Publicerat April 13, 20179 yr Börjar äntligen likna nåt! Mitt nej kommer av att hon tjuvrest nå så in i bomben tidigare. Här är det nog bara så att hon försöker precisera och jag var för snabb med nej. IMG_0746.MOV
Publicerat April 30, 20179 yr Detta är en populär post. Känns som att apportering börjat sitta där den ska. Körde en trippelmarkering idag och han skötte det galant sånär som på lite tvekan och letande på den tredje.
Publicerat April 30, 20179 yr På 2017-04-13 at 16:42 Skooog sa: Börjar äntligen likna nåt! Mitt nej kommer av att hon tjuvrest nå så in i bomben tidigare. Här är det nog bara så att hon försöker precisera och jag var för snabb med nej. IMG_0746.MOV Härligt! Hon verkar ju inte trög i avancen så det känns ju som att du gör rätt. Kul!
Publicerat Juli 7, 20178 yr 21 hours ago lsjonsson sa: Lite överskottsenergi i jycken? Härliga foton! Spelar ingen roll vad vi gör med han tror jag.. Han ger alltid full gas Men är lugn och harmonisk hemma
Publicerat Juli 7, 20178 yr 3 hours ago markus-l sa: Spelar ingen roll vad vi gör med han tror jag.. Han ger alltid full gas Men är lugn och harmonisk hemma Jag hart haft 3 så jag vet.
Publicerat Augusti 27, 20178 yr Detta är en populär post. Tar med några bilder här också. Första viltet som jag skjuter för hunden, en tjädertupp.
Publicerat Augusti 27, 20178 yr 50 minutes ago Sun Flower sa: Tar med några bilder här också. Första viltet som jag skjuter för hunden, en tjädertupp. Nu blev man sugen!
Publicerat Augusti 28, 20178 yr 8 hours ago hs_merkel sa: Nu blev man sugen! Det verkar ju vara gott om skogsfågel överallt så du borde ha i dina skogar också. Bara att släppa münstern, lika bra att hon får lära sig gå efter nån gång...
Publicerat Augusti 28, 20178 yr 8 hours ago Sun Flower sa: Det verkar ju vara gott om skogsfågel överallt så du borde ha i dina skogar också. Bara att släppa münstern, lika bra att hon får lära sig gå efter nån gång... Hon ska få lukta på fågel till helgen är de tänkt.
Publicerat September 10, 20178 yr Detta är en populär post. Nya jaktkompisen, ser fram emot kommande jakter i skog och fjäll
Publicerat September 10, 20178 yr Just now Havakko sa: Nya jaktkompisen, ser fram emot kommande jakter i skog och fjäll Grattis till nyförvärvet! Vilken liten söting!
Publicerat Oktober 2, 20178 yr Detta är en populär post. Lillen äter och växer så det knakar (nåja ) 12 veckor här på bilden.
Publicerat Oktober 2, 20178 yr 13 hours ago lsjonsson sa: Vad fin den är lillen! Hon utvecklas fint men nu börjar ta för sig mer och testa gränserna
Publicerat Oktober 3, 20178 yr 4 hours ago Havakko sa: Hon utvecklas fint men nu börjar ta för sig mer och testa gränserna Kul! Trotsåldern?
Publicerat Januari 26, 20188 yr På 2017-11-08 at 21:17 DrKeller sa: Min kille, Burviks Caiser En Pite-kille!