Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! <_<

Vackert..men blir höjdrädd bara av att se på bilderna :wacko:

  • Replies 3.4k
  • Views 448.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! <_<

Den kan inte jag se :wacko: Vad behöver man för program??

Den kan inte jag se <_< Vad behöver man för program??

Office? Power point...

Den kan inte jag se <_< Vad behöver man för program??

Ja, det behövs! Stackars dig isf! Powerpoint.

Ja, det behövs! Stackars dig isf! Powerpoint.

Men jag kunde se den förra bildspelet du länkade :wacko:

Office powerpoint är för WINDOWS VISTA va? jag har WINDOWS XP <_<

Men jag kunde se den förra bildspelet du länkade :wacko:

Office powerpoint är för WINDOWS VISTA va? jag har WINDOWS XP <_<

Det är för alla windows..

Det är för alla windows..
Det är för alla windows..

:wacko: jag kan bara söka efter virus i den Men på hans förra bildspel så var det en länk till en hemsida som jag kunde trycka på <_<

:D jag kan bara söka efter virus i den Men på hans förra bildspel så var det en länk till en hemsida som jag kunde trycka på :blush:

Det är inte alla som är så välutrustade.

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig då! B)

Det är inte alla som är så välutrustade.

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig då! :)

Gör inge finns fler undebara bilder :D:D

Bilder på Ludde min Underbara hund som nu är 12 år :)

Någon som ser vad det kan va för raser han e blandad med ?? (Vet själv inte)

img2151k.jpg

ludde.jpg

img2118o.jpg

img2115r.jpg

img2123j.jpg

img1910k.jpg

img1909e.jpg

Blev endel bilder på ludde :D

Han e som sagt nu 12 år och seg är inte rätt ord för att beskriva honom :D

Vet inte mer än att hans pappa var björnhund Någon som ser andra drag i honom (Kommentera gärna)

MvH: JaktPoppe

Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! :P

jätte fina bilder ;), blev imponerad.

Jag gillar att folk som du och människan med det underbara bildspelet tar sig tid att ta bilder så att andra får njuta ;)

jag gillar när människor kommenterar och tycker om de bilderna jag har tagit :P;)

jätte fina bilder :P , blev imponerad.

Jag bara försöker dela med mig ifrån det som jag får ifrån Kanadasläkten, och en del ska inte visas offentligt för man vet inte om folks reaktion. ;)

  • 2 weeks later...

Jag får väl lämna ett lite bidrag jag med, då... Lite annorlunda än vad som brukar visas här. ;)

En liten prins? Otrolig som fotomodell i alla fall!

post-1327-1246996501_thumb.jpg

en liten bild från en fisketur ;)

post-347-1247000028_thumb.jpg

Bidrar med några bilder.

post-3764-1247002267_thumb.jpg

post-3764-1247002372_thumb.jpg

Var till Hornborgasjön i början av April med klassen där denna vart tagen.

KnlsvanGabbe.jpg

På bild syns en knölsvan samt en sothöna i bakgrunden

//

Gabbe

post-1299-1247663658_thumb.jpg

post-1299-1247663602_thumb.jpg

Mvh Rikard

post-1299-1247663658_thumb.jpg

post-1299-1247663602_thumb.jpg

Mvh Rikard

Härliga bilder :lol:

Ett litet fint bildspel idag också! :rolleyes: Någon som har varit där??? Inte jag!

Jodå, har varit där när jag bodde i Sandnes och Stavanger i Norge.

Mmmmmm .... whiskey och skottland.

post-2741-1247692823_thumb.jpg

post-2741-1247692880_thumb.jpg

post-2741-1247692936_thumb.jpg

post-2741-1247693074_thumb.jpg

post-2741-1247693153_thumb.jpg

Jodå, har varit där när jag bodde i Sandnes och Stavanger i Norge.

Ok! Vilken utsikt det är därifrån! :D Helt makalös! :P

Ok! Vilken utsikt det är därifrån! <_< Helt makalös! ;)

Jodå, man blir lite :rolleyes: pirrig i benen när man står vid kanten och tittar ner. Promenaden upp är också fin, fast det är en populär plats så man får räkna med mycket folk. Har även åkt båt förbi på fjorden (Lysefjorden) nedanför.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.