Publicerat Oktober 30, 200718 yr duvet vad dom säger, Sweet as a beagle! Ps. Vet inte om dom säger det!
Publicerat Oktober 30, 200718 yr tack! ena vart lite liten så vi tar in en till dock inte min men klart bästa posen ok min tjuv
Publicerat Oktober 31, 200718 yr Jag tycker dom ser förjävliga ut men de är ju bara jag.. okej krutta och bassen är okej men den andra jycken i högklackat på stureplan haha
Publicerat Oktober 31, 200718 yr haha när ska den svenska kungliga avundsjukan läggas sig,taggen kommer alltd ligga steget före din pudel
Publicerat November 1, 200718 yr haha när ska den svenska kungliga avundsjukan läggas sig,taggen kommer alltd ligga steget före din pudel haha i mode och trender ja, självklart!! ;D min kanske inte har de bästa pälsen men de är en jakthund, så jag prioriterar jaktlusten mer än utseendet :-* host host stureplan
Publicerat December 3, 200718 yr Wille letar efter fler älgar... Snyggt foto Mats men jag tycker att han ser något förvirrad ut. ;D
Publicerat December 3, 200718 yr Snyggt foto Mats men jag tycker att han ser något förvirrad ut. ;D Jo han var nog rätt förvirrad när bilden togs, två andra drivande hundar levde rövare med rådjur i såten och vi hittade inte ett enda slag från älg. Så han funderade nog rejält på vad dom andra skällde så för...
Publicerat December 3, 200718 yr Välbehövlig vila i jaktstugan. Sådan hund sådan husse el. var det tvärtom. ;D :-* :
Publicerat December 14, 200718 yr Här är en bild på min jycke. Taget efter ett lyckat avslut, därav blodet... Gemensam fikapaus under väntan på dragaren. Mysigt. album_pic.php4.jpg
Publicerat December 14, 200718 yr Ja här är min lilla gosse Fint Fränki..de flockas folk man känner här nu
Publicerat December 14, 200718 yr parkbänkar kan vara bra till för pensionärer, lata människor o odugliga hundar
Publicerat December 14, 200718 yr parkbänkar kan vara bra till för pensionärer, lata människor o odugliga hundar ;D ;D ;D Första parkett!