Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tatueringsfantaster?

Featured Replies

Publicerat

Härligt. Min är från -07 och det har kliat i vill göra fler Nerven enda sen dess

Min är -07 också, och jag har samma känsla. Dock är inte frugan lika taggad :o

• Svar 193
  • Visningar 45,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• It never ends
    It never ends

Mumlar förbi....mycket lågkvalité-hemmagaddar junk i den här tråden....

Posted Images

Publicerat

Jag såg ett program på TV här för kort sedan om "kattmannen". Inte nog med att han var tatuerad i ansiktet som en katt, men han hade även gjort operationer med implantat i ansiktet för att se mer ut som ett kattdjur. Utöver det hade han implantat för att skruva på morrhår och öronen var omformade för att bli mer likt kattöron.

Det är att dra det lite väl långt i mitt tycke...

Själv har jag bara en tatuering, men vill ha ett par till... Men det får vänta tills jag har bestämt mig för vad jag vill ha och var. Grundidéerna finns, men det är allt.

I övrigt gillade jag dina tatueringar! :)

Publicerat

Jag såg ett program på TV här för kort sedan om "kattmannen". Inte nog med att han var tatuerad i ansiktet som en katt, men han hade även gjort operationer med implantat i ansiktet för att se mer ut som ett kattdjur. Utöver det hade han implantat för att skruva på morrhår och öronen var omformade för att bli mer likt kattöron.

Han får passa sig under Lo-jakten då ;)

Publicerat

Ahh... Paracord!

Ja det där armbandet vart jäkligt bra tycker jag. Tyvär så gick spännet sönder. Ska fråga han om han inte kan göra ett till.

Seved

Publicerat

Det är att dra det lite väl långt i mitt tycke...

Själv har jag bara en tatuering, men vill ha ett par till... Men det får vänta tills jag har bestämt mig för vad jag vill ha och var. Grundidéerna finns, men det är allt.

I övrigt gillade jag dina tatueringar! :)

Ha ha ja det är väl att gå lite till överdrift tycker jag :)

Seved

Publicerat

Ja det där armbandet vart jäkligt bra tycker jag. Tyvär så gick spännet sönder. Ska fråga han om han inte kan göra ett till.

Seved

Jag har aldrig gjort ett paracord med dubbel bredd, ska testa imorgon!

Jag har bara gjort enkla:

post-6882-0-91620500-1299967886_thumb.jp

Publicerat

Ni har en del fina gaddningar!

seved: Blir ju inte direkt förvånad över att se en dolk på din arm... :rolleyes: Den blå rosen är vacker - min dotters favoritblomma.

Swinxs: You look great, man! Nästan så man skulle kunna bli kär... men bara nästan. ;)

Publicerat

Och här är gadden:

post-6882-0-73774400-1299968343_thumb.jp

I behov av lite påfyllning!

Publicerat

Jag har aldrig gjort ett paracord med dubbel bredd, ska testa imorgon!

Jag har bara gjort enkla:

post-6882-0-91620500-1299967886_thumb.jp

Hm jasså du knåpar. Ja prova å gör ett. Du kan väl lägga upp bilder eller Pma mej en bild.

Seved

Publicerat

Hm jasså du knåpar. Ja prova å gör ett. Du kan väl lägga upp bilder eller Pma mej en bild.

Seved

Jag har nog inga så stora spännen, bara för enkel-armband, men jag testar och funkar det så får jag ta och beställa hem spännen till den sizen...

Publicerat

Härligt. Min är från -07 och det har kliat i vill göra fler Nerven enda sen dess

gjorde min första ifjol och det har dragit i den tarmen sedans dess så nu kommer det bli en större på axel och överarm

Publicerat

seved: Blir ju inte direkt förvånad över att se en dolk på din arm... :rolleyes: Den blå rosen är vacker - min dotters favoritblomma.

Swinxs: You look great, man! Nästan så man skulle kunna bli kär... men bara nästan. ;)

Ha ha nej det är nog inte så förvånande va :). Ja jag gillar den blåa rosen som attan. Den är den nyaste. He he det kanske inte är så manligt, men vi får väl säga att det kommer från min kvinnliga sida.

Glömnde att jag har ju en torshammare på bröstet oxå.

Seved

Publicerat

Jag har nog inga så stora spännen, bara för enkel-armband, men jag testar och funkar det så får jag ta och beställa hem spännen till den sizen...

Ja gör det :) vad har du för färger hemma.

Seved

Publicerat

Ja gör det :) vad har du för färger hemma.

Seved

Grå, Svart, Oliv på rulle just nu. Kanske lite Blaze Orange, men antagligen inte tillräckligt för ett i dubbel bredd... Men jag ska beställa lite färger, någon speciell som önskas?

Publicerat

Grå, Svart, Oliv på rulle just nu. Kanske lite Blaze Orange, men antagligen inte tillräckligt för ett i dubbel bredd... Men jag ska beställa lite färger, någon speciell som önskas?

Orange/svart o Svart/grönt är snyggt tycker jag. Blaze Orange är det vanlig orange.

Seved

Publicerat

Orange/svart o Svart/grönt är snyggt tycker jag. Blaze Orange är det vanlig orange.

Seved

Blaze Orange är neon orange/säkerhets orange men jag tror inte jag har så mycket sånt kvar... Men Svart och Olivgrönt har jag nog minst 200m av varje :P

Publicerat

Blaze Orange är neon orange/säkerhets orange men jag tror inte jag har så mycket sånt kvar... Men Svart och Olivgrönt har jag nog minst 200m av varje :P

Ja men Od/svart låter ju bra. :)

Seved

Publicerat

Ja men Od/svart låter ju bra. :)

Seved

Sorry alla för denna OT!

Har beställt mer orange (blå och neongrön också), väntar på svar ang. breda spännen. Borde vara hemma under nästa vecka...

Publicerat

Sorry alla för denna OT!

Har beställt mer orange (blå och neongrön också), väntar på svar ang. breda spännen. Borde vara hemma under nästa vecka...

Javisst fn ja. Vi tar det via Pm.

Seved

Publicerat

Jag har två stycken, än så länge. Första gjorde jag -00 (tilläggas ska att jag hade inte ens hål i öronen då :mellow: )

63227_10150137572974688_759454687_8028582_1815579_n.jpg

Snyggt !

Samma tema och placering, hustrun gjorde denna nu i höstas.

Färgerna syns lite dåligt på detta foto, som är taget på studion direkt när den är klar, för det är en otroligt fin skimmrande lyster på drakfjällen.

Samma tjej som gjort denna, som gjort min båskytt som finns tidigare i tråden. :)

Annasdraktatto.jpg

Publicerat

>He he Tack :wub::blush: Vilken tur att inget ovanför axlarna syntes :ph34r:

Publicerat

>He he Tack :wub::blush: Vilken tur att inget ovanför axlarna syntes :ph34r:

Du har väl en profilbild ;)

Publicerat

Du har väl en profilbild ;)

Ha ha ha ja det klart att jag har :ph34r: :ph34r: hade inte en tanke på det :blush::lol:

Publicerat

muahaha nu börjar nedräkningen inför nästa gadd

Publicerat

Snyggt !

Samma tema och placering, hustrun gjorde denna nu i höstas.

Färgerna syns lite dåligt på detta foto, som är taget på studion direkt när den är klar, för det är en otroligt fin skimmrande lyster på drakfjällen.

Samma tjej som gjort denna, som gjort min båskytt som finns tidigare i tråden. :)

Annasdraktatto.jpg

Jäklar, vad fina dragons! Två som bildar ett hjärta. Nice!