Publicerat April 29, 201115 yr Trevlig! Örebro...........där ser man! En stövare i bakgrunden åxå, intressant.............. Upptag71 har en forum-crush
Publicerat April 29, 201115 yr Trevlig! Örebro...........där ser man! En stövare i bakgrunden åxå, intressant.............. Jo ett helt halvår har jag bott här, flyttade från Kumla
Publicerat April 29, 201115 yr Jo ett helt halvår har jag bott här, flyttade från Kumla Från metropolen! Va!!!! Är det din stövare?
Publicerat April 29, 201115 yr Upptag71 har en forum-crush Ja! Det var ju en vacker stövare................
Publicerat April 29, 201115 yr Från metropolen! Va!!!! Är det din stövare? Jo jag tyckte det var dags att se sig om i stora världen. Men Kumla kommer alltid att vara mitt "hem". Stövarn är min särbos hund.
Publicerat April 29, 201115 yr Jo jag tyckte det var dags att se sig om i stora världen. Men Kumla kommer alltid att vara mitt "hem". Stövarn är min särbos hund. Där ser man, inte omöjligt din särbo och jag stött på varandra nån gång.
Publicerat Maj 7, 201115 yr tackar.. nice som fan Alla Srf:are här på sidan borde ju träffas ngnstans där nere o ta en öl ihop?? Fixa en rubrik till det här på sidan där vi piskar upp stämningen innan det brakar loss Finns redan enSRF-tråd Men hade varit skoj att springa på även lite jaktfolk på festivalen
Publicerat Maj 7, 201115 yr Tillfälligt hjärnsläpp.... tror tom jag skrivit i den tråden ju Du är förlåten
Publicerat Maj 11, 201115 yr För att få lite fart på tattoo tråden igen så får jag vell kasta in lite gaddningar som inte sitter på mig,men som jag är skapare till
Publicerat Juli 2, 201114 yr Cool!!! Jag vill ha fler tatueringar men är lite för tomt i plånboken för att ens tänka tanken. Får bli när man kommit ifatt & renoverat klart här, om det är några pengar över då, hehe
Publicerat Juli 2, 201114 yr Cool!!! Jag vill ha fler tatueringar men är lite för tomt i plånboken för att ens tänka tanken. Får bli när man kommit ifatt & renoverat klart här, om det är några pengar över då, hehe tatueringar är ju som ett laglig drog har man en ska man ha fler då räcker ju plånkan inte till alltid :-(
Publicerat Juli 2, 201114 yr tatueringar är ju som ett laglig drog har man en ska man ha fler då räcker ju plånkan inte till alltid :-( Tur jag har lite piercings oxå, en drog det oxå. Fast är väl för gammal för & skaffa fler nu, har i underläppen, öronen och tungan. Två tatueringar än så länge.
Publicerat Juli 2, 201114 yr Tur jag har lite piercings oxå, en drog det oxå. Fast är väl för gammal för & skaffa fler nu, har i underläppen, öronen och tungan. Två tatueringar än så länge. nej då man är aldrig för gammal snackade med en lite krum tant som var sugen att göra en döskalletatuering efter hon såg min
Publicerat Juli 2, 201114 yr nej då man är aldrig för gammal snackade med en lite krum tant som var sugen att göra en döskalletatuering efter hon såg min Menade för gammal för mer piercings, hehe. Skaffar jag fler, blir det för utmärkande, tänker mest på mitt jobb t ex. Vill ha i näsan men nej... Skulle kunna ta i bröstvårten iofs, men vågar nog inte, om det blir infektioner o sånt, usch...
Publicerat Juli 2, 201114 yr Menade för gammal för mer piercings, hehe. Skaffar jag fler, blir det för utmärkande, tänker mest på mitt jobb t ex. Vill ha i näsan men nej... Skulle kunna ta i bröstvårten iofs, men vågar nog inte, om det blir infektioner o sånt, usch... kvittar om det är piercing eller tatueringar blir aldrig för gammal piercing i bröstvårtan är inte helt fy skam
Publicerat Juli 3, 201114 yr kvittar om det är piercing eller tatueringar blir aldrig för gammal piercing i bröstvårtan är inte helt fy skam Nämen!!! Sicket snusk!!! Usch å fyyyy!!!!
Publicerat Juli 3, 201114 yr Nämen!!! Sicket snusk!!! Usch å fyyyy!!!! Haha, jaså Tror som sagt inte jag vågar... Blir nog en tatuering som nästa, men det är när det är en del gjort på huset, jägarexamen helt klar och vapengarderoben är fylld, så det lär dröja... haha
Publicerat Juli 3, 201114 yr Nämen!!! Sicket snusk!!! Usch å fyyyy!!!! du behöver inte titta jag kan titta för dej med : P Haha, jaså Tror som sagt inte jag vågar... Blir nog en tatuering som nästa, men det är när det är en del gjort på huset, jägarexamen helt klar och vapengarderoben är fylld, så det lär dröja... haha gör du garanterat bara små personer som mej som inte vågar (fobi mot nålar tyvärr så bara att tatuera sej frestar på mitt lilla psyke) tur att jag har ett välfylld skåp så jag kan skaffa mina små tatueringar nu mer
Publicerat Juli 3, 201114 yr Haha, jaså Tror som sagt inte jag vågar... Blir nog en tatuering som nästa, men det är när det är en del gjort på huset, jägarexamen helt klar och vapengarderoben är fylld, så det lär dröja... haha Jodå..........klart du vågar!! Jag inspekterar om typ 11 månader............
Publicerat Juli 4, 201114 yr För att få lite fart på tattoo tråden igen så får jag vell kasta in lite gaddningar som inte sitter på mig,men som jag är skapare till Trodde nästan ett tag att du var min svåger då jag såg en bild som påminde om min syrra. Kom på att jag tog fel när jag såg att den magra kroppen bar en BH... Och syrran har nog tre magnolior där på sidan. Dessutom om det är du på din visningsbild så ni inte ens lika. Snygga alster i alla fall!
Publicerat Juli 4, 201114 yr Se där bara, en riktig konstnär vill jag säga,riktigt fina alster du gjort grunden till.
Publicerat Juli 4, 201114 yr Se där bara, en riktig konstnär vill jag säga,riktigt fina alster du gjort grunden till. Eller är det så att du även tatuerar ?
Publicerat Juli 15, 201114 yr Trodde nästan ett tag att du var min svåger då jag såg en bild som påminde om min syrra. Kom på att jag tog fel när jag såg att den magra kroppen bar en BH... Och syrran har nog tre magnolior där på sidan. Dessutom om det är du på din visningsbild så ni inte ens lika. Snygga alster i alla fall! haha,nej din svåger är jag nog inte...tror jag? Eller? Är det nåt jag borde veta? haha tack för det positiva intrycket av mina alster iaf