Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

EU valet o jakten

Featured Replies

Publicerat

Inom EU ja, enbart efter övk med det land man i skriven i, om du har det som plan bör du kolla upp dina förutsättningar, många har en ATP eller inkomstpension som inte utfaller till betalning om man lämnar Sverige/EU permanent, dvs man måste vara skriven/aktiv i Sverige, men nog om det,

har ett gäng män som sitter nedanför på stortorget och vrålar "vi älskar gnaget" och beter sig allmänt pöbelmässigt, så jag har svårt att koncentrera mig. /CHristian

ahh gå ner o ta en öl med grabbarna om suget är för stort :wallbash:

• Svar 187
  • Visningar 13,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Håkan Spuhr
    Håkan Spuhr

Att reglera saker till förbannelse är vänster! Såsom att besluta om bananers krökning eller det lysande exemplet om: tio Guds budord är 93 st, amerikanska frihetsdeklarationen är 273 ord, EUs regelver

• strävhår
    strävhår

Hellre fattig och fri än ägd och rik, Sverige ut ur EU.

• Nej, det är INGET alternativ överhuvudtaget. Demokrati kräver kunniga väljare, det är mao vår förbannade skyldighet att följa med och sätta oss in i vad våra folkvalda gör - inte bara vad de säger de

Posted Images

Publicerat

Jag ser FI som en spark i baken på de stora partierna angående lika lön för lika arbete mellan män och kvinnor. Så långt så bra. Och det är själva grejen med FI från första början. Allt annat de tycker ser jag bara som utfyllnadstrams... och jag är inte speciellt oroad över att nån annan tar tramset på allvar heller. Även om FI skulle få 5% så tror jag knappast att 5% tror att det är en god idé att lägga ner försvaret... utan det är snarare 5% som tycker att jämställdhetsfrågan inte tas på tillräckligt stort allvar.

Men jag hoppas verkligen att media trycker på ordentligt med kritisk granskning gällande tramset i deras valmanifest. 

Publicerat

FI ger jag inte mycket för, med cirkus Schyman i spetsen. inget förtroende hos mig.

Avslöjats, anlita svart arbetskraft

Erkänt skattebrott

Kissat på sig offentligt, på salong Grand, ursäktade sig med: Ja men ja va så jäkla full

Jämställer svenska män med, kvinnofientliga talibaner

Kört rattfull

mm mm, att dom får röster är mig helt obegripligt.

Publicerat

Jag skulle heller aldrig rösta på Fi. Men jag skriver bara varför jag tror en del röstar på dom. Inte slutade folk rösta på SD efter järnrörsavslöjanden och att en efter en fick lämna partiet på grund av olämpliga uttalanden. Det är kärnfrågorna som styr och i FI's fall är det jämnställdheten. Tyvärr verkar det va en ny trend i Sverige att man i större utstreckning röstar på mindre enfrågepartier.

Publicerat

Det jag skrev var bara mitt tyckande om FI, och absolut ingen kritik mot ditt inlägg.

• 4 weeks later...
Publicerat

Beroende på hur man räknar så är lönerna väldigt lika varandra, de % som fi hävdar stämmer inte.

Räknar vi livslön så har kvinnor mer betalt.....(eftersom de lever längre)

Publicerat

Ja men då så, då får de allt va nöjda eller ställa sig vid spisen?

Publicerat

Ja men då så, då får de allt va nöjda eller ställa sig vid spisen?

"Gilla" knappen trycktes för ett bra inlägg. Och inte sanningen som ligger bakom. :yes: Finns ingen "Morr-knapp".

Publicerat

Om en man råkar leva länge, ska han då betala tillbaka det han tjänat för mycket?

telefonskrivet