Publicerat November 17, 201312 yr "Något ljummen stod det i protokollet". Stänkdjur vad är det !? Enstaka som inte kommer i flock skulle jag tippa på.
Publicerat November 17, 201312 yr Enstaka som inte kommer i flock skulle jag tippa på. Jo, nåt som inte existerar här där jag bor..
Publicerat November 17, 201312 yr Jo, nåt som inte existerar här där jag bor.. Ok! Är dina svin alltid i flock?
Publicerat November 17, 201312 yr Ha snillen spekulerar. Innan drevern hunnit släppas trampade en passkytt på väg ut upp 10 grisar som snällt nog promenerade i pass hos flertalet skyttar
Publicerat November 17, 201312 yr Ok! Är dina svin alltid i flock? Nä, så viltfattigt så stänkdjur inte existerar.
Publicerat November 17, 201312 yr Ha snillen spekulerar. Innan drevern hunnit släppas trampade en passkytt på väg ut upp 10 grisar som snällt nog promenerade i pass hos flertalet skyttar Visst är det snillen som spekulerar.
Publicerat November 23, 201312 yr Sitter på grisjakt i Småland, inte ett hundskall på hela dagen. Jag vart lovad att släppa hunn på förhand men det verkar inte bli något. Tur jag har 3G täckning.
Publicerat November 24, 201312 yr Precis kommit hem från skogen,tränade hunden lite.Hittade ett vildsvin som gick ur marken.
Publicerat November 24, 201312 yr Författare Jag har skjutit ett rådjur o 78år gamla Sven har skjutit en hind
Publicerat November 24, 201312 yr Min unghund skällde gris idag, Ingen kom åt att skjuta och hon släppte nästan direkt men fyfan vad glad jag är! Äntligen visar hon lite intresse för dom!Mer tråkiga är väl att min andra hund kom tillbaka halt efter att ha ståndat gris, hon får vila och jag får mer tid att trimma unghunden
Publicerat November 24, 201312 yr Plurra vid förgående vatten så blöt till kulorna, sitter i bilen å värmer upp till ett eventuellt kvällssträck.
Publicerat November 24, 201312 yr Plurra vid förgående vatten så blöt till kulorna, sitter i bilen å värmer upp till ett eventuellt kvällssträck. Plurrade du förgäves eller fick du fågel att flyga? Jag plurrade med radio, mobil, bilnyckeln samt bössa för någon vecka sedan och fågeln enbart skrattade åt mig från andra sidan dammen. (Finns på film...) Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 24, 201312 yr Det vete tusan men det kändes bra, men vad gör man inte för jakten men visst häcklades väl det mycket längs vassen. PayBacktime visade sig på paraden och skrattar bäst som skrattar sist
Publicerat November 27, 201312 yr Författare fan vad du jagar mycket Tur jag inte skriver varje gång jag är ute då
Publicerat November 27, 201312 yr Gammelman levererar fortfarande image.jpg image.jpg fasen så trevligt !
Publicerat November 27, 201312 yr Det ser ut som en bra dag i skogen för dig o gamlingen. Grattis Per!
Publicerat November 27, 201312 yr Författare Detta är en populär post. Riktigt trevligt att höra gamlingens skall Inte ofta man skjuter 3 vilt av 2 olika arter inom 30sekunder heller! Han drev 4 rådjur o när jag sköt bocken så kommer hjorten ut o jag vart lite osäker på om han drev rådjuren eller hjorten. Så jag tog det säkra före det osäkra o sköt hjorten med för att säkerställa att vi fick skjuta drevdjuret för gammelman Håller på o kokar hornet från bocken nu o det kommer få en hedersplats för detta kan mycket väl vara den sista hornbärande bock som skjuts för Rambo.
Publicerat November 27, 201312 yr Ja visst är det kul för gamlingen. Nej, det är det verkligen inte. Ja, det förstår jag det hornet måste få en hedersplats i huset.