Publicerat Juli 11, 200718 yr Nu är det inte långt kvar ;D!!! Om 20 dagar så kommer det smälla hoppas jag;) !! //"TB"
Publicerat Juli 11, 200718 yr Lär inte vara svårt att få omkull någon grävling på premiären, har gott om grävlingar som ska bort från åtlarna. De är så tama nu på åtlarna så att de kommer på ljudet då spridarna går igång. Så det ska rensas av en hel del!
Publicerat Juli 11, 200718 yr Vi har en skogsväg på marken där rävarna alltid kommer strykandes i vägkanten. Nästan säkrare att vaka efter vägen än på någon vall så det blir en skjutlave efter vägen till den 1á augusti.
Publicerat Juli 11, 200718 yr Författare Jag längtar!!!!!! Blir trött på att vänta så imorrn får det bli vildsvinsvak i skåne istället
Publicerat Juli 11, 200718 yr Vi har en skogsväg på marken där rävarna alltid kommer strykandes i vägkanten. Nästan säkrare att vaka efter vägen än på någon vall så det blir en skjutlave efter vägen till den 1á augusti. Stora skanser att nr1 faller där då ;D Mvh.
Publicerat Juli 11, 200718 yr Stora skanser att nr1 faller där då ;DMvh. Nej men däremot nr 51 i ordningen.
Publicerat Juli 11, 200718 yr Nu får ni f-n sluta att smickra Mickel (han är superskytt,legend,journalist) man kommer ju inte att kunna umgås med karln om ni fortsätter så här. Han får ju storhetsvansinne ;) ;D ;D
Publicerat Juli 11, 200718 yr Nu får ni f-n sluta att smickra Mickel (han är superskytt,legend,journalist) man kommer ju inte att kunna umgås med karln om ni fortsätter så här. Han får ju storhetsvansinne ;) ;D ;D Kolja> På tal om det så är grävlingsjakten i höst utlejd till Von Knorrhane och Greve Af Svinspäck, man måste ju hålla sig med gräddan nu när man stigit i graderna... ;D ;D
Publicerat Juli 11, 200718 yr Kolja> På tal om det så är grävlingsjakten i höst utlejd till Von Knorrhane och Greve Af Svinspäck, man måste ju hålla sig med gräddan nu när man stigit i graderna... ;D ;D Mickel von Pinkenstråhle
Publicerat Juli 11, 200718 yr Kolja> På tal om det så är grävlingsjakten i höst utlejd till Von Knorrhane och Greve Af Svinspäck, man måste ju hålla sig med gräddan nu när man stigit i graderna... ;D ;D Jo det kunde man ju ge sig f-n på, du pratar väll inte ens med fotfolket längre. ;D
Publicerat Juli 11, 200718 yr Du kan få komma och bära fram drinkarna och snittarna när vi avslutat jakten. Johka har lovat att ställa upp som bössbärare ;D Ursäkta om det blev ot.
Publicerat Juli 11, 200718 yr Om inte annat så kanske jag kan bära härskapet ut på pass och sedan agera drevhund .
Publicerat Juli 11, 200718 yr >Mickel Du vet att jag har en skön bild på dig från "ninjafesten" som kanske åker upp på jaktsidan, so cool down ;D :-* Vesslan
Publicerat Juli 11, 200718 yr >MickelDu vet att jag har en skön bild på dig från "ninjafesten" som kanske åker upp på jaktsidan, so cool down ;D :-* Vesslan ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Juli 11, 200718 yr mm. jag längtar riktigt mycket till 1 augusti. ja ska nog sätta mig vid ett grävlingsgryt då på kvällen. sen får man ju inte glömma bort att gillra fällorna mvh jimboh1
Publicerat Juli 11, 200718 yr nee det stämmer ju att man inte får glömma fällorna den 1/8 men jag är inte hemma så då blir det den 14/8 då blir det fullfart med fällorna sen blir det väll nått vak på räv/grävling i höst
Publicerat Juli 11, 200718 yr Skönt att veta att mickel kommer garanterat att få ligga i kölvattnet på avskjutingen.