Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Alldeles för fint för att inte dela med sig! :wub:

TherapythorughLove.pps

  • 2 weeks later...
  • Replies 3.4k
  • Views 448.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Denna tyckte jag blev smårolig ;)

post-1646-1243350952_thumb.jpg

  • Author
:P Vilken timing ^_^
090324-7.jpg

090324-9.jpg

090324-17.jpg

090324-18.jpg

090324-20.jpg

090324-21.jpg

090324-23.jpg

Liten men naggande god :P

Har kollat igenom denna tråd nu. Dessa bilder är helt underbara.

Underbara hundbilder Jämta ;) Trevlig tråd i allmänhet, blir nästan lite sugen på att återuppta naturfotograferandet..

Hundbilder021.jpg

blandat2139.jpg

blandat2138.jpg

post-58-1244199691_thumb.jpgKolla vad man kan göra med en Olympus 8000 !
090324-7.jpg

090324-9.jpg

090324-17.jpg

090324-18.jpg

090324-20.jpg

090324-21.jpg

090324-23.jpg

Liten men naggande god B)

jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst?;)

lägger väll upp några bilder jag också då ;)

post-347-1244652746_thumb.jpg

post-347-1244652836_thumb.jpg

post-347-1244652868_thumb.jpg

post-347-1244652917_thumb.jpg

post-347-1244652974_thumb.jpg

post-347-1244653028_thumb.jpg

post-347-1244653091_thumb.jpg

post-347-1244653155_thumb.jpg

  • Author
jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst?:rolleyes:

Om du känner den nye ägaren, så svar: Ja :lol:

En lite udda gräsand, jag har iaf inte sett någon sådan innan. Kortet är taget i Motala ström i Norrköping.

post-3607-1238775963_thumb.jpg

har för mig att det är en anka som har rymt från himmelstalundsskolan, när de hade sina djur i folketspark.

jaha lägger väl hit några bilder jag med då;)post-3318-1245241162_thumb.jpgpost-3318-1245241247_thumb.jpgpost-3318-1245241462_thumb.jpgpost-3318-1245241534_thumb.jpg

jaha lägger väl hit några bilder jag med då:Ppost-3318-1245241162_thumb.jpgpost-3318-1245241247_thumb.jpgpost-3318-1245241462_thumb.jpgpost-3318-1245241534_thumb.jpg

Riktigt snygga bilder ^_^

Var nere på ängen med våran borzoi vid namn katja B)

Hon gillar att studsa ;)

kngrukatja.jpg

Så fin -_-

katjarejsar.jpg

Kommentera gärna :) (Men bara snällt) :)

Lite sommarbilder på valparna:)

post-2814-1245345707_thumb.jpg

post-2814-1245345731_thumb.jpg

post-2814-1245345767_thumb.jpg

Här är min snygging :)

post-2639-1245346436_thumb.jpg

post-2639-1245346497_thumb.jpg

Vi har börjat träna med reflexväst för att det inte skulle bli konstigt när jakten drar igång och det var inga problem!

Nu kör vi alltid med full mundering när vi tränar, inklusive bössa!

Ellen visar otroliga anlag som jakthund och lär få jaga en hel del redan i höst!

Riktigt snygga bilder :P

tack så mycket :D :D

tack så mycket ;):D

nordik Postat Igår, 23:52 QUOTE (JaktPoppe @ Jun 18 2009, 16:51 ) post_snapback.gifRiktigt snygga bilder :wub:

tack så mycket :rolleyes::D

Ja, den är fin men alla är ju fina tycker jag! Tack! :D

Ett litet fint bildspel idag också! :D Någon som har varit där??? Inte jag!

preikestolen_en.pps

tack så mycket :D :D

Jag gillar att folk som du och människan med det underbara bildspelet tar sig tid att ta bilder så att andra får njuta <_<

Ett litet fint bildspel idag också! :D Någon som har varit där??? Inte jag!

Kunde inte se <_<

Kunde inte se ;)

Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! :D

preikestolen_en.pps

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.