Publicerat Mars 18, 201115 yr Jäklar, vad fina dragons! Två som bildar ett hjärta. Nice! Frugan hälsar & tackar.
Publicerat Mars 18, 201115 yr >He he Tack Vilken tur att inget ovanför axlarna syntes Inte på den bilden, nej.... Bilden hade ju inte blivit sämre om bilden hade varit hela vägen upp. Som jag har sagt förut, bilden på dig och dina dotter är så himla fin!
Publicerat Mars 18, 201115 yr Inte på den bilden, nej.... Bilden hade ju inte blivit sämre om bilden hade varit hela vägen upp. Som jag har sagt förut, bilden på dig och dina dotter är så himla fin! Tack Jag kom direkt att tänka på denna bilden när jag läste det du skrev Här är Novalie en månad
Publicerat Mars 18, 201115 yr Tack Jag kom direkt att tänka på denna bilden när jag läste det du skrev Här är Novalie en månad Du vad fint!! Så söta ni är - och så fridfulla. Höll på att komma med ett skamligt förslag nu... fast vi skippar det, tror jag.
Publicerat Mars 23, 201115 yr Så nu har jag spikat ett datum för min nästa Ska i stora drag se ut som bilden men utan text o skölden bara skuggad o ska sitta på höger underarm.
Publicerat Mars 23, 201115 yr Så nu har jag spikat ett datum för min nästa Ska i stora drag se ut som bilden men utan text o skölden bara skuggad o ska sitta på höger underarm. Trevligt! Sabaton är ju dessutom ett bra svenskt band.
Publicerat Mars 23, 201115 yr Trevligt! Sabaton är ju dessutom ett bra svenskt band. De är sjukt bra!!! Sett dem på SRF -09, -10 och i Ronneby i november förra året. Hoppas verkligen att de kommer till SRF även i år!!!
Publicerat Mars 23, 201115 yr Så nu har jag spikat ett datum för min nästa Ska i stora drag se ut som bilden men utan text o skölden bara skuggad o ska sitta på höger underarm. Najs!!!!
Publicerat Mars 23, 201115 yr De är sjukt bra!!! Sett dem på SRF -09, -10 och i Ronneby i november förra året. Hoppas verkligen att de kommer till SRF även i år!!! +1 hoppas dom kommer på SRF..( håller tummarna)
Publicerat Mars 23, 201115 yr +1 hoppas dom kommer på SRF..( håller tummarna) Du ska oxå dit? Årets bästa vecka En helt underbar vecka, att jag sen har sommarstuga precis intill festivalområdet, gör ju inte saken sämre Härligt att kunna sitta på tomten & se stora scenen (fast jag är förstås mest inne på området)
Publicerat Mars 24, 201115 yr AAaa klart man ska dit Skaplig flax med stugan:) Ja, jag misstycker inte alls Mormor & morfar byggde den på -60-talet, jag, mamma & brorsan fick den i slutet av -90-talet, renoverade upp den. Till hösten ska den renoveras igen. Ligger helt perfekt, med havet nedanför. Har nästan som en egen liten strand där nere
Publicerat April 5, 201115 yr Måste väl jag också bidra med min tatuering som jag gjorde i sista somras.
Publicerat April 17, 201115 yr Tack Jag kom direkt att tänka på denna bilden när jag läste det du skrev Här är Novalie en månad såna bilder tog min fru på mig åxå. omanligt så det förslår ( enligt svärfar) men fan så mysigt MVH Eas
Publicerat April 27, 201115 yr Så nu har jag spikat ett datum för min nästa Ska i stora drag se ut som bilden men utan text o skölden bara skuggad o ska sitta på höger underarm. Aaa imorgon stämplar jag ut vid 1100 o sen e det dax.... Bilder kommer...
Publicerat April 27, 201115 yr Aaa imorgon stämplar jag ut vid 1100 o sen e det dax.... Bilder kommer... Oh.. vill ha en ny gaddning också! Men just nu sparar jag till en ny glugg till studsaren, så det får vänta!
Publicerat April 27, 201115 yr såna bilder tog min fru på mig åxå. omanligt så det förslår ( enligt svärfar) men fan så mysigt MVH Eas Mycket omanligt. Mycket mycket mysigt :wub:
Publicerat April 29, 201115 yr tackar.. nice som fan Alla Srf:are här på sidan borde ju träffas ngnstans där nere o ta en öl ihop?? Fixa en rubrik till det här på sidan där vi piskar upp stämningen innan det brakar loss
Publicerat April 29, 201115 yr tackar.. nice som fan Alla Srf:are här på sidan borde ju träffas ngnstans där nere o ta en öl ihop?? Fixa en rubrik till det här på sidan där vi piskar upp stämningen innan det brakar loss Hade varit najs!!! Ska som förra året försöka hänga mest på området. Än om det blir lite stughäng oxå, hehe
Publicerat April 29, 201115 yr En av mina tatueringar Trevlig! Örebro...........där ser man! En stövare i bakgrunden åxå, intressant..............