Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mr Mauser goes All American Leveraction.

Featured Replies

Publicerat

Hur har det nu gått sedan Mr Mauser gick all junk?? <_< Eller du har sett ljuset och köpt en Husqvarna :lol: Eller rörhögarna funkar än?

• Svar 173
  • Visningar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
  • Författare
Hur har det nu gått sedan Mr Mauser gick all junk?? :lol: Eller du har sett ljuset och köpt en Husqvarna :lol: Eller rörhögarna funkar än?

Do you want me to bitchslap you :lol:<_<

Husqvarna-been there done that! finished chapter!

Alla bra konstruktioner kommer från the glorius United States of craftmanship quality no nonsens all around work horses!

/Mike

post-240-1229182847_thumb.jpg

Publicerat

really my dear by BRNO and no trouble will ever hapend. <_<

• 4 weeks later...
Publicerat

http://www.blocket.se/vi/19724493.htm?ca=7_s

Inte så jätte american, men kanske ett sätt att få allas vår lilla (k)exabit att bli bygelägare (igen?) :D

Publicerat
Inte så jätte american, men kanske ett sätt att få allas vår lilla (k)exabit att bli bygelägare (igen?) :o

Har du ätit svamp nu igen? Eller e de 6,5:an som skakat om dig? :D

Publicerat
  • Författare

:o:D

Ett lysande och högst kamratligt förslag från kroken!

Dels renodlar du ditt Sakoägande och dessutom så återinträder du i den vördade bygelförsamlingen ;):)

/Micke

Publicerat
Dels renodlar du ditt Sakoägande och dessutom så återinträder du i den vördade bygelförsamlingen :o:D

With all due respect för Finnwolfen och Sakos produkter överlag, men en bygel ska vara av amerikansk tillverkning - annars kan det kvitta! :D Det är Marlin eller inget som gäller.

Publicerat
  • Författare
With all due respect för Finnwolfen och Sakos produkter överlag, men en bygel ska vara av amerikansk tillverkning - annars kan det kvitta! :o Det är Marlin eller inget som gäller.

Sin loi my boy for sugesting something else :D

"Marlin!! for the true rifleman :D

/Mike

Publicerat

Ni är troligen mer störda en vad som är hälsosamt :D:)

Love you for it :D:o

/Lasse

Publicerat
  • Författare
Ni är troligen mer störda en vad som är hälsosamt :);)

Love you for it :D:o

/Lasse

:D

Alla som behöver en legitimerad kaliberterapeut kan med förtroende vända sig till mig eller exabit ;)

/Micke

Publicerat
Alla som behöver en legitimerad kaliberterapeut kan med förtroende vända sig till mig eller exabit <_<

Fullständig diskretion garanteras :rolleyes:

Publicerat

Hahahahaha =) God bless torkad flugsvamp! <_<

Skulle faktiskt vara skoj om du fick skjuta med lakelandern med VLD ammon.. den lever om betydligt med än 30-06:an, FAKTISKT! :rolleyes:

Publicerat

Micke du kommer aldrig kvala in i all American i huvudtaget om du inte skaffar dig ett anständigt fordon i samma stil, gjutjärn och klonk <_<

Men du är förbaskad duktig på att hantera prylarna, väldigt impad faktiskt :rolleyes:

Publicerat
Micke du kommer aldrig kvala in i all American i huvudtaget om du inte skaffar dig ett anständigt fordon i samma stil, gjutjärn och klonk :D

Hmmm..där måste jag skärpa till mig också..Citroen till vardags och Mazda på jakten... :D

Men till mitt försvar kan jag väl säga att Mazdan är en 4x4 pickup...alltid något. :P

Publicerat
Hmmm..där måste jag skärpa till mig också..Citroen till vardags och Mazda på jakten... :P

Men till mitt försvar kan jag väl säga att Mazdan är en 4x4 pickup...alltid något. :lol:

<_<^_^B) du får ett rätt för pickup :rolleyes:

Publicerat
Skulle faktiskt vara skoj om du fick skjuta med lakelandern med VLD ammon.. den lever om betydligt med än 30-06:an, FAKTISKT! :D

Tror jag säkert. Men "lilla (k)exabit" är lagom respektlöst för påföljd :(

Publicerat
:lol::huh:;) du får ett rätt för pickup :D

Tackar ! :(

Publicerat
  • Författare
Micke du kommer aldrig kvala in i all American i huvudtaget om du inte skaffar dig ett anständigt fordon i samma stil, gjutjärn och klonk :huh:

Men du är förbaskad duktig på att hantera prylarna, väldigt impad faktiskt :(

Jag körde under många års tid endast i anständiga fordon!!! Hade faktiskt flera stycken :lol: pilutta dig!

Detta var dock under det sorglösa 90-talet då bensinen och ciggen ansågs vara varje fri mans rättighet att konsumera obegränsat för en spottstyver!

I dessa övervaknings och straffbeskattningstider får man vara glad att tillåtas existera överhuvudtaget :D "Born free-taxed to death"

/Micke

Publicerat

Kan berätta att one mile yankee Mike iaf har en sydstatsflagga i backspegeln på sin lilla riskokare! Men kontrasten är iaf total måste jag säga :wub::):D

Mvh!

Publicerat
Kan berätta att one mile yankee Mike iaf har en sydstatsflagga i backspegeln på sin lilla riskokare! Men kontrasten är iaf total måste jag säga :):D :D

Mvh!

Hihihi... :wub:

Publicerat
Jag körde under många års tid endast i anständiga fordon!!! Hade faktiskt flera stycken :) pilutta dig!

Detta var dock under det sorglösa 90-talet då bensinen och ciggen ansågs vara varje fri mans rättighet att konsumera obegränsat för en spottstyver!

I dessa övervaknings och straffbeskattningstider får man vara glad att tillåtas existera överhuvudtaget :wub: "Born free-taxed to death"

/Micke

Tänker jag efter skulle du passa med häst och cowbysarhatt :D

Publicerat
Tror jag säkert. Men "lilla (k)exabit" är lagom respektlöst för påföljd :)

Kexabiten.. hmm.. smulan kanske får bli ditt nya smeknamn i min värld.. =) Med risk för att få en bestående förstaplats på shitlisten :wub:

Publicerat
Kexabiten.. hmm.. smulan kanske får bli ditt nya smeknamn i min värld.. =) Med risk för att få en bestående förstaplats på shitlisten :wub:

Det vore det fan värt ! :DB)

Publicerat
Det vore det fan värt ! :o:P

Jaa, för visst lät det väl sött? =)