Publicerat Juli 2, 200719 yr En liten stämningsbild från i morse! Tyvärr så var telefonkameran insällt på lite låg upplösning :'(
Publicerat Juli 2, 200719 yr Ja men den blev lite liten > Hoppas på samma väder och att hon stannar på samma ställe imorgon ;D
Publicerat Juli 2, 200719 yr En liten stämningsbild från i morse! Tyvärr så var telefonkameran insällt på lite låg upplösning :'( Ser härligt ut
Publicerat Juli 2, 200719 yr En liten stämningsbild från i morse! Tyvärr så var telefonkameran insällt på lite låg upplösning :'( Vilken jätte fin bild, verkligen stämningsfull. Även om upplösningen inte är så bra så är det ju jätte bra med dom här telefonkamerorna. Dom har man ju i stort sett alltid med sej . Till skillnad från kameran
Publicerat Juli 2, 200719 yr Jo bilden som sådan är jag nöjd med, men inte att inställningen på kvaliteten var inställ på små bilder. Det är åtgärdat nu
Publicerat Juli 2, 200719 yr Detta är då min "Nova scotia Duck tolling Retriever" eller kort-o-gott "Tollare"....Molle heter han och jagar med glädje skogs/sjöfågel och han har kort-drivit rådjur en gång, Mycket lyhörd och arbetsvillig...lugn som en filbunke hemma och som en virvelvind i skogen ... fan va roligt, våran tollarblandning heter mollie och ser exakt ut som en tollare fast hon har brun päls hon är verkligen lyhörd och även hon har drivit rådjur en gång:D men annars jagar vi inte med henne
Publicerat Juli 28, 200719 yr Mer bilder på Moa http://jaktsnack.se/index.php?topic=8231.0;all Mvh Anders Hj
Publicerat September 27, 200718 yr Jaha, jag får väl sälla mig till raden stolta hundägare som vill visa sina stjärnor på bild..... Bägge är renrasiga Gordon Setter, men den ena föddes brunfärgad. Det har turats sig så att bägge är klockrena i sitt fågelarbete och jag får ständigt vara dom tacksam för goda jaktturer :) .
Publicerat September 27, 200718 yr Jaha, jag får väl sälla mig till raden stolta hundägare som vill visa sina stjärnor på bild..... Bägge är renrasiga Gordon Setter, men den ena föddes brunfärgad. Det har turats sig så att bägge är klockrena i sitt fågelarbete och jag får ständigt vara dom tacksam för goda jaktturer :) . Snygga foton och hundar men han ser ju nästan ut som en irländare den översta. ;D