Publicerat December 1, 201213 yr Vart nån stans i Sörmland håller du till? Närheten av Tystberga? Nja har väl en ca en timme med bil till Tystberga. Jagar runt Katrineholm/Vingåker/Österåker
Publicerat December 1, 201213 yr Nja har väl en ca en timme med bil till Tystberga. Jagar runt Katrineholm/Vingåker/Österåker Okaj har lite släkt där nämligen men då vet ja ju läget
Publicerat December 2, 201213 yr En killing nere, yttligare ett påskjutet. Kaffepause sen så ska åldermannen få prova å släppas på det.
Publicerat December 9, 201213 yr Har nyss fällt en större dovhjort är nu hemma för att tina upp var -19 när jag gick ut.
Publicerat December 9, 201213 yr Har nyss fällt en större dovhjort är nu hemma för att tina upp var -19 när jag gick ut. Respekt
Publicerat December 9, 201213 yr Grattis! En stilig herre! Grattis! Vill ha Grattis! Härligt stort grattis! Gratulerar! Borde vara medalj på den?! Tackar!
Publicerat December 22, 201213 yr Sitter och väntar på att skyttarna ska komma på plats så jag kan släppa. Liten såt få skyttar och inga spår eller obsar under morgonen. Kronhjort och gris står på menyn. Mest oroväckande är dock att vorsterhn ligger och sover trots att vi är på jaktmarken.
Publicerat December 22, 201213 yr Sitter och väntar på att skyttarna ska komma på plats så jag kan släppa. Liten såt få skyttar och inga spår eller obsar under morgonen. Kronhjort och gris står på menyn. Mest oroväckande är dock att vorsterhn ligger och sover trots att vi är på jaktmarken. Haha! Var det kvällssudd för vorsterhn igår kväll???
Publicerat Januari 5, 201313 yr Ripsa idag och min första dovhjort föll morrgonen, fan va gött ! Kalvsittning nu.
Publicerat Januari 5, 201313 yr Ripsa idag och min första dovhjort föll morrgonen, fan va gött ! Kalvsittning nu. Grattis strävis!
Publicerat Januari 6, 201313 yr Ripsa, är du på Edeby eller andra marker? Grattis till dovhjorten Tack Wille, vi var på Axels marker alltså Wibyholm.
Publicerat Januari 6, 201313 yr Författare O vem fixade det? O din första Dov? Hmm kanske var den där trevlig öchötten Per :B