Publicerat Juni 5, 200719 yr Sådan husse sådan hund! ;D ;D.. Jepps!..... måste juh vädras ibland!.. ;D ;D..
Publicerat Juni 5, 200719 yr Ett smärre missöde :-[ :-[ :-[ En skottskt nakenhund Moahahahaha!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
Publicerat Juni 5, 200719 yr Rävarnas fasa Hmm SAMSON har sumpat kraften ??? Nej då nu bara i lite mer slimmad version Det växer snart ut ;D
Publicerat Juni 6, 200719 yr Petit Basset Griffon Vendeen http://www.jaktsnack.se/index.php?topic=7686.0 Varav unghunden ska ha valpar Och vi ska behåla två jag en och mamma en
Publicerat Juni 6, 200719 yr Vet inte varför bilden blev stor här det är den inte i den andra tråden??? ??? > Mvh Anders Hj
Publicerat Juni 6, 200719 yr Ett smärre missöde :-[ :-[ :-[ En skottskt nakenhund .. Roggman Roggman!.. så du ställer till de!... .... men men!.. man ska inte dö nyfiken!... ;D ;D
Publicerat Juni 6, 200719 yr Snyggt Roggman det ser ut som du brett leverpastej över hunden, hursom det vart ju inte sämre än innan! ;D ;D ;D
Publicerat Juni 6, 200719 yr Snyggt Roggman det ser ut som du brett leverpastej över hunden, hursom det vart ju inte sämre än innan! ;D ;D ;D ;D ;D...."ASG".... ;D ;D ;D
Publicerat Juni 6, 200719 yr Rogge..vad fan har du gjort med hunden ???? Garvar här så jag kiknar.....
Publicerat Juni 6, 200719 yr Ha ha jo nog har man garvat ;D Lite pino och gå ut med henne bara. Fast fästingarna syns bra ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D... mycker snygg huvud bild! Telge!.... men e hon tjock?? eftersom du inte visar helbild?? eller har du gjort en "Roggman".... ;D ;D ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D... mycker snygg huvud bild! Telge!.... men e hon tjock?? eftersom du inte visar helbild?? eller har du gjort en "Roggman".... ;D ;D ;D ;D ;D ;D Saken är den att jag gillar huvudbilder i halvprofil gärna i grodperspektiv,ser lite majestätiskt ut på nåt sätt
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D ;D ;DSaken är den att jag gillar huvudbilder i halvprofil gärna i grodperspektiv,ser lite majestätiskt ut på nåt sätt håller med dej!.. ;D ;D... lite skilnad mot denna bild på Eros!.. ;D ;D ;D.....
Publicerat Juni 7, 200719 yr håller med dej!.. ;D ;D... lite skilnad mot denna bild på Eros!.. ;D ;D ;D..... Linslus vill jag kalla honom för. ;D :
Publicerat Juni 8, 200719 yr Kul tråd detta... ;D Jag klämmer in en bild till på Morriz. Nu i tokvärmen så är tydligen bästa skuggan under jaktbilen. Tänk om den skulle åka till skogs utan mig?? // gAsToN
Publicerat Juni 8, 200719 yr ;D.. du ser ut å ha en förjävla fin hund gAsToN... ;D Tackar! Ja han är fin. Och visst är det en finne, Ijahman. // gAsToN