Publicerat September 6, 20241 yr Detta är en populär post. 19 hours ago kkjon sa: En växel högre och det hade blivit roadkill i fält😁 Och nöjesparken fortsätter, safaritur är inte jordbruk.. Beskatta som fan!
Publicerat September 14, 20241 yr Hade hind och kalv vid ena kameran häromdagen. Helt klart en punkarhind 😁
Publicerat September 18, 20241 yr 1 hour ago kkjon sa: Inte en vanlig syn hos oss. ...och dom har ju inte ens mycket på skallen någon av dom.
Publicerat Maj 1, 2025Maj 1 Var ute på en fisketur idag och kom på färska spår av Björn,det fotot med pimpelspöt är då jag är på väg hem då det började tina upp. Morgonen var kall med lite nysnö så dom spåren var inte gamla.
Publicerat Maj 1, 2025Maj 1 12 minutes ago stefan sa: Var ute på en fisketur idag och kom på färska spår av Björn,det fotot med pimpelspöt är då jag är på väg hem då det började tina upp. Morgonen var kall med lite nysnö så dom spåren var inte gamla. Det går inte att ta fel på dom avtrycken.
Publicerat Maj 27, 2025Maj 27 Detta är en populär post. Lite trist att man inte längre har tid att ladda ner bilder från kameran och sitta och pilla i Lightroom. Det gjorde jag rätt mycket 2016 innan vi fick Charlie. Hade med kameran på verandan en stund igår kväll och det fanns ingen brist på foto-objekt direkt.
Publicerat Juni 21, 2025Jun 21 Ingen harpest i Kalix som det har talats om. 4 st som springer runt o letar efter bollen. Var är bollen?
Publicerat Juni 23, 2025Jun 23 Joggingrunda på gång- o cykelbanan. Den kom medans stod o drack kaffe på balkongen.
Publicerat December 7, 2025Dec 7 Fotot taget i Skåne. Är det skåning här på forumet som har varit rastlös? Källa: SVT rapport kl 18 igår. https://www.svtplay.se/video/jd61MrV/rapport/igar-18-00?video=visa