Publicerat 2 timmar sedan %d hr 20 minutes ago stefan sa:Tog igår fram metspö & en burk med mask och sen iväg till en liten bäck,fick med mig hem några fina bäcköringar.Tappade 2 st som var betydligt större som var svåra att lyfta upp med metspö.Grymt fina! Så stora har jag aldrig fått.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 28 minutes ago stefan sa:Tog igår fram metspö & en burk med mask och sen iväg till en liten bäck,fick med mig hem några fina bäcköringar.Tappade 2 st som var betydligt större som var svåra att lyfta upp med metspö.Grattis och en god middag.🥰
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 22 minutes ago lsjonsson sa:Grattis och en god middag.🥰Tackar Och kul smyga efter en sån liten bäck,ibland så mycket ris och tuvor så det nästan är omöjligt komma fram till bäcken.
Publicerat 1 timme sedan %d hr 46 minutes ago stefan sa:TackarOch kul smyga efter en sån liten bäck,ibland så mycket ris och tuvor så det nästan är omöjligt komma fram till bäcken.Oh yes! Jag hade en liten bäck där det fanns bäcköring vid stugan n Aneby. En pinne på max 2 m lina, krok, sänke o en lagom stor mask och sedan var det bara att smyga efter bäcken och vänta på napp.👍🥰 Goda var dom men lite mindre än dina.
Publicerat 59 minuter sedan %d min Är just nu på Västkusten.Verkar som om Gudarna bestämt att jag inte skulle få äta Makrill, tappat två i ytan när dom skulle upp ur vattnet Bara några mini-torskar
Publicerat 51 minuter sedan %d min 6 minutes ago Järven sa:Är just nu på Västkusten.Verkar som om Gudarna bestämt att jag inte skulle få äta Makrill, tappat två i ytan när dom skulle upp ur vattnetBara några mini-torskarVar på västkusten?Om du har vägen om Hönö, så kan vi kanske ta en kopp eller en glass nere i Klåva hamn.
Publicerat 41 minuter sedan %d min 2 hours ago stefan sa:Tog igår fram metspö & en burk med mask och sen iväg till en liten bäck,fick med mig hem några fina bäcköringar.Så otroligt vackra fisk. Ett sagoställe. Jag är verkligen avundsjuk- på ett bra sätt. Grattis 😊