Publicerat Juli 18, 201213 yr Håller med Teffek. Dessa varelser är väldigt ovanliga ute ibland folk och i skog å mark. Dom trivs bäst bakom en datorskärm......
Publicerat Juli 18, 201213 yr Härliga nyheter! Om jag vore han skulle jag svettas lite nu! Omöjligt, kräldjur kan inte svettas. Kräldjur reglerar kroppstemp med hjälp av omgivningen, ett bra alternativ är att ta skydd under en sten. Förslagsvis då ifrån samma som han kröp upp ifrån.
Publicerat Juli 19, 201213 yr Nu ska vi inte klanka ner på kräldjur här, kräldjur är mycket vackra och intressanta varelser, de varelser som ligger bakom p-t-p är något helt annat. Nu är det ett 40-tal anmälningar mot p-t-p med ett antal rubriceringar, utöver dom som fanns förut har även hot mot grupp, förtal av grupp och anstiftan till misshandel anmälts så det börjar bli en del för polisen att arbeta med. Jag bara väntar på att fel/rätt person ska bli uthängd.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Nu är sidan nere igen, dom verkar ha lite bekymmer med bandbredden, för mycket jägare som är inne och kollar kanske.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Nu ska vi inte klanka ner på kräldjur här, kräldjur är mycket vackra och intressanta varelser, de varelser som ligger bakom p-t-p är något helt annat. Nu är det ett 40-tal anmälningar mot p-t-p med ett antal rubriceringar, utöver dom som fanns förut har även hot mot grupp, förtal av grupp och anstiftan till misshandel anmälts så det börjar bli en del för polisen att arbeta med. Jag bara väntar på att fel/rätt person ska bli uthängd. Inte långt ifrån kräl till krä..k, bara en bokstav bort ! Men i sak håller jag på dig Teffek.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Detta är en populär post. Så här kan det gå när man möter motstånd av samma kaliber som man själv. http://dodstrakigt.blogspot.se/2011/01/djurrattsaktivister-demonstrerade-mot.html Tror att det dröjer ett tag innan man ifrågasätter läder i Mc gängens motorcyklar igen.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Härligt att få ett gott skratt innan man tar ner fötterna från skrivbordet för att gå hem
Publicerat Juli 20, 201213 yr ASG! :laugh: :laugh: Inte fan ger dom på sig knuttarna igen på år och dag. :laugh: :laugh:
Publicerat Juli 20, 201213 yr Så här kan det gå när man möter motstånd av samma kaliber som man själv. http://dodstrakigt.blogspot.se/2011/01/djurrattsaktivister-demonstrerade-mot.html Tror att det dröjer ett tag innan man ifrågasätter läder i Mc gängens motorcyklar igen. Haha! Delar jag inte den där länken på facebook kommer jag ångra mig lika mycket som när jag lät ett fint rävskinn ligga kvar i skogen i höstas för jag inte orkade ta hand om det.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Oavsett om den är sann eller inte så ger den ett stort leende. Svårt att hitta källan.
Publicerat Juli 20, 201213 yr Det är en historia som har funnits länge. Den är hursom mycket roande. P-T-P är nu uppe igen men desto fler gånger den ramlar ner desto mer måste dom jobba bara för att hålla den uppe istället för att hitta på skit om jägare eller hålla på med sin kartläggning. Sådana som p-t-p ska man aldrig böja sig för, dom är fega och vågar inte göra annat än förtala och hota.
Publicerat Augusti 7, 201213 yr Nu får vi se hur P-T-P kommer att utveklas. Det är visst en fnurra på tråden uppe i Råda. Hon på ny adress och han på "okänd adress". Vad jag har fatta så är han den mest aktiva där och har visst problem med psyket så det kan barka iväg värre än någonsin nu.
Publicerat Augusti 7, 201213 yr Hej. Egentligen borde man vända på hela kuttingen, någon organisation, ex jägarförfunden, skulle gå ut med ett upprop att alla skulle mejla till hemsidan och kräva att som solidaritet med de uthängda själv bli uthängda. Om 10 000 av oss 300 000 gjorde det skulle det nog bli ohållbart för de i förlängningen. Försöker man gömma sig går man bara deras ärende. I Östgötacorrenspondenten idag var också en kille uthängd. Känner honom inte, han hade dessutom bildat ett parti som driver rovdjursfrågan så han stod för sin åsikt. Trist är det iaf.
Publicerat Oktober 24, 201213 yr Nu har dom lagt ut en ny bild på Ekberg med ett hårkors iansiktet. Sen har den som skrivit lagt ut en text om att skattebtalarna har betallt miljonbelopp till eftersöken. Att de som strejkar bryter mot kontrakt för att dom får endå pengar även om dom inte gör ett eftersök. Mer o mer fabler kommer från denna sida. Sen anser denna sida att Ekberg inte är en jaktexpert då han inte har annan examen en jägarexamen. Läs om ni ids.
Publicerat Oktober 24, 201213 yr Ett misslyckande att svensk rättsväsende inte kan stävja sådant här.
Publicerat November 25, 201213 yr Verkar som sidan är nere igen. Står så här just nu This Account Has Been Suspended
Publicerat November 25, 201213 yr Den är uppe igen. Tänk att samhället är så jävla flata mot den här typen av terrorism. Om jag gjort samma sak fast omvänt så hade inte jag fått se ett jaktvapen på vykort ens.
Publicerat December 14, 201213 yr Jag var inne och kollade på den sidan igår, och fick mig ganska många goa skratt..det är ju inte kul att en sån sida finns, men dom sk artiklarna, och även bilderna, var sanslösa! Påminde en hel del om tidningen En ding-ding värld..
Publicerat December 26, 201213 yr Efter inte ha uppdateras på ett tag, verkar det nu ha hänt något. Följande meddelande fick jag idag när jag gick in och kollade: This Account Has Been Suspended
Publicerat December 27, 201213 yr Efter inte ha uppdateras på ett tag, verkar det nu ha hänt något. Följande meddelande fick jag idag när jag gick in och kollade: This Account Has Been Suspended Har hänt några gånger att sidan legat nere men efter ett tag så har den poppat upp igen. men som sagt det var ett tag sen den var uppdaterad så man kan ju hoppas att den ligger nere denna gång för gott
Publicerat December 29, 201213 yr Denna gång kanske anledningen till att sidan ligger nere beror på att den ansvarige har koncentrerat sig på Wolf Army Sweden. Nu när han dessutom gått och blivit vice ordförande för hela föreningen, så kanske han inte vågar smutsa ner sig lika aktivt via P-T-P? WAS har tydligen precis bytt namn till Wolf Association Sweden (praktiskt att fortfarande kunna ha kvar förkortningen WAS), och Jonny Gustavsson har alltså blivit vice ordförande i föreningen. http://www.w-a-s.se/...organisationen/
Publicerat December 29, 201213 yr Och som Jonny säger: "Ingen vargjakt som jag sa, nu väntar nya krav!" http://www.w-a-s.se/debatt-ingen-vargjakt-som-jag-sa-nu-vantar-nya-krav/