Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny Jakt-hatsida

Featured Replies

Publicerat

När galningar som WAS, SRF och NSF sympatisörer vägrar att vika en tum från sina idéer och visar respekt för de människor som har problem med vargen.

Då är det lätt att gå från att ha en viss acceptans för att vi ska hysa varg i landet, till att ansluta sig till nollvisionen. 0 vargar ligger trotts allt närmare en acceptabel nivå på vargstammen än vad "fri" varg gör.....

När två olika intressen möts så måste man vara kompromissvilliga. Risken i den här frågan blir att saken kommer att hanteras utan inblandning av myndigheter och vargen utrotas igen. Folk i bygderna kommer inte att acceptera att sitta och får se sina liv, intressen, inkomster och livsmiljö, tyna bort under "fri" varg parroll. Se problemen och tillåt att dom hanteras, annars kommer folk att hantera det själva. För dom har ju inget att förlora på det. Med varg så förstörs deras liv. Hantera problemen själva kan leda till att deras tillvaro också förloras, men då finns det iaf ett halmstrå till att dom kan fortsätta med sina liv, inkomster och intressen.

När valet består av att förlora allt nu eller kanske förlora allt senare, då tror jag alla människor försöker att rädda det dom har.

• Svar 154
  • Visningar 33,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Så här kan det gå när man möter motstånd av samma kaliber som man själv. http://dodstrakigt.blogspot.se/2011/01/djurrattsaktivister-demonstrerade-mot.html Tror att det dröjer ett tag innan man ifråg

• Just därför jag anmälde mig till både varg och lo jakten trots att jag antagligen inte kommer att jaga på någon av dem ( har inte de markerna ). Jag tycker man ska stå upp för att man är jägare, inte

• strävhår
    strävhår

Omöjligt, kräldjur kan inte svettas. Kräldjur reglerar kroppstemp med hjälp av omgivningen, ett bra alternativ är att ta skydd under en sten. Förslagsvis då ifrån samma som han kröp upp ifrån.

Posted Images

Publicerat

Så är det.

• 2 weeks later...
Publicerat

Nu verkar det som att sidan försvunnit permanent. Hoppas att det blir någon juridisk påföljd också.

• 2 months later...
Publicerat

Jag har sagt det förut och säger det igen,Svensk polis är en av de sämsta kårena i världen på att lösa brott,ELLER så vill dom inte!!!!! :wallbash:

Det är "mysigare"att fika med en kopp kaffe å ett wienerbröd :pinch: