Publicerat April 15, 200917 yr Författare Var o flugfiska i baltak i dag o drog lite båge tog ett kort på den här fina runt 2kg skulle jag tro. Såg ju riktigt rund och god ut... Tackar Foffe det var en trevlig dag ut med ån tog med 1kg kebabkött med mycket sås o smasska i mig mellan kasterna Mvh. Varför inte sushi gjord på öring?
Publicerat April 16, 200917 yr Såg ju riktigt rund och god ut... Varför inte sushi gjord på öring? Ja den var trevlig o drilla o vist hade jag bara haft med mig lite soja o vasabi så hade det smakat fin fint ut med ån Mvh.
Publicerat April 17, 200917 yr Var ute en sväng nu i kväll o flugfiska lite gädda fick 3st den minsta på 1kg o dom två andra låg över 2kg o en av dom hade ett riktigt jack i bak på kroppen kul som faan var det Mvh.
Publicerat April 17, 200917 yr Var ute en sväng nu i kväll o flugfiska lite gädda fick 3st den minsta på 1kg o dom två andra låg över 2kg o en av dom hade ett riktigt jack i bak på kroppen kul som faan var det Mvh. Grattis
Publicerat April 17, 200917 yr Författare Var ute en sväng nu i kväll o flugfiska lite gädda fick 3st den minsta på 1kg o dom två andra låg över 2kg o en av dom hade ett riktigt jack i bak på kroppen kul som faan var det Mvh. Ett grattis kommer från mig också, men hur flugfiskar man gädda egentligen? Ståltafs?
Publicerat April 18, 200917 yr Tackar Foffe o Dunderklumpen jag kör med PAFEX tafs funkar kanon bra sen är det bara o köra en pålstek så sitter flugan som ett smäck Mvh.
Publicerat April 20, 200917 yr Ett grattis kommer från mig också, men hur flugfiskar man gädda egentligen? Ståltafs? Visst gör många det men vill du ha bästa infon skall du nog hoppa in o läsa Sasse o Sara´s vardagsblogg på broderkanalen Edgeflyfishing.com, 120 sidor gäddfiske. http://www.edgeforum.com/index.php?showtop...&start=3570 Hittade en "Dunderklumpen" där oxå, antar att ni är släkt Sasse är nog flugfiskarnas okrönte kung betr gädda . Där finns allt, teknik, flugor etc etc. Hjälper om man har en Hobie jakt o fiskekajak med pedaler Skitfiske på er
Publicerat April 20, 200917 yr Visst gör många det men vill du ha bästa infon skall du nog hoppa in o läsa Sasse o Sara´s vardagsblogg på broderkanalen Edgeflyfishing.com, 120 sidor gäddfiske. http://www.edgeforum.com/index.php?showtop...&start=3570 Hittade en "Dunderklumpen" där oxå, antar att ni är släkt Sasse är nog flugfiskarnas okrönte kung betr gädda . Där finns allt, teknik, flugor etc etc. Hjälper om man har en Hobie jakt o fiskekajak med pedaler Skitfiske på er Kan bara hålla med maken te pöjk o dra gädda Mvh.
Publicerat April 21, 200917 yr Författare Visst gör många det men vill du ha bästa infon skall du nog hoppa in o läsa Sasse o Sara´s vardagsblogg på broderkanalen Edgeflyfishing.com, 120 sidor gäddfiske. http://www.edgeforum.com/index.php?showtop...&start=3570 Hittade en "Dunderklumpen" där oxå, antar att ni är släkt Sasse är nog flugfiskarnas okrönte kung betr gädda . Där finns allt, teknik, flugor etc etc. Hjälper om man har en Hobie jakt o fiskekajak med pedaler Skitfiske på er Mäh... Nån som snott mitt snygga nick. Nåja.. Skall kolla upp detta, men införskaffade faktiskt en ståltafs på Landbys förra året som är oanvänd. Än så länge
Publicerat April 21, 200917 yr Mäh... Nån som snott mitt snygga nick. Nåja.. Skall kolla upp detta, men införskaffade faktiskt en ståltafs på Landbys förra året som är oanvänd. Än så länge Oanvända grejor gör ingen glad . Det finns en hel uppsjö med gäddtafsar som är knytbara, dvs nästan som din vanliga tafs. Bättre att välja en sådan i stället för ståltafs. Lycka till med gurkorna
Publicerat April 21, 200917 yr Författare Oanvända grejor gör ingen glad . Det finns en hel uppsjö med gäddtafsar somär knytbara, dvs nästan som din vanliga tafs. Bättre att välja en sådan i stället för ståltafs. Lycka till med gurkorna Tror det var en sådan jag menade, men hade lite bråttom. Tack & skitfiske på dig!
Publicerat April 21, 200917 yr Det blev en liten tur till "min" regnbågssjö i kväll. Roligast är det med torrfluga, men inte mycket vak så det fick bli streamerfiske.
Publicerat April 22, 200917 yr Mycket stiligt en kalas kväll vid regnbågssjön grattis till en mycket fin fångst Mvh.
Publicerat April 22, 200917 yr Det blev en liten tur till "min" regnbågssjö i kväll. Roligast är det med torrfluga, men inte mycket vak så det fick bli streamerfiske. Snyggt jobbat o fina bilder, blir till att köpa större grill eller rök
Publicerat April 24, 200917 yr Författare Fy F*N vad äckligt sugen man blir och ta fram flugspöet, men tror inte riktigt fisken vaknat än här uppe i Jämtland... Nåja.. Får kolla in lite filmer på mittfiske.se istället då..
Publicerat April 25, 200917 yr Fy F*N vad äckligt sugen man blir och ta fram flugspöet, men tror inte riktigt fisken vaknat än här uppe i Jämtland... Nåja.. Får kolla in lite filmer på mittfiske.se istället då.. Fy F*N vad äckligt trevligt o stå o dänga ut med ån Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr Jag o polaren var i baltak i dag o drog lite båge o grillade o slumrade ut med ån en klockren dag Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr Jag o polaren var i baltak i dag o drog lite båge o grillade o slumrade ut med ån en klockren dag Mvh. Grattis gubbe! Hur många blev det även om jag inte räknar broilerfisk till riktigt sportfiske?
Publicerat April 30, 200917 yr Grattis gubbe! Hur många blev det även om jag inte räknar broilerfisk till riktigt sportfiske? 4St men man får bara tupp 3st Mvh.
Publicerat April 30, 200917 yr 4St men man får bara tupp 3st Mvh. Jaha, då var det momsen som du drog upp då som nr 4!
Publicerat Maj 1, 200917 yr He he småfisk lite över kilot den störste närmade sig 2kg Mvh. Bra jobbat!