Publicerat April 27, 201213 yr hxxp://www.p-t-p.org/ Håll koll.. Tydligen ska det komma ut adresser, jakttorns-positioner och liknande... Finns även på facebook.. http://www.facebook.com/ptp.org Redigerad April 27, 201213 yr med Wizard Mod: redigerat. Vänligen generera inte trafik till den sidan från oss!
Publicerat April 27, 201213 yr http://www.p-t-p.org/ Håll koll.. Tydligen ska det komma ut adresser, jakttorns-positioner och liknande... Finns även på facebook.. http://www.facebook.com/ptp.org Tack för den länken Gustaf! Det var det bästa du har lyckats gräva fram åt det här forumets medlemmar. Det finns gott om tok i detta land! :angry: Jag får lusläsa den under helgen, för ikväll är Londonborna (fruns systerdotter med man och hennes föräldrar) här på middag. Sedan får man en flaska Whiskey levererad hem också utöver den som frun hade med sig hem när hon var dit i påskas.
Publicerat April 27, 201213 yr Spontant så tror jag att det är en rätt ung och ganska fanatisk person som ligger bakom den där sidan. Helt galet. Mycket av det som står kan nog klassas som olaga hot och förtal, så några polisanmälningar är faktiskt på sin plats...
Publicerat April 27, 201213 yr Spontant så tror jag att det är en rätt ung och ganska fanatisk person som ligger bakom den där sidan. Helt galet. Mycket av det som står kan nog klassas som olaga hot och förtal, så några polisanmälningar är faktiskt på sin plats... +1
Publicerat April 27, 201213 yr Läste på FB: "Förhansvisning på vad som komma skall! www.p-t-p.org glöm inte att fylla oss med intressant material så skickar vi bönderna till andra sidan solsystemet, vi är juridisk skyddade och skyr inga medel att hänga ut alla rovdjurshatare med samma politik som dom själva använder! Protect the Predators" Tror att vi här har att göra med någon/några knäppgökar som lider av samma åkomma som Breivik......
Publicerat April 27, 201213 yr Undra om man ska behöva oroa sig över att man är med på deras startsida? Var det inte en annan sida som nyligen stängdes ned av en massa anledningar. Undra om det inte är ungefär samma folk som nu driver den här nya sidan?
Publicerat April 27, 201213 yr Undra om man ska behöva oroa sig över att man är med på deras startsida? Var det inte en annan sida som nyligen stängdes ned av en massa anledningar. Undra om det inte är ungefär samma folk som nu driver den här nya sidan? de har fått info från den sidan. fast dessa verkar vara snäppet värre!!
Publicerat April 27, 201213 yr Ett önskemål! Klicka inte på länken till den hemsidan! Vill ni se vad den innehåller så kopiera länken, öppna ett nytt fönster i er browser och klistra in länken. Annars ser de att ni kommer från jaktsidan.se och vi vill verkligen inte ge dem mer hjälp att hitta er i forumet! Mvh, Admin via tips från medlem!
Publicerat April 27, 201213 yr Klicka inte på länken till den hemsidan! Hoppsan, försent Du tror inte att de här tokarna är ute på de flesta jaktforum och letar redan?
Publicerat April 27, 201213 yr Va fan hette den där nissen som skulle ha demonstration eller motdemonstration i Falun mot nå vargjippo? kan det va den filuren?
Publicerat April 27, 201213 yr Va fan hette den där nissen som skulle ha demonstration eller motdemonstration i Falun mot nå vargjippo? kan det va den filuren? Var inte det jonny "silverryggen" och wolf armén? Han är väl engagerad där så det räcker. Det finns mycket sjuka människor i landet. Hittade på ansiktsboken en för mig känd vargtaliban som gillade dom i alla fall.
Publicerat April 27, 201213 yr Ja här vare då på sin plats med en polisanmälan. Olaga hot, förtal o fan vet allt det går att hitta där... En bild med ett kikarkors i pannan tar iallafall jag som ett rent mordhot.
Publicerat April 27, 201213 yr 500 Internal server error. Har de inte bättre hårdvara än så så har vi ju lösningen här gubbar! Nån som är bra på att scripta en funktion som går in mot deras webbadress typ 2 ggr/sekund så sidan ballar ur? Polisanmälan är tydligen redan gjord av Tomas Ekberg.
Publicerat April 27, 201213 yr Så var den harmoniska fredagsstämningen förstörd.. Fan va förbannad man blir! Det finns fan folk till allt
Publicerat April 27, 201213 yr Författare 500 Internal server error. Har de inte bättre hårdvara än så så har vi ju lösningen här gubbar! Nån som är bra på att scripta en funktion som går in mot deras webbadress typ 2 ggr/sekund så sidan ballar ur? Polisanmälan är tydligen redan gjord av Tomas Ekberg. Fick "508".. nu kom jag in igen men verkar va dålig server..