Publicerat Mars 14, 200719 yr Fin räv..! (men varför sitter slutstycket på fel sida.?) ??? ;D ;D ;D mvh..
Publicerat Mars 14, 200719 yr Så länge dom vänstervridna endast har sina slutstyckshandtag på fel sida och inte lägger sej i politiska jaktfrågor är det lugnt ;D
Publicerat Mars 15, 200719 yr Årets sissta räv locka jag fram på 175m han satte sig på en sten o spana över fältet fick en speer-tnt i stickhålet grymt spänande o locka räv. Mvh. lite som finn ett fel ..(felvinklat skjutjärn ) ;D grattis
Publicerat Mars 15, 200719 yr Så länge dom vänstervridna endast har sina slutstyckshandtag på fel sida och inte lägger sej i politiska jaktfrågor är det lugnt ;D Du kan vara lugn jag är inte intreserad av politik ;D lite som finn ett fel ..(felvinklat skjutjärn ) ;D grattis tack Mvh.
Publicerat Mars 15, 200719 yr Slutstyckshandtaget sitter precis helt rätt ;D Japp läste en undersökning där dom ställde 100 vänster o 100 höger skyttar o tävla mot varandra o vänster grabbarna spöa skiten ur höger smör skyttarna ;) Mvh.
Publicerat Mars 15, 200719 yr Japp läste en undersökning där dom ställde 100 vänster o 100 höger skyttar o tävla mot varandra o vänster grabbarna spöa skiten ur höger smör skyttarna ;) Mvh. Spöa skiten ur . ??? Skulle de inte tävlingsskjuta. : ;D 100st vänsterskyttar, finns det så många sneda skyttar... ;D :D Nu va jag taskig, hoppas du inte blir förbannad och bryter av dig högerarmen nu.. MVH............ ;D ;D ;D
Publicerat Mars 16, 200719 yr Spöa skiten ur . ??? Skulle de inte tävlingsskjuta. : ;D 100st vänsterskyttar, finns det så många sneda skyttar... ;D :D Nu va jag taskig, hoppas du inte blir förbannad och bryter av dig högerarmen nu.. MVH............ ;D ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Mars 17, 200719 yr snart får ju rävhonorna sina ungar . men om jag tex, får se en skabbräv utanför huset ska jag skjuta ??? tänk om skbbräven är en hona och har ungar som ligger i något gryt , tycker ni man ska skjuta ???? vad ska man göra ??? mvh nisse
Publicerat Mars 17, 200719 yr Ett dilemma, men har tiken skabb så har ju även undarna det. Frågan är också hur länga hon klarar att föda ungarna. Jag anser att ungarna är dödsdömda redan från början. //Roggman66
Publicerat Mars 17, 200719 yr 100st vänsterskyttar, finns det så många sneda skyttar... ;D :D Flex är inte ensam, känner till 6-7 stycken bara här på forumet inklusive undertecknad. Lite vassare jägare rätt igenom är ett säkert kännetecken ;D Nisse1, Ett moraliskt dilemma för den som ställs idetta val. Jag håller nog mitt ställningstagande för mig själv för att undvika åsikter. MVH
Publicerat Mars 17, 200719 yr snart får ju rävhonorna sina ungar . men om jag tex, får se en skabbräv utanför huset ska jag skjuta ??? tänk om skbbräven är en hona och har ungar som ligger i något gryt , tycker ni man ska skjuta ???? vad ska man göra ??? mvh nisse Det är väldigt svårt att vet om en rävhona har skabb eller om hon bra ser skabbig ut för att hon redan valpat. :- För när honorna har valpat så börjar dom tappa hår och dom ser då rätt skabbiga ut.Det bästa sättet att avgöra om en räv har skabb är att se hur dom rör sig...för dom får sjuka trampdynor då dom har skabb så dom springer liksom på tå. :- Och har dom skabb så klarar dom inte av att föda upp några valpar. :-
Publicerat Mars 17, 200719 yr Det är väldigt svårt att vet om en rävhona har skabb eller om hon bra ser skabbig ut för att hon redan valpat. :- För när honorna har valpat så börjar dom tappa hår och dom ser då rätt skabbiga ut.Det bästa sättet att avgöra om en räv har skabb är att se hur dom rör sig...för dom får sjuka trampdynor då dom har skabb så dom springer liksom på tå. :- Och har dom skabb så klarar dom inte av att föda upp några valpar. :- okej . så om man är 100% säker att räven har skabb så är det bara att skjuta eller ?
Publicerat Mars 17, 200719 yr Flex är inte ensam, känner till 6-7 stycken bara här på forumet inklusive undertecknad. Lite vassare jägare rätt igenom är ett säkert kännetecken ;DMVH ;D Mvh.
Publicerat Mars 17, 200719 yr okej . så om man är 100% säker att räven har skabb så är det bara att skjuta eller ? Istället för att fråga ett publikt forum,ställ ditt eget samvete frågan.....
Publicerat Mars 20, 200719 yr okej . så om man är 100% säker att räven har skabb så är det bara att skjuta eller ? Ja.... Om det handlar om de fyra stora, björn, lo, varg, järv bör dock polisen tillkallas, men det är inget juridiskt fel att t.ex. skjuta ett lo som har skabb.
Publicerat Mars 20, 200719 yr Japp läste en undersökning där dom ställde 100 vänster o 100 höger skyttar o tävla mot varandra o vänster grabbarna spöa skiten ur höger smör skyttarna ;) Mvh. hehe kan stämma eftersom jag räknas dit,men tycker ändå dom som löper linan fullt ut och är fel hänta är sämre än oss vänster skyttar fast högerhänta stolta lite bättre killar ;D :-*
Publicerat Mars 21, 200719 yr hehe kan stämma eftersom jag räknas dit,men tycker ändå dom som löper linan fullt ut och är fel hänta är sämre än oss vänster skyttar fast högerhänta stolta lite bättre killar ;D :-* :- :-* Mvh.
Publicerat Juli 12, 200718 yr är på din sida Flex......jag är oxå en mobbad vänstersskytt......dock högerhänt vad ahr du för bössa? opsss kanske fel tråd att fråga
Publicerat Juli 13, 200718 yr såg i din signatur att du hade en mumsig bössa.......mumsigt sikte med, såjaa ta alla högerskyttar hårt!