Publicerat April 27, 200719 yr ÄNTLIGEN!!! 82p, men fy fasen vad tid det tog att uppnå det! Det där spelet skulle vara förbjudet, det är ju alldeles för beroendeframkallande!Mvh Jag ger mig > > Hopplöst att slå verkar det lyckades dock komma med i 80 klubben på 80,8 ;D
Publicerat April 27, 200719 yr Jag ger mig > >Hopplöst att slå verkar det lyckades dock komma med i 80 klubben på 80,8 ;D Grattis.
Publicerat April 27, 200719 yr Grattis. Tack Att jag som är en manisk tävligsmänniska skulle ge upp då man inte har bästa resultat förvånade mig själv ;D
Publicerat April 27, 200719 yr TackAtt jag som är en manisk tävligsmänniska skulle ge upp då man inte har bästa resultat förvånade mig själv ;D Jag ger inte upp ännu. Det är fantastiskt roligt spel ;D
Publicerat April 27, 200719 yr Ger inte heller upp men tycker inte jag har tid att lira det på min fritid F-N hoppas inte någon av mina chefer läser på dett forum :-[
Publicerat April 27, 200719 yr 26,2 :-[ Men ger inte riktigt upp ännu. Till mitt försvar så spelar jag inte varje dag och så har man småglin :-[
Publicerat April 27, 200719 yr Ger inte heller upp men tycker inte jag har tid att lira det på min fritid F-N hoppas inte någon av mina chefer läser på dett forum :-[ ;D ;D ;D
Publicerat April 29, 200719 yr Tja då är man med i en exklusiv skara nu då. 86,8 ;D ;D ;D ;D Wow snyggt blir nog svår slaget : Har du några nya taktiska knep att delge
Publicerat April 29, 200719 yr Wow snyggt blir nog svår slaget : Har du några nya taktiska knep att delge Tackar. Några knep vet jag inte om det var. Satt o spelade lite och det gick inte alls bra. Tänkte en runda till sen skiter jag i det och ja blev som det blev
Publicerat April 29, 200719 yr Det verkar inte vara mitt spel helt enkelt. Kommer inte över 45 poäng. >
Publicerat April 30, 200719 yr 38,9 men jag har aldrig gillat sbs ;D ;D ;D Aha!...... Det är där felet sitter. att jag inte tänkte på det. ;D
Publicerat April 30, 200719 yr Det verkar inte vara mitt spel helt enkelt.Kommer inte över 45 poäng. > Du måste vara kall och beräknande ;D ;D ;D
Publicerat April 30, 200719 yr Du måste vara kall och beräknande ;D ;D ;D ;D ;D ;D Där får man tillbaka.
Publicerat April 30, 200719 yr ;D ;D ;DDär får man tillbaka. Jepp det får man vara beredd på här i våran gemenskap :-*
Publicerat Maj 9, 200719 yr Fan, jagar 90 nu. Har dock tappat svingen. Får beställa en helg hos ngn skytteinstruktör ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Fan, jagar 90 nu. Har dock tappat svingen. Får beställa en helg hos ngn skytteinstruktör ;D Nu börjar du bli knäpp på riktigt...... :D Hehehe....
Publicerat Maj 10, 200719 yr Har ni inget liv..sitta framför datorn hela dagarna ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8)
Publicerat Maj 10, 200719 yr Har ni inget liv..sitta framför datorn hela dagarna ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) 8) 8)Har man ingen annan sjöfågeljakt så är det ett roligt substitut ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Nu börjar du bli knäpp på riktigt...... :DHehehe.... Man kan inte bli ngt man är från början ;D ;D
Publicerat Maj 10, 200719 yr Har man ingen annan sjöfågeljakt så är det ett roligt substitut ;D Kanske det,det är ju i alla fall billigt med ammo..