Publicerat Juni 26, 201610 yr Hos svärföräldrarna kom en grannkatt och bar denna när jag gick ut med Dina, katten stack som en löning men lämnade kvar fågeln som Dina fick kika på lite.
Publicerat Juni 26, 201610 yr 34 minutes ago simonarvestrand sa: Inge kanonbild men här är han. Mkt bus i den? Ser ut att kunna se mkt oskyldig ut
Publicerat Juni 26, 201610 yr Efter bara tre dagar så kan man nog konstatera att det är en vild en. har haft många valpar genom åren men försöker man minnas tillbaka så går det inte komma ihåg hur den förra va som valp.
Publicerat Juli 1, 201610 yr På 2016-06-26 at 16:39 simonarvestrand sa: Inge kanonbild men här är han. Vilken sköning! Jag har alltid diggat strävhår! Mest hundarna men självklart också forummedlemmen!
Publicerat Juli 1, 201610 yr Detta är en populär post. En Pointer gillar närhet. Här var svarthunden med en liten stund innan hon la sig på en ny och sval plats igen. Varmt med hennes päls i sommarvärmen kan man tänka.
Publicerat Juli 1, 201610 yr Det huvudet är fullt av pratar munnen. Hade inte sett den likheten faktiskt.
Publicerat Juli 13, 201610 yr Detta är en populär post. I väntan på förmodade jaktbilder så slänger jag in lite vardagsbilder. Här är Ardbeg tillsammans med syrran!
Publicerat Juli 13, 201610 yr Som vanligt snygg bild! Gissar att du har bra grejor att fota med och som vanligt är du duktig på att komponera bilden. Hatten av.
Publicerat Juli 13, 201610 yr 43 minutes ago Broder Tuck sa: Som vanligt snygg bild! Gissar att du har bra grejor att fota med och som vanligt är du duktig på att komponera bilden. Hatten av. Tack! Denna gång är det mobilkameran som levererar Det är roligt att fota och mellan varven blir det rätt mycket så det är kul att det uppskattas
Publicerat Juli 16, 201610 yr Detta är en populär post. Tog en bild på gammalhunden igår. Apporteringsträning för några veckor sedan. Som synes så håller Pippi i till jag kommenderar loss och släpper inte bara för att handen kommer nära.
Publicerat Augusti 1, 20169 yr Just now Kallel sa: Japp! Ögon som en korp! Grattis till barnbarnen! Tur att man har lärt sig att räkna.
Publicerat Augusti 1, 20169 yr 3 hours ago Skooog sa: Grattis, behålla 2-3st? Jag och frun är inte helt överens. En tik är ok, men jag är sugen på en hane också och mera do. eftersöks/släpphund...
Publicerat Augusti 1, 20169 yr 1 hour ago Kallel sa: Jag och frun är inte helt överens. En tik är ok, men jag är sugen på en hane också och mera do. eftersöks/släpphund... Riktiga hundar kan man inte ha för mkt av, det förstår hon nog.