Publicerat Mars 28, 201016 yr Ser att det inte slösas med glas på bilderna, det är sådant eko tänk som jag gillar. Skön känsla i bilderna.. /Christian
Publicerat Mars 28, 201016 yr Andra har redan lagt upp bilder från dagen så jag fattar mig kort. Lunch, blixten var inte helt med här så bilden är inte bra men det var någon som var så ledsen för att han inte var med på bild mer . Vi som var kvar på kvällen satt och svullade länge men klarade faktiskt inte att äta upp hela lilla nasse. Nu har det blivit ganska sent och vissa av oss bangade medan några hårdingar pressade sig kvar ett tag till i tryckkokaren.
Publicerat Mars 28, 201016 yr Kalas Markus. Kul bilder! Tyvärr inser jag att jag kanske borde hänga på Surebo och Exabit i deras "beach 2010"-race... ...eller leta upp en vassrugge att stå och hänga i... Hare gött! //Fitzo
Publicerat Mars 28, 201016 yr Författare Kalas Markus. Kul bilder! Tyvärr inser jag att jag kanske borde hänga på Surebo och Exabit i deras "beach 2010"-race... ...eller leta upp en vassrugge att stå och hänga i... Hare gött! //Fitzo Men eftersom du inte är så luden så får du ha mössa i badet /Lasse
Publicerat Mars 28, 201016 yr skönt att man blev snygg som vanligt Kul med fler bilder Markus. Det är för att du har en så oootroligt snygg frisyr