Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lodjursjakten 2010

Featured Replies

Publicerat
Nej ! Det är F_Cs Buster som är undan Ronja. Grytjägarns hund är från Malax och far till den hunden är Sebastian Stenmarks (oravais) Taluksen Paukku.

Jo Buster visste jag, men jag hade för mig att flera ur den kullen for till Sverige? Och när jag läste i dagboken din att det skjutits lo för hundar ur förra kullen så antog jag att grytjägaren kunde ha tagit en valp.

Men men... roligt att det skjuts för hundar från finska sidan iaf :rolleyes:

• Svar 233
  • Visningar 30,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
Jo Buster visste jag, men jag hade för mig att flera ur den kullen for till Sverige? Och när jag läste i dagboken din att det skjutits lo för hundar ur förra kullen så antog jag att grytjägaren kunde ha tagit en valp.

Men men... roligt att det skjuts för hundar från finska sidan iaf :rolleyes:

klarälvdalingen eller vad han heter har juh nitat 4 djur för sin hund som är syskon med min...

Publicerat

Det var nära att det femte skulle upp på vägen oxå, det var tre passgubbar som såg katten men det var för långt håll och sen lyckades den ta sig ur området och hunden var låååååååååååååååååååååååångt efter i djupa snön som katten gick fint uppe på....men jag är nog ganska nöjd ändå :D:lol:

Publicerat
Det var nära att det femte skulle upp på vägen oxå, det var tre passgubbar som såg katten men det var för långt håll och sen lyckades den ta sig ur området och hunden var låååååååååååååååååååååååångt efter i djupa snön som katten gick fint uppe på....men jag är nog ganska nöjd ändå :lol:;)

ja se där kom du :lol: ,sveriges mest jobbiga namn att stava rätt till,

klar-janne men nog satans är det fantastiskt med nita så många på vad andra kallar första säsongen...nu börjar plotthunds ägarna darra B) kör på bara!!

hyvä suomi

Publicerat

8djur kvar i BD län nu....

Publicerat

Någon som behöver lodjurshund i påsk? Funderar på att åka norröver till helgen. Hör av er i så fall!

post-1794-1269939438_thumb.jpg

Publicerat

det blev ett igår på 11kg för hundarna...nu hoppas vi på bättre väder,mot påsken kommer redogörelse om jakten.några från forumet fanns med...

som gubbarna sa ett kräk mindre..5st kvar i BDlän ;)

grytjakt.com

• 4 weeks later...
Publicerat

har ett par valpar kvar efter skapliga katthundar om intresse finnes, blandrackor.