Publicerat Januari 15, 201115 yr Skulle kunna tänka mig en korp på vardera axel faktiskt. Dels för symmetrin och syftningen på Hugin och Munin men också för att det i sanning verkligen är en imponerande fågel..
Publicerat Mars 12, 201115 yr Jag har två stycken, än så länge. Första gjorde jag -00 (tilläggas ska att jag hade inte ens hål i öronen då ) Efter det, tror det var sommaren -04, piercade jag mig i underläppen. 2006, tror jag det var, tog jag hål i öronen, bättre sent än aldrig I augusti 2008 skulle jag pierca mig i tungan, men bangade ur, så jag kom ut med en ny tatuering istället Men 2009 i augusti, piercade jag mig äntligen i tungan, har velat i många år men inte vågat Så piercingar & tatueringar, i rimlig mängd & på "rätt" ställen, är grymt snyggt, både på killar & tjejer
Publicerat Mars 12, 201115 yr Hehe, jaså. Jag älskar dem, ska ha flera men inte just nu. Har annat att lägga pengarna på just nu, som husrenovering & sen jaktgrejor, oj. lär bli ett fattigt år detta, hehe
Publicerat Mars 12, 201115 yr Har en kompis som är tatuerare och dessutom min granne, Så några har det lyckats bli
Publicerat Mars 12, 201115 yr Har en kompis som är tatuerare och dessutom min granne, Så några har det lyckats bli Lyx
Publicerat Mars 12, 201115 yr Hehe, jaså. Jag älskar dem, ska ha flera men inte just nu. Har annat att lägga pengarna på just nu, som husrenovering & sen jaktgrejor, oj. lär bli ett fattigt år detta, hehe Jo pengarna går liksom upp i rök Men en dag ska det bli något
Publicerat Mars 12, 201115 yr Lyx Japp men det kan lätt spåra ur så det gäller att hålla inne på alla ideer på motiv
Publicerat Mars 12, 201115 yr Har en kompis som är tatuerare och dessutom min granne, Så några har det lyckats bli Varför bor inte du granne med mig
Publicerat Mars 12, 201115 yr Japp men det kan lätt spåra ur så det gäller att hålla inne på alla ideer på motiv För mycket är inte snyggt. I ansiktet är ett big NO!!!! enligt mig
Publicerat Mars 12, 201115 yr För mycket är inte snyggt. I ansiktet är ett big NO!!!! enligt mig Håller med då ser det bara sjukt ut
Publicerat Mars 12, 201115 yr Håller med då ser det bara sjukt ut Vet en kille som byggde & stajlade bilar, duktig på detta, men sen gick han över till att stajla sig själv med tatueringar i t ex ansiktet. Han var skitsnygg innan men nu, nja... Hur kan man förstöra sitt utseende så...
Publicerat Mars 12, 201115 yr Vet en kille som byggde & stajlade bilar, duktig på detta, men sen gick han över till att stajla sig själv med tatueringar i t ex ansiktet. Han var skitsnygg innan men nu, nja... Hur kan man förstöra sitt utseende så... Ja det måste ju vara någon skruv lös. Alla hästar är inte i stallet Hissen går inte ändå upp
Publicerat Mars 12, 201115 yr För mycket är inte snyggt. I ansiktet är ett big NO!!!! enligt mig Precis, Har bara 8 st nu lite här och där, Men kompisen har ritat ett ryggmotiv åt mig, Får se om det blir något av det
Publicerat Mars 12, 201115 yr Har funderat över vad min nästa ska bli, men ett tassavtryck får det nog bli.
Publicerat Mars 12, 201115 yr Här mina tattueringar. Den översta är inte riktigt färdig än. En av mina dolkar som jag gjort. Seved
Publicerat Mars 12, 201115 yr om nån vecka så kommer det bli en ny gadd Härligt. Min är från -07 och det har kliat i vill göra fler Nerven enda sen dess