Publicerat Mars 20, 201313 yr Författare Kvällens första gris sköt jag för 20minutrt sen Tidigaste åtelgrisen hittills tror jag Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 20, 201313 yr GRATIS til grisen, ensam ? kalle. Kvällens första gris sköt jag för 20minutrt sen Tidigaste åtelgrisen hittills tror jag Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 20, 201313 yr Författare GRATIS til grisen, ensam ? kalle. Kvällens första gris sköt jag för 20minutrt sen Tidigaste åtelgrisen hittills tror jag Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Tack Ja den var ensam årsgalt på ca 50-60 kg Den hade varit på båda åtlarna redan innan jag kom ut. Sköt kl 18.30 o sedan gick jag till den andra åteln o satt där till 20.30 på väg tillbaka så korsade jag färska spår efter en grupp på runt 7-9 grisar Men de tar jag en annan kväll Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 22, 201313 yr Fredagkvällen blir sittandes på åteln, är så le att jag inte skjutit nån räv trots otroligt mycket spår så nu ska jag sitta en hel del i helgen. En bild ifrån tidigare. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 24, 201313 yr <br /><br />För ca en timme sedan <br /><br />Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat Mars 24, 201313 yr Bra där Henrik, hemma hos mor&far? Japp, det var det Springer en skabbis där oxå men den var inte framme idag. Så det blir nya tag under veckan! Btw! Fick nytta av Basic Rifle när jag sköt! Fel axel vart de.. Och resultatet syns ju på bilden Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Publicerat Mars 29, 201313 yr Sitter och vakar, saknar månen ordentligt... Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 29, 201313 yr Saknade också månen idag. Upptäckte en räv som kom smygandes i ett dike 20 meter från mig men den upptäckte mig... sen drog jag hem
Publicerat Mars 30, 201313 yr Författare Är på Mamia jakt jakt med Dingo och 9 andra hundar Började med "Utsikten" o nu är jag i "Galten" Riktigt kul! O Dingo funkar fint Inkallningen är där skon klämmer Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Publicerat Mars 31, 201313 yr På plats vid åtlen för att se om någon av alla grupper med blandade grisar behagar att visa sig. <br />Åtminstonde två grupper med skjutbara grisar är här, så vi får väll se vad utgången blir.<br /><br /><br />Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat April 23, 201313 yr Inspekterar nya jaktmarker för eventuellt arrende... Har hittills räknat till 3 jakttorn, Bingo!
Publicerat Maj 24, 201313 yr Sitter nu i vakkojan och inväntar skyming och mörker. Har suttit sedan 18.30 och endast småfåglar och en nötskrika som käkat lite jäst majs har vart framme. Det blev en galt
Publicerat Maj 29, 201313 yr En bock med så små horn hann passera in på grannens innan jag var säker...