Publicerat Maj 26, 200917 yr Här är ännu en flugfiskare. sammalunda, välkommen såg oxå att du redan är medlem i Edgeflyfishing. Var i vårt avlånga land huserar du med tanke på lite fisketips? Skitfiske
Publicerat Maj 26, 200917 yr sammalunda, välkommen såg oxå att du redan är medlem i Edgeflyfishing. Var i vårt avlånga land huserar du med tanke på lite fisketips? Skitfiske Jo jag är medlem på Edge plus en del andra fiskeforum. Finns i Trollhättan. Men fiskar lite varstans där lusten faller på. Vart finns du på kartan?
Publicerat Maj 27, 200917 yr Jo jag är medlem på Edge plus en del andra fiskeforum.Finns i Trollhättan. Men fiskar lite varstans där lusten faller på. Vart finns du på kartan? Från fredag är jag tillbaka i Göteborg, så inte så långt borta
Publicerat Maj 27, 200917 yr Från fredag är jag tillbaka i Göteborg, så inte så långt borta Nä det är ju nästgårds så då kanske vi syns vid något fiskevatten
Publicerat Maj 27, 200917 yr Nä det är ju nästgårds så då kanske vi syns vid något fiskevatten Säkert, nu skall jag hem och hälla vatten på min fiske o jaktkajak så inte den får torrsprickor Den har inte fått sin vattendop ännu men det skall vi snart ändra. Då gäddor o öringar o annat man kan dra upp med fluga får ni se upp ..... ;
Publicerat Maj 27, 200917 yr Säkert, nu skall jag hem och hälla vatten på min fiske o jaktkajak så inte den får torrsprickor Den har inte fått sin vattendop ännu men det skall vi snart ändra. Då gäddor o öringar o annat man kan dra upp med fluga får ni se upp ..... ; Har kollat på den kajaken. Men ännu inte provat dem. Vad tycker du om dem?
Publicerat Maj 27, 200917 yr Har kollat på den kajaken. Men ännu inte provat dem.Vad tycker du om dem? Som sagt, har inte provat den ännu, om ett par veckor så kan jag ge dig besked. Men dom jag känner, t.ex Sasse på flugsajten är ju eld o lågor...
Publicerat Maj 27, 200917 yr Som sagt, har inte provat den ännu, om ett par veckor så kan jag ge dig besked. Men dom jag känner, t.ex Sasse på flugsajten är ju eld o lågor... Vad ouppmärksam jag var där. Har sett bilder när han är ute i kajaken. Det ser onekligen härligt ut. Vad heter modellen du har?
Publicerat Maj 27, 200917 yr Vad ouppmärksam jag var där. Har sett bilder när han är ute i kajaken. Det ser onekligen härligt ut. Vad heter modellen du har? Man kan inte tänka på allt Jag har en Revolution och den hittar du här http://www.kajakfiske.nu/html/products/hob...revolution.html
Publicerat Maj 27, 200917 yr Man kan inte tänka på allt Jag har en Revolution och den hittar du här http://www.kajakfiske.nu/html/products/hob...revolution.html Ah, den är fin. Nu blev jag avis. Tack för svaret och återkom gärna med en utvärdering.
Publicerat Maj 28, 200917 yr igår köpte jag ny lina till min gamla flugutrustning, det blev en Cortland 333+ floating rocket taper. hoppas den kommer funka imorron
Publicerat Maj 28, 200917 yr igår köpte jag ny lina till min gamla flugutrustning, det blev en Cortland 333+ floating rocket taper. hoppas den kommer funka imorron Blir säkert kanon. Har en 444 rocket taper på mitt tyngsta spö.
Publicerat Maj 28, 200917 yr Här känner man igen en del folk Hmm, du är nog oxå igenkänd. Kan väl inte finnas massor av Kenta i Grästorp.
Publicerat Maj 28, 200917 yr Hmm, du är nog oxå igenkänd. Kan väl inte finnas massor av Kenta i Grästorp. Var varit här rätt länge nu men är inte så aktiv
Publicerat Maj 28, 200917 yr Var varit här rätt länge nu men är inte så aktiv Tänkte mer på att jag sett dig på Edge. Grästorp ligger ju rätt nära mina trakter och då känner man ju igen personer lättare
Publicerat Maj 28, 200917 yr Tänkte mer på att jag sett dig på Edge.Grästorp ligger ju rätt nära mina trakter och då känner man ju igen personer lättare Jo då jag jobbar ju i din stad, så visst är det så att man lägger märke till folk då
Publicerat Maj 31, 200917 yr Inte konstigt man börjar längta... Här hjälper jag en kompis upp som fastnat i älven... Vårt läger -08
Publicerat Maj 31, 200917 yr Inte konstigt man börjar längta... Här hjälper jag en kompis upp som fastnat i älven... Vårt läger -08
Publicerat Maj 31, 200917 yr Inte konstigt man börjar längta... Här hjälper jag en kompis upp som fastnat i älven... Vårt läger -08 Ser otroligt härligt ut.
Publicerat Juni 2, 200917 yr Då var det fixat igen det fanns smarta o väntiga fiskeräts ägare efter Byske Älven, dom har ändrat priserna igen så att man har råd att lösa ett årskort i Byske älven.
Publicerat Juni 2, 200917 yr Vilka personer sysslar med flugfiske här på Jaktsidan? Både jag och maken flugfiskar. Han mer än jag, då jag föredrar åmete/ vanligt mete. Mest blir det sådana här nere i ån eller i någon av skogstjärnarna
Publicerat Juni 3, 200917 yr på fredag ska jag testa min senaste knäppa idé tog en softairgunkula och sågade ett snitt till hälften, sen tryckte jag på den på en flugkrok och öste på superlim ser typ ut som ett 6mm gult romkorn.. kan det funka?
Publicerat Juni 3, 200917 yr på fredag ska jag testa min senaste knäppa idé tog en softairgunkula och sågade ett snitt till hälften, sen tryckte jag på den på en flugkrok och öste på superlim ser typ ut som ett 6mm gult romkorn.. kan det funka? Säkert funkar det vid rätt tillfälle. Har själv testat att fiska torsk i saltströmmen med tändstift och lite självlysande flash på en trekrok som jag knöt fast i stiftet och det funkade. Sik fick jag på fluga och orange lyskrok i gäddvik som liten.