June 20, 200916 yr Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! Vackert..men blir höjdrädd bara av att se på bilderna
June 20, 200916 yr Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! Den kan inte jag se Vad behöver man för program??
June 20, 200916 yr Den kan inte jag se Vad behöver man för program?? Ja, det behövs! Stackars dig isf! Powerpoint.
June 20, 200916 yr Ja, det behövs! Stackars dig isf! Powerpoint. Men jag kunde se den förra bildspelet du länkade Office powerpoint är för WINDOWS VISTA va? jag har WINDOWS XP
June 20, 200916 yr Men jag kunde se den förra bildspelet du länkade Office powerpoint är för WINDOWS VISTA va? jag har WINDOWS XP Det är för alla windows..
June 20, 200916 yr Det är för alla windows.. jag kan bara söka efter virus i den Men på hans förra bildspel så var det en länk till en hemsida som jag kunde trycka på
June 21, 200916 yr jag kan bara söka efter virus i den Men på hans förra bildspel så var det en länk till en hemsida som jag kunde trycka på Det är inte alla som är så välutrustade. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig då!
June 21, 200916 yr Det är inte alla som är så välutrustade.Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig då! Gör inge finns fler undebara bilder
June 21, 200916 yr Bilder på Ludde min Underbara hund som nu är 12 år Någon som ser vad det kan va för raser han e blandad med ?? (Vet själv inte) Blev endel bilder på ludde Han e som sagt nu 12 år och seg är inte rätt ord för att beskriva honom Vet inte mer än att hans pappa var björnhund Någon som ser andra drag i honom (Kommentera gärna) MvH: JaktPoppe
June 21, 200916 yr Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! jätte fina bilder , blev imponerad.
June 21, 200916 yr Jag gillar att folk som du och människan med det underbara bildspelet tar sig tid att ta bilder så att andra får njuta jag gillar när människor kommenterar och tycker om de bilderna jag har tagit
June 21, 200916 yr jätte fina bilder , blev imponerad. Jag bara försöker dela med mig ifrån det som jag får ifrån Kanadasläkten, och en del ska inte visas offentligt för man vet inte om folks reaktion.
July 7, 200916 yr Jag får väl lämna ett lite bidrag jag med, då... Lite annorlunda än vad som brukar visas här. En liten prins? Otrolig som fotomodell i alla fall!
July 10, 200916 yr Var till Hornborgasjön i början av April med klassen där denna vart tagen. På bild syns en knölsvan samt en sothöna i bakgrunden // Gabbe
July 15, 200916 yr Ett litet fint bildspel idag också! Någon som har varit där??? Inte jag! Jodå, har varit där när jag bodde i Sandnes och Stavanger i Norge.
July 16, 200916 yr Jodå, har varit där när jag bodde i Sandnes och Stavanger i Norge. Ok! Vilken utsikt det är därifrån! Helt makalös!
July 16, 200916 yr Ok! Vilken utsikt det är därifrån! Helt makalös! Jodå, man blir lite pirrig i benen när man står vid kanten och tittar ner. Promenaden upp är också fin, fast det är en populär plats så man får räkna med mycket folk. Har även åkt båt förbi på fjorden (Lysefjorden) nedanför.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.