Publicerat Juni 8, 200719 yr Kul tråd detta... ;DJag klämmer in en bild till på Morriz. Nu i tokvärmen så är tydligen bästa skuggan under jaktbilen. Tänk om den skulle åka till skogs utan mig?? // gAsToN Fin hund
Publicerat Juni 8, 200719 yr ??? ??? ??? ???.... va e de.... ??? ??? ??? ??? inte för å vara elak!... men de ser ut som något från savanen i afrika!....
Publicerat Juni 8, 200719 yr Jaa jag håller med ;D ;D Det måste vara den felande länken ;D Jag har aldrig sett någon liknande hundras förut. ;D Har Du ??? ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Skickar en ny bild på Jackie. ;DSåååå jäkla ful blev hon inte! ? ;D ;D Nej, kanske inte.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Nää ;D ???Uj uj uj uj vad är det för ngt du visar upp Roggman ??? Är det den söta hunden du hade när du var här ??? ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Det som gömdes unde allt hår. JÄKLAR vad med undeull, det liksom bubblada och växte en hårboll utan dess like framför rakapparaten Har man väl börjat är det bara att fortsätta. Men vilka blickar jag fick från hundfolket på Gålö ;D ;D "Du ska inte ställa ut nu på ett tag va? Nää sa jag, jag har aldrig och kommer aldrig att göra det, jag har en funktionshund inte en utseendehund sa jag ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Det som gömdes unde allt hår. JÄKLAR vad med undeull, det liksom bubblada och växte en hårboll utan dess like framför rakapparaten Har man väl börjat är det bara att fortsätta. Men vilka blickar jag fick från hundfolket på Gålö ;D ;D "Du ska inte ställa ut nu på ett tag va? Nää sa jag, jag har aldrig och kommer aldrig att göra det, jag har en funktionshund inte en utseendehund sa jag ;D ;D ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Varken jag eller hunden har ork att rycka håren. Så jag tänkte att man skulle prova ;D Det är provat nu ock blir nog aldrig mer ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Varken jag eller hunden har ork att rycka håren. Så jag tänkte att man skulle prova ;D Det är provat nu ock blir nog aldrig mer ;DRisken när man klipper en Border är att pälsen kan bli silkeslen och lite lockig. Borderpoodle ;D
Publicerat Juni 8, 200719 yr Hehe jo bilden vart lite rolig, tog den precis när han hade badat och skakade av sig vattnet Såhär ser han ut igentligen
Publicerat Juni 9, 200719 yr Hehe jo bilden vart lite rolig, tog den precis när han hade badat och skakade av sig vattnet Såhär ser han ut igentligen se där ja!... de var en söt hund ändå!... ;D ;D ;D
Publicerat Juni 10, 200719 yr I brist på jakt !... tränade jag dressyr med stövarn och det funkade fin fint det. cooler)...måste ju uppdatera dressyren nu så vi inte glömmer den. bg) Passade på att få henne att sitta/stå still så jag kunde fota lite...
Publicerat Juni 18, 200719 yr Så här ser Kolja ut. ;D.. Snygg!.... bra hållning!... e de djur eller godis som lockar längre bort!..