Publicerat November 7, 20187 yr Detta är en populär post. Gammalhunden som jagar vidare i de sälla jaktmarkerna. Bild på efterträdaren. Kan aldrig ersätta den gamla de minnena lever kvar men nu skapar vi våra egna minnen istället. Bild från i våras när vi väntade på barnens skolskjuts. Platsade hundarna i vårsolen.
Publicerat November 7, 20187 yr Detta är en populär post. Vår första Stående men inte sista! Målet är ripor nästa år! Håller på med injagningen nu!
Publicerat November 7, 20187 yr Detta är en populär post. 1 hour ago hs_merkel sa: Vår första Stående men inte sista! Målet är rispor nästa år! Håller på med injagningen nu! Klart roligaste jaktformen enligt mig! ?
Publicerat November 7, 20187 yr Detta är en populär post. 7 hours ago Kallel sa: Klart roligaste jaktformen enligt mig! ? Du har aldrig jagat älg du ?
Publicerat November 7, 20187 yr 37 minutes ago strävhår sa: Du har aldrig jagat älg du ? Hörs va populärt, att sitta ett par dagar i ett torn!??
Publicerat November 7, 20187 yr Läste hastigt rubriken till denna tråd. Funderade direkt, Va fan har dick picks på detta forum att göra.....
Publicerat November 8, 20187 yr Det påstås att det huvudet är fullt av pratar munnen. Så ibland kan det vara bättre att behålla tanken för sig själv. ?
Publicerat December 6, 20187 yr 1 minute ago Kallel sa: Min flock, förutom drevern. Och vilken av dom fyra är drevern??
Publicerat December 6, 20187 yr 8 minutes ago kkjon sa: Och vilken av dom fyra är drevern?? Snabb som en kobra! ?
Publicerat Januari 31, 20197 yr På 2017-11-08 at 21:17 DrKeller sa: Min kille, Burviks Caiser Jäklar vad fin han är i kroppen, rent muskulärt. Rasstandardmässigt är jag helt borta vad är det för ras?
Publicerat Januari 31, 20197 yr 3 hours ago Bönpotatis sa: Jäklar vad fin han är i kroppen, rent muskulärt. Rasstandardmässigt är jag helt borta vad är det för ras? Det är en weimaraner, den har ju kort päls!?
Publicerat Februari 22, 20197 yr Detta är en populär post. På 2018-12-06 at 21:45 Kallel sa: Min flock, förutom drevern. En håller familjen sysselsatt. Två hela kvarteret och jag hävdar att innehav av fler än tre kräver licens för innehav av massförstörelsevapen. Fan jag är inte et dugg avundsjuk. ? Satan vad fina strävisar.
Publicerat Februari 22, 20197 yr Detta är en populär post. ZAPPO .. ny kompis, på bild 4 månader nu 1 år 3 månader , tiden går SÅ fort.
Publicerat Maj 15, 20197 yr Detta är en populär post. Livar upp tråden med en bild från sista dagen på säsongen..
Publicerat September 27, 20196 yr Detta är en populär post. dålig bild på hunden men gläds åt ett gott fågelår