Publicerat Mars 30, 20188 yr Detta är en populär post. Så jäkla roligt å så gött man mår när man ser dom efteråt
Publicerat Mars 30, 20188 yr 59 minutes ago Skooog sa: Så jäkla roligt å så gött man mår när man ser dom efteråt Storsjön?
Publicerat April 3, 20188 yr På 30 mars 2018 at 15:45 Skooog sa: Yes, grymt före. Riktigt roligt! Ja riktigt bra före på Storsjön nu ??
Publicerat April 15, 20188 yr Detta är en populär post. Otroligt väder, fågel överallt och hundar som efter lite justering skötte sig hyfsat.
Publicerat April 15, 20188 yr 1 hour ago Skooog sa: Otroligt väder, fågel överallt och hundar som efter lite justering skötte sig hyfsat. Riktigt otäckt, hoppas resten av resan går bättre.
Publicerat April 15, 20188 yr 5 hours ago Skooog sa: Otroligt väder, fågel överallt och hundar som efter lite justering skötte sig hyfsat. Ser grymt härligt ut! Inga björnar?
Publicerat April 15, 20188 yr 2 hours ago Sun Flower sa: Ser grymt härligt ut! Inga björnar? Nä dom fegade ur idag
Publicerat Maj 13, 20188 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Nybadad jycke ser det ut som. Autokorrekt är inte alltid bra ?
Publicerat Maj 13, 20188 yr 1 hour ago markus-l sa: Autokorrekt är inte alltid bra ? Nej, inte alltid!
Publicerat Juli 23, 20187 yr Detta är en populär post. Fick ett kort från en av morsans bekanta på mitt förra Strävhår och grabben. Är nog taget för 6 år sen. Hon skulle varit 8 nu. Fan va jag kände att jag saknar henne.
Publicerat Juli 23, 20187 yr Detta är en populär post. Vi har blivit med setter. En omplaceringshund som haft det jävligt tufft, men nu har hon det bra.
Publicerat Juli 23, 20187 yr 15 minutes ago Sparven sa: Vi har blivit med setter. En omplaceringshund som haft det jävligt tufft, men nu har hon det bra. Kul! Verkar bli ett riktigt bra fågelår. Isf finns ju alla förutsättningar.?
Publicerat Juli 23, 20187 yr 2 hours ago Sparven sa: Vi har blivit med setter. En omplaceringshund som haft det jävligt tufft, men nu har hon det bra. Det syns att hon myser i husses famn numera.