May 27, 200917 yr Liten men naggande god Har kollat igenom denna tråd nu. Dessa bilder är helt underbara.
May 28, 200917 yr Underbara hundbilder Jämta Trevlig tråd i allmänhet, blir nästan lite sugen på att återuppta naturfotograferandet..
June 10, 200916 yr Liten men naggande god jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst?
June 10, 200916 yr Author jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst? Om du känner den nye ägaren, så svar: Ja
June 17, 200916 yr En lite udda gräsand, jag har iaf inte sett någon sådan innan. Kortet är taget i Motala ström i Norrköping. har för mig att det är en anka som har rymt från himmelstalundsskolan, när de hade sina djur i folketspark.
June 18, 200916 yr Var nere på ängen med våran borzoi vid namn katja Hon gillar att studsa Så fin Kommentera gärna (Men bara snällt)
June 18, 200916 yr Här är min snygging Vi har börjat träna med reflexväst för att det inte skulle bli konstigt när jakten drar igång och det var inga problem! Nu kör vi alltid med full mundering när vi tränar, inklusive bössa! Ellen visar otroliga anlag som jakthund och lär få jaga en hel del redan i höst!
June 19, 200916 yr Fin bildlänk samt bildspel ifrån Kanada nu på morgonen. Se och njut! http://www.miguellasa.com/photos/sspopup.mg?AlbumID=1001578 cat_surprise.wmv
June 19, 200916 yr Fin bildlänk samt bildspel ifrån Kanada nu på morgonen.Se och njut! http://www.miguellasa.com/photos/sspopup.mg?AlbumID=1001578 De var helt underbart fina bilder speciellt nr 38
June 20, 200916 yr tack så mycket nordik Postat Igår, 23:52 QUOTE (JaktPoppe @ Jun 18 2009, 16:51 ) Riktigt snygga bilder tack så mycket Ja, den är fin men alla är ju fina tycker jag! Tack!
June 20, 200916 yr Ett litet fint bildspel idag också! Någon som har varit där??? Inte jag! preikestolen_en.pps
June 20, 200916 yr tack så mycket :D Jag gillar att folk som du och människan med det underbara bildspelet tar sig tid att ta bilder så att andra får njuta
June 20, 200916 yr Ett litet fint bildspel idag också! Någon som har varit där??? Inte jag! Kunde inte se
June 20, 200916 yr Kunde inte se Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! preikestolen_en.pps
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.