Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tatueringsfantaster?

Featured Replies

Publicerat

Har några 3 ut av dom <_<

post-906-1240165607_thumb.jpg post-906-1240165939_thumb.jpg

Mvh.

• Svar 193
  • Visningar 45,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• It never ends
    It never ends

Mumlar förbi....mycket lågkvalité-hemmagaddar junk i den här tråden....

Posted Images

Publicerat

Var iväg i går och gjorde en.. :(

Motivvalet..? Tja..född i Skyttens tecken och bågjägare...givet ! :P

post-1868-1240462057_thumb.jpg

Publicerat

Jag skulle kunna tänka mig ett recyklingmärke. Om man skulle dö hastigt och lustigt på annan ort så blir det inga bekymmer med släktmedgivanden och annat för organdonation. En återvinningssymbol borde kunna räcka som fingervisning att det OK att plocka vadhelst man behöver :(

150px-Recycling_symbol2.svg.png

Publicerat
Jag skulle kunna tänka mig ett recyklingmärke. Om man skulle dö hastigt och lustigt på annan ort så blir det inga bekymmer med släktmedgivanden och annat för organdonation. En återvinningssymbol borde kunna räcka som fingervisning att det OK att plocka vadhelst man behöver :D

150px-Recycling_symbol2.svg.png

:P:P

Och resten skulle gå i "Brännbart"....alternativt "Miljöfarligt".. :(

Publicerat
:P:D

Och resten skulle gå i "Brännbart"....alternativt "Miljöfarligt".. :P

Levern till "miljöfarligt", resten "brännbart". Fan, källsortering vore ett bra tatueringstema :(

Publicerat

Har några, men inga vackra som jag tycker är en del av mig längre, utan mer mitt forna jag. Lite väl mycke demoner & döskallar... Men samtidigt vill jag inte ha dessa ogjorda, det påminner om en något "mindre hämmad" period i mitt liv... :lol:

Publicerat

En av mina

post-386-1240588770_thumb.jpg

• 6 months later...
Publicerat

Jag har en:

post-4568-1258029902_thumb.jpg

Publicerat
Jag har en:

post-4568-1258029902_thumb.jpg

Aj aj aj.. oskriven lag bruten.

Publicerat
Aj aj aj.. oskriven lag bruten.

Hehe. Jajaja.. ;)

Publicerat

har lovat mig själv att den dag då jag ser ut som flex eller lite ditåt så drar jag till en japansk helkrops tattoo. karprar och tigrar hela kroppen full!

Publicerat

Vad gäller levern... borde inte den vara den enklaste att bränna? :blush:

Själv har jag inga gaddningar eller extra hål. Men när jag får barn blir det barnens namn intatuerat. That's it. Endast =)

Publicerat

Jag har fortfarande inte gett upp tanken på en till Tatoo.

Jag leter mellan verven efter snygga viltmotiv men hittar så dåligt med hemsidor för detta.

Många sidor vill ha betalt för att man ska kunna se deras alster, sicken skit.

/Lasse

Publicerat

Har även jag inga extra hål eller någon förstörd hud på kroppen... Skulle aldrig i mitt liv falla mig in heller. :wub:

:blush:

Publicerat

Jag tillhör skaran som med glädje (och sjukt mycket planering!) mer än gärna gaddar mig.

Dock är det tämligen långt mellan sessionerna nu för tiden, men det måste det bli ändring på.

Behöver dock hitta en ny tatuerare eftersom min bor i england :blush:

Publicerat

jag har en del

slänger upp några iallfall :blush:

sen har jag lite mer en detta men ni får nöjja med de här. nu är man inte lika anonym längre :wub:

post-4460-1258072865_thumb.jpg

post-4460-1258072914_thumb.jpg

post-4460-1258072955_thumb.jpg

post-4460-1258072988_thumb.jpg

post-4460-1258073017_thumb.jpg

• 2 weeks later...
Publicerat

DSC01112.jpg

bilden tagen under sittningen. de är min vackraste o den jag är mest stolt över B) har några till men orkar inte leta fram dom :lol:

Publicerat
Har även jag inga extra hål eller någon förstörd hud på kroppen... Skulle aldrig i mitt liv falla mig in heller. B)

:D

OT så det dånar!

Vaa inga ärr heller?

En man utan ärr har inget levt brukar min far säga, om han har rätt vet jag inte men för egen del har jag en stilla räkning på antal stygn och frakturer, det är liksom det som visar att man har levt. ;)

Bläck och håltagning har jag inte ägnat mig åt även om jag ofta avger beundrande bilder till vackert nålarbete.

/Chris

Publicerat

Okej det kanske är läge att avslöja en liten dröm.

Jag har länge funderat på en tatuering. Det är mera motivet än tatueringen som lockar. Eller kanske symboliken. Kan till och med vara så att motivet på det stället jag vill ha det på är så häftigt.

Någon som undrar vad det är för motiv och var?

Jo jag skulle vilja göra en liten räv bakom örat. Fatta vad häftigt att gå genom livet med en räv bakom örat ;)

Men jag törs inte :D Man har ju sett en del tatueringar som ser bedrövliga ut och en räv är så vacker att den är svår att avbilda naturligt.

Sen gör det säkert djävligt ont B);)

• 1 month later...
Publicerat

man ska inte skaffa en tattoo bara för att ha en man ska göra en man vill ha, men kan erkänna att har man gjort en vill man göra fler ;)

Publicerat
Okej det kanske är läge att avslöja en liten dröm.

Jag har länge funderat på en tatuering. Det är mera motivet än tatueringen som lockar. Eller kanske symboliken. Kan till och med vara så att motivet på det stället jag vill ha det på är så häftigt.

Någon som undrar vad det är för motiv och var?

Jo jag skulle vilja göra en liten räv bakom örat. Fatta vad häftigt att gå genom livet med en räv bakom örat :D

Men jag törs inte :wub: Man har ju sett en del tatueringar som ser bedrövliga ut och en räv är så vacker att den är svår att avbilda naturligt.

Sen gör det säkert djävligt ont :wub::D

tänk på att alla linjer blir jäkligt mycket större med tiden små motiv brukar se ganska skabbiga ut av tidens tand.

inte så roligt om det ser ut som barbapappa bakom örat om 25 år ;)

Publicerat
tänk på att alla linjer blir jäkligt mycket större med tiden små motiv brukar se ganska skabbiga ut av tidens tand.

inte så roligt om det ser ut som barbapappa bakom örat om 25 år :wub:

Haha :lol:

Publicerat

inte så roligt om det ser ut som barbapappa bakom örat om 25 år ;)

Jojo, Mad Dog, så kan det nog vara :D men jag har ett par stycken som inte ändrat sej mycket de sista 15 - 18 årena. Beror nog lite på vilken tatuerare man väljer och att även denna "teknik" också går framåt. Väljer man en bra tatuerare så förändrar sej inte tattoon så mycket. Fast joo, lite har linjerna flytit samman, kanske färgerna bleknar lite (eller min syn som blir sämre med åren :) ) ,dom blir kanske lite gråare, men inte blir det så galet som vissa gamla "sjömans tattoo" man sett.

Publicerat
Jojo, Mad Dog, så kan det nog vara ;) men jag har ett par stycken som inte ändrat sej mycket de sista 15 - 18 årena. Beror nog lite på vilken tatuerare man väljer och att även denna "teknik" också går framåt. Väljer man en bra tatuerare så förändrar sej inte tattoon så mycket. Fast joo, lite har linjerna flytit samman, kanske färgerna bleknar lite (eller min syn som blir sämre med åren :) ) ,dom blir kanske lite gråare, men inte blir det så galet som vissa gamla "sjömans tattoo" man sett.

jag har 7-8st av en som ska vara 11e bäst i världen samt lite grand av några till tatuerare och det måste vara så att tekniken gått frammåt för ingen av dom ser nära ut vad dom en gång var.

• 2 weeks later...
Publicerat

Här kommer ett par av mina!!

post-2399-1263386978_thumb.jpg

post-2399-1263387009_thumb.jpg