Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Årets Räv-Grävling jakt 07/08

Featured Replies

Publicerat

Nu är det inte långt kvar ;D!!! Om 20 dagar så kommer det smälla hoppas jag;) !!

//"TB"

• Svar 691
  • Visningar 42,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Jo det är en evighet vankar av o ann här hemma >:( ;D

Mvh.

Publicerat

Ska ut och se vad man hittar på för något.

Publicerat

Lär inte vara svårt att få omkull någon grävling på premiären, har gott om grävlingar som ska bort från åtlarna. De är så tama nu på åtlarna så att de kommer på ljudet då spridarna går igång. Så det ska rensas av en hel del!

Publicerat

Vi har en skogsväg på marken där rävarna alltid kommer strykandes i vägkanten. Nästan säkrare att vaka efter vägen än på någon vall så det blir en skjutlave efter vägen till den 1á augusti.

Publicerat
  • Författare

Jag längtar!!!!!! Blir trött på att vänta så imorrn får det bli vildsvinsvak i skåne istället ;)

Publicerat
Vi har en skogsväg på marken där rävarna alltid kommer strykandes i vägkanten. Nästan säkrare att vaka efter vägen än på någon vall så det blir en skjutlave efter vägen till den 1á augusti.

Stora skanser att nr1 faller där då ;D

Mvh.

Publicerat
Stora skanser att nr1 faller där då ;D

Mvh.

Nej men däremot nr 51 i ordningen. ;)

Publicerat

Hmm vet ligger lite efter ;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Du är en legend Mickel!

Publicerat

Nu får ni f-n sluta att smickra Mickel (han är superskytt,legend,journalist) man kommer ju inte att kunna umgås med karln om ni fortsätter så här. Han får ju storhetsvansinne ;) ;) ;D ;D :D

Publicerat
  • Författare

haha ;D äre så? DÅ kanske det är bäst å sluta då ;D

//"TB"

Publicerat
Nu får ni f-n sluta att smickra Mickel (han är superskytt,legend,journalist) man kommer ju inte att kunna umgås med karln om ni fortsätter så här. Han får ju storhetsvansinne ;) ;) ;D ;D :D

Kolja> På tal om det så är grävlingsjakten i höst utlejd till Von Knorrhane och Greve Af Svinspäck, man måste ju hålla sig med gräddan nu när man stigit i graderna... ;D ;D ;)

Publicerat
Kolja> På tal om det så är grävlingsjakten i höst utlejd till Von Knorrhane och Greve Af Svinspäck, man måste ju hålla sig med gräddan nu när man stigit i graderna... ;D ;D ;)

Mickel von Pinkenstråhle

Publicerat

Jo det kunde man ju ge sig f-n på, du pratar väll inte ens med fotfolket längre. ;):D ;D

Publicerat

Du kan få komma och bära fram drinkarna och snittarna när vi avslutat jakten. Johka har lovat att ställa upp som bössbärare ;D

Ursäkta om det blev ot. ;)

Publicerat

Om inte annat så kanske jag kan bära härskapet ut på pass och sedan agera drevhund :D.

Publicerat

>Mickel

Du vet att jag har en skön bild på dig från "ninjafesten" som kanske åker upp på jaktsidan, so cool down ;D :-*

Vesslan

Publicerat

;D ;D ;D

Publicerat
  • Författare

;D ;D ;D ;D Den vill vi alla se :D

//"TB"

Publicerat
>Mickel

Du vet att jag har en skön bild på dig från "ninjafesten" som kanske åker upp på jaktsidan, so cool down ;D :-*

Vesslan

;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat

mm. jag längtar riktigt mycket till 1 augusti. ja ska nog sätta mig vid ett grävlingsgryt då på kvällen. sen får man ju inte glömma bort att gillra fällorna :D;):):D     

mvh jimboh1

Publicerat

nee det stämmer ju att man inte får glömma fällorna den 1/8 men jag är inte hemma så då blir det den 14/8 då blir det fullfart med fällorna sen blir det väll nått vak på räv/grävling i höst

Publicerat

Vesslan> Nu skriver vi om rävjakt och inget annat.. ;D ;) :-*

Publicerat

Skönt att veta att mickel kommer garanterat att få ligga i kölvattnet på avskjutingen. ;)