Dig! ;D
Publicerat Mars 28, 200719 yr Det var väl inte illa för att vara av Dig! ;DMan överraskar sig själv ideligen.
Publicerat Mars 28, 200719 yr Man är ju fast ;D Men snittar på poäng kring 15-20 > > Hade nog varit bättre om det var RÄV som kom ut ur gryt ;D Nån fågeljägare blir jag aldrig verkar det som ;D
Publicerat Mars 28, 200719 yr Man är ju fast ;D Men snittar på poäng kring 15-20 > > Hade nog varit bättre om det var RÄV som kom ut ur gryt ;DNån fågeljägare blir jag aldrig verkar det som ;D Problemet är nog att man stressar upp sig o skjuter på fåglar man borde låta bli
Publicerat Mars 31, 200719 yr Fan menar du mig ??? ??? Kallas träning ;D Nej nej skulle aldrig falla mig in men över 50 poäng : är ju helt omöjligt, jag tejpa fast musen på pipan på bössan o körde den på nackstödet på stolen framför datorn men de gick f..n inte bätere det häller ligger på roggmans poäng snitt ;D Mvh.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Nej nej skulle aldrig falla mig in men över 50 poäng : är ju helt omöjligt, jag tejpa fast musen på pipan på bössan o körde den på nackstödet på stolen framför datorn men de gick f..n inte bätere det häller ligger på roggmans poäng snitt ;DMvh. Lätt är det inte att komma över 50 och inte är det ofta iheller. Var precis inne och gjorde min näst bästa serie. 52,7. Sköt då bara ejdrar. Har provat så några gånger och det har gått bra.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Lätt är det inte att komma över 50 och inte är det ofta iheller. Var precis inne och gjorde min näst bästa serie. 52,7. Sköt då bara ejdrar. Har provat så några gånger och det har gått bra. He he retas ju lite bara ;D Mvh.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Vart tvungen att spela lite till. Känner mig iform idag. Nytt rekord he he 59,7
Publicerat Mars 31, 200719 yr Vart tvungen att spela lite till. Känner mig iform idag. Nytt rekord he he 59,7 ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Vart tvungen att spela lite till. Känner mig iform idag. Nytt rekord he he 59,7 Det var inte illa för att vara av Dig. ;D
Publicerat Mars 31, 200719 yr Det var inte illa för att vara av Dig. ;DAbsolut inte. Med tanke på att jag nästan aldrig spelar ngt sorts spel på datorn så är det nästan bra ;D