Publicerat Mars 23, 200917 yr Min gränsbäck! Och här kör jag över ibland.... Detta var ett av de finaste fotona jag sett!
Publicerat Mars 27, 200917 yr Effektivast där hade ju naturligtvis varit dynamit i havrelådan. Och kom inte och påstå att inte du heller tänkt tanken.
Publicerat Mars 28, 200917 yr Men FY SATAN vad jag vill ha en finnspets! Tror jag skall ta erbjudandet om en valp från en av jaktgästerna som gästar mitt jaktlag... Fast skulle vilja bo själv och gärna hundgård först... Fin röding för övrigt Jämta!
Publicerat April 3, 200917 yr En lite udda gräsand, jag har iaf inte sett någon sådan innan. Kortet är taget i Motala ström i Norrköping.
Publicerat April 12, 200917 yr En liten vandring i skogen. Här finns ett bra bestånd av både bäcköring och flodkräfta.
Publicerat April 12, 200917 yr En liten vandring i skogen. Här finns ett bra bestånd av både bäcköring och flodkräfta. Ser sagolikt trevligt ut skicka gärna en inbjudan om du behöver hjälp med att plocka ett par bäcköringar till grillen. Lasse L-B
Publicerat April 12, 200917 yr En lite udda gräsand, jag har iaf inte sett någon sådan innan. Kortet är taget i Motala ström i Norrköping. Skulle tippa på att det är en vit mandarinanka som har rymt. De trivs mycket bra tillsammans med mallarder.
Publicerat April 17, 200917 yr Revirgalt på ca 100kg! Han har varit på samma åtel sen tidigt i höstas.
Publicerat April 24, 200917 yr Jämta ! Makalösa hundbilder ! Vad använder du för kamera ? En sådan vill jag ha...
Publicerat April 24, 200917 yr Åh så vackert! Aaa.. ljuvligt. Sånadära stöter man på i skogen ibland, MERA SÄLLAN. Men man undrar vad den har varit till för, vem har gått där? Varför? Fantastiskt att domdär gamla gamla stenbroarna ibland finns bevarade..
Publicerat April 24, 200917 yr Sen får gärna någon ingenjör förklara för mig hur fasen dom fick ihop en såndär stenbro? fattar inte det jag.
Publicerat Maj 1, 200917 yr Bjussar på några skoterbilder från mitten på februari: Då bjussar väl jag på lite skoterbilder från slutet på april!
Publicerat Maj 5, 200917 yr 60 år sedan! fyfan, man vill bara spy. bara låta muslimerna tro vad dom vill, finns ju dom som tror på tomten också..