Publicerat Juni 13, 201213 yr Där ser man, verkar vara deras standardanledning så fort något är borta. Med tanke på vad dom använder så tror jag inte en sekund på uppdatering i detta fall heller. EDIT Hittar ingenting om det nu och flaggorna är fortfarande borta.
Publicerat Juni 14, 201213 yr Du har inte betalat jaktkortet, ingen licens på vapen? Har du jaktkort eller vapenlicens så kan dom hitta dig. Har du dessutom en hund av jaktras så kan dom "anta" att du jagar...... Men visst, lite mer jobb måste dom lägga ner om du inte berättar att du jagar på tex FB eller lägger ut kort mm. Men jagar du lagligt så är du spårbar! Vapenlicensen är sekrets belagd, det enligt det senaste ramskriet från politikerna när det gäller annonser på blocket.
Publicerat Juni 15, 201213 yr Nu har dom fått upp markörerna på kartan igen. Dom har fortfarande fel bilder på en del namn och fel telefonnr också. Några är jag nästan helt säker på att dom bor på andra orter än vad som anges på kartan också och dom jakttorn dom pratade om kan jag inte se till heller.
Publicerat Juni 15, 201213 yr Vapenlicensen är sekrets belagd, det enligt det senaste ramskriet från politikerna när det gäller annonser på blocket. Jo... Licensregistret är svårt att komma åt. Men om jag inte mins fel så är väl jaktkortsregistret en offentlig handling.
Publicerat Juni 15, 201213 yr Just därför jag anmälde mig till både varg och lo jakten trots att jag antagligen inte kommer att jaga på någon av dem ( har inte de markerna ). Jag tycker man ska stå upp för att man är jägare, inte vara rädd för då har dem vunnit!
Publicerat Juli 6, 201213 yr Känns som sidan fått luft under vingarna igen.....något måste snart hända....hur länge ska de få hålla på?? Vad är status på polisanmälningarna?
Publicerat Juli 6, 201213 yr Ja, de är tamigfan helt jävla dumma i huvudet de där. Nästan så man tror att det inte ens går att spela så verklighetsfrånvända, så dom måste vara på riktigt. Eller som någon sa " Dom där är inte kloka, på riktigt!"
Publicerat Juli 7, 201213 yr Känns som sidan fått luft under vingarna igen.....något måste snart hända....hur länge ska de få hålla på?? Vad är status på polisanmälningarna? Sist jag hörde något pågick utredning, obekräftade rykten säger även att administratören varit häktad. Admin är en som hållit på med sådant här tidigare bland annat rovdjursbloggen. Att dom slänger upp fler ger bara mer anmälningar och högre prioritet.
Publicerat Juli 7, 201213 yr Sista inlägget 4/7 så muppen kanske skriver från häktet ;-) hoppas de sätter dit han ordentligt! Misstänker att det är en han....
Publicerat Juli 7, 201213 yr Var inne o kollade på skiten nyss! Fy fan säger jag bara! Hur man kan uppmana till sådana saker som dom gör är ju helt otroligt! Att såga jack i jakttorn och stegar är ju för helvete mordförsök! En bakant till pappa trillade för ca 20 år sedan ner från ett dåligt jakttorn och bröt ryggen så illa att han vart invalid! Att sidan inte stäng ner för gott är för mig ofattbart!
Publicerat Juli 7, 201213 yr Sista inlägget 4/7 så muppen kanske skriver från häktet ;-) hoppas de sätter dit han ordentligt! Misstänker att det är en han.... Kan ju vara någon annan än han som skriver också. Misstänker att det inte är han som skriver det mesta, meningsuppbygnad, ordval mm pekar åt en annan person än admin, han är dock också välkänd hos såväl polisen som hos oss jägare.
Publicerat Juli 7, 201213 yr Var en bild ute på en rävfälla (värmländska modellen) där för några timmar sedan..hittar den inte nu? men några hade påpekat att det inte var en vargfälla som det stod på sidan utan..just en rävfälla..ja oseriös sida iaf..
Publicerat Juli 10, 201213 yr var en stor artikel i Borås Tidning idag där en av de uthängde, från samma lilla by som mig, gav sin syn på saken.... vet inte om det står nåt på www.bt.se ......
Publicerat Juli 10, 201213 yr http://antiptp.wordpress.com/ Är det någon som vet om detta är seriöst?
Publicerat Juli 10, 201213 yr Verkar så men generellt skulle jag bara lägga ner detta och inte föra en dialog via nätet.....
Publicerat Juli 11, 201213 yr Är det någon som vet om detta är seriöst? Vet inte ännu, och även om jag är en av de uthängda, så avvaktar jag detta tills jag har mer trovärdig info.
Publicerat Juli 11, 201213 yr var en stor artikel i Borås Tidning idag där en av de uthängde, från samma lilla by som mig, gav sin syn på saken.... vet inte om det står nåt på www.bt.se ...... Stod i flera tidningar häromdagen tror jag...
Publicerat Juli 12, 201213 yr Min bror har blivit ut häng finns en iterjuv med honom här. http://sverigesradio...artikel=5189199 Även ett reportage. http://värnamo.nu/nyheter/jagare-blir-asiktsregistrerade/#more-66700 Lasse
Publicerat Juli 12, 201213 yr Ingen som beställt hem en jätte dildo till killens jobb ännu? Det hade varit något!
Publicerat Juli 13, 201213 yr Min bror har blivit ut häng finns en iterjuv med honom här. Är det din bror ? Jag är facebook-kamrat med honom.
Publicerat Juli 13, 201213 yr Ingen som beställt hem en jätte dildo till killens jobb ännu? Tror du verkligen att den göken har ett jobb ?