Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den stora fisketråden

Featured Replies

Publicerat

100%

• Svar 4,9k
  • Visningar 528,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu ska jag fan försöka lirka in bilder ifrån mobilen..  Gav mej iväg på gösfiske direkt efter en sväng med uven i morse.. hade 8 mörtar med mej varav två var vid liv.. tänkte att jag hinner lägga

• Sög till rejält i lilla jiggspöt idag, 1,3kg stannade vågen på. Skickas från min iPhone via Tapatalk

• otterdalen
    otterdalen

Idag snaskade en riktig insjökrokodil i sig min 4play från savagegear! en yster dans utspelade sig bredvid dansbanan i Oviken innan denna madam gick i håven! 116 cm och ryggbred.  hade min

Posted Images

Publicerat
1 hour ago Mr P sa:

100%

Bra jobbat Mr P!👍

Publicerat
5 hours ago lsjonsson sa:

Bra jobbat Dansken!👍

Nej det är inget märkvärdigt för en gammal yrkesfiskare. Det hade varit skamligt om jag hade haft fel på så enkla fisk.

För övrigt heter en piggvar en "botta" på Bornholm

Publicerat
35 minutes ago Dansken sa:

Nej det är inget märkvärdigt för en gammal yrkesfiskare. Det hade varit skamligt om jag hade haft fel på så enkla fisk.

För övrigt heter en piggvar en "botta" på Bornholm

Ja, det hade varit konstigt om inte du hade kunnat alla fiskarna.

• 2 weeks later...
Publicerat
1 hour ago stefan sa:

I mitten av veckan körde vi upp till några sjöar och testade lyckan & dom var mycket huggvilliga:) kul att pricka in rätt dag inte alltid dom är lätta att lura...

Vi drog några stycken som närmade sig kilot.

20260325_090003.jpg

20260325_111557.jpg

20260325_163439.jpg

Det där är riktigt god fisk att äta.❤️Jag brukar få av kompisen när han har varit upp till fjällen o jagat på hösten.❤️

Den smälter i munnen.🥰

Publicerat

Kört mormyshka efter borre..175st plus en trekilos gädda på 0.20 och en hemgjord lysröd liten myshka.. Bommade två riktigt stora sikar som följde med nästan hela vägen.

Publicerat
19 hours ago Nils l sa:

Kört mormyshka efter borre..175st plus en trekilos gädda på 0.20 och en hemgjord lysröd liten myshka.. Bommade två riktigt stora sikar som följde med nästan hela vägen.

Nisse du är proffs på fiske...

• 3 weeks later...
Publicerat

Var ute med den här killen i höstas.. förjävla skicklig, tävlat i mete i VM osv.. och sjukt trevlig! Fick se att han lagt ut en film från nov i höstas här om dagen.. Den där jiggen Gözta är riktigt vass faktiskt!

Vart sjukt sugen, hastade över till Söders sportfiske och klickade genast in en massa gummi i kundkorgen.. Sen tänkte jag på de tre fiskeväskorna i garaget och hur j-la fulla de är ph34r vart inget köp.

Men shit va sugen jag är på sjön nu! Måste ta tag i båten så fort jag är ledig...

Publicerat
8 minutes ago Hipshot sa:

Var ute med den här killen i höstas.. förjävla skicklig, tävlat i mete i VM osv.. och sjukt trevlig! Fick se att han lagt ut en film från nov i höstas här om dagen.. Den där jiggen Gözta är riktigt vass faktiskt!

Vart sjukt sugen, hastade över till Söders sportfiske och klickade genast in en massa gummi i kundkorgen.. Sen tänkte jag på de tre fiskeväskorna i garaget och hur j-la fulla de är ph34r vart inget köp.

Men shit va sugen jag är på sjön nu! Måste ta tag i båten så fort jag är ledig...

Han var nästan lika skicklig som jag i gösfiske.😁

Publicerat
12 hours ago lsjonsson sa:

Han var nästan lika skicklig som jag i gösfiske.😁

Göses 😳

Publicerat
49 minutes ago stefan sa:

Tog oss upp till fjälls några dagar sedan och vädret var fantastiskt bra med sol hela dagen.

Fisket var också bra så åkte hem den dagen supernöjd,med dom största fiskarna just under kilot

20260411_111403.jpg

20260411_165737.jpg

...och dom därfiskarna är riktigt goda att äta när dom kommer upp ifrån en fjällsjö.❤️