Publicerat April 2, 200719 yr Författare Absolut inte. Med tanke på att jag nästan aldrig spelar ngt sorts spel på datorn så är det nästan bra ;D Haha! ;D Jag spelar aldrig några spel. ;D Jag bruka skjuta ibland i datorn vid jaktspel men det är det enda också. ;D
Publicerat April 2, 200719 yr 40,2 med touchpad.... jag anar en konkurrent.. får nog ta och spela lite mera tror jag. tur att jag har lov.
Publicerat April 2, 200719 yr 40,2 med touchpad.... Det är bra. Lyckades knappt träffa en enda innan jag stoppade in en USB-mus. Är å andra sidan sämst på allt vad dataspel heter. Har aldrig förstått mig på det. Men sådana här spel är ganska kul. (Tidsfördriv)
Publicerat April 3, 200719 yr Författare Är å andra sidan sämst på allt vad dataspel heter. Har aldrig förstått mig på det. Tack detsamma! Då kan Vi ta varandra i hand. Jag är lika dålig jag. ;D
Publicerat April 3, 200719 yr Det är bra. Lyckades knappt träffa en enda innan jag stoppade in en USB-mus.Är å andra sidan sämst på allt vad dataspel heter. Har aldrig förstått mig på det. Men sådana här spel är ganska kul. (Tidsfördriv) Ibland har man tur...... ;D
Publicerat April 3, 200719 yr 60,1 inte så svårt om man tar god tid på sej :-* Så spärreld är inget bra alternativ????
Publicerat April 3, 200719 yr Det är ingen ide....tror inte kolven passar mej ;DVänta till fredag o ta en virre, så ska du se att du träffar något iaf
Publicerat April 3, 200719 yr Även om det inte är fredag så fungerade virren utmärkt! 60,8 en runda senare 65,7
Publicerat April 3, 200719 yr Även om det inte är fredag så fungerade virren utmärkt! 60,8 en runda senare 65,7 60,7 efter första 65,7 efter hela flaskan ???
Publicerat April 3, 200719 yr 60,7 efter första65,7 efter hela flaskan ??? *hick* ;D SÅ sant..!Fungerar lika bra på datorn som vid sportingtävlingen sörmland&sörmland förra året. men framför allt är man värd det efter dagens arbete å för att bota förkylningen..!
Publicerat April 5, 200719 yr Datanörd! ;D Har inget bättre för mig ikväll ;D Marita tittar på TV och den danska ölen kom inte förrän just nu. Då återstår bara jaktsidan. Det är du som lanserade detta beroendeframkallande spel här ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Lungt på jobbet idag så då jävlar har man tränat nytt pers 75,5 ;DOK då får man ta nya tag då ;D. Grattis till ett mkt bra resultat. Är inte helt lätt det där. ;DFår väl införskaffa en helflaska BRA whisky och köra hårt ;D
Publicerat April 5, 200719 yr Författare Har inget bättre för mig ikväll ;D Marita tittar på TV och den danska ölen kom inte förrän just nu. Då återstår bara jaktsidan. Det är du som lanserade detta beroendeframkallande spel här ;D ;D ;D ;D Jaha, det kan vara så ibland att tv:n inte passar bägge parterna samtidigt. Samma här ser Du, fast jag lyssnar på Elvis, Chuck Berry, Fats Domino m. fl.Alltså riktig klassisk Rock `n`Roll music från det goda 50- & 60-talet. Jag njuter.
Publicerat April 5, 200719 yr Jaha, det kan vara så ibland att tv:n inte passar bägge parterna samtidigt. Samma här ser Du, fast jag lyssnar på Elvis, Chuck Berry, Fats Domino m. fl.Alltså riktig klassisk Rock `n`Roll music från det goda 50- & 60-talet. Jag njuter. Roll over Beethoven, Blueberry Hill, Teddy bear, I love it man