Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vad har hänt med grannforat?

Featured Replies

Publicerat

Ok ska testa chrome nästa gång, kan vara så (känner faktiskt igen problemet)

Skulle lägga ut en säljes med bilder typ förra året... gick så där ;)

Jag fatter faktiskt inte sidan !! hur får man ex in citat?

Med vänlig hälsning H

Du trycker på den lilla knappen längst ner till höger på inlägget som det står "svara" på 

• Svar 348
  • Visningar 55,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Men för fan- sluta gnälla om Robsoft nu... Njut att ni är här - eller gå ut och skaffa er riktiga liv i stället

• Gigantiska I-landsproblem vet ni   Gå ut på en promenad eller gör någonting skoj en stund så löser det sig nog snart. Även i den digitala världen så blir det radioskugga ibland och då får man snäl

• Håller med dig om tempot...kan stundtals vara riktigt lågt på sidan. Framförallt om man inte har så mycket för sig, annat än att sitta och slösurfa.Dock tycker jag stämningen ich diskussionsnivån ofta

Posted Images

Publicerat

Lika här..

RävpipePlåtbitenköpare som jag inte har adressen till, tur att ingen betalat än...

De får nog igång det snart

Publicerat

Du trycker på den lilla knappen längst ner till höger på inlägget som det står "svara" på 

Mycket riktigt har jag ju gjort så!! men det funkade inte i explorer på min maskin!! 

Nu med Chrome blir det ju som jag tänkt mig!! :)

Publicerat

Jag får inte heller in citat med min Explorer. Med Chrome på iPhone och iPad funkar det dock utmärkt.

Publicerat

Jag får inte heller in citat med min Explorer. Med Chrome på iPhone och iPad funkar det dock utmärkt.

Ändra BBkod läge kan hjälpa!

Finns en knapp när du skriver inlägget, ser ut som en lysknapp ;)

//Danielj

Publicerat

Ändra BBkod läge kan hjälpa!

Finns en knapp när du skriver inlägget, ser ut som en lysknapp ;)

//Danielj

Tackar! ;)

Jag har dock aldrig behövt göra detta tidigare under x år på forumet med olika browsers. Jag tillskriver fenomenet Internet Explorer 11.

Publicerat

Tackar! ;)

Jag har dock aldrig behövt göra detta tidigare under x år på forumet med olika browsers. Jag tillskriver fenomenet Internet Explorer 11.

Hittade felet för länge sedan på ett annat forum och ie 10, vet inte varför det fungerar ibland med IE och ibland inte...

Men det är en "lätt" åtgärd iaf :D

//Danielj

Publicerat

IE problemet kommer att lösa sig snart.

Vi skall innom kort uppdatera forumet och då skall problemet vara löst (enligt leverantören).

Så kör Chrome så länge så funkar allt bra.

//Niclas Lundin

Publicerat

IE är en trasig browser och jag har helt enkelt sluta "laga" alla avvikelser Microsoft gör från HTML standarden utan låter IPB göra sitt jobb med patcharna i stället.

Även Microsoft har insett detta och det var också därför de rätt nyligen lade ner Internet Explorer helt och hållet och har i stället gjort en helt ny browser - Microsoft Edge.

Min rekommendation är att köra Chrome eller Firefox i stället för Exploder ;)

Publicerat

Om det vore så enkelt.  Förvisso, så kan jag köra eldräven på min dator, men jag är tvungen att även ha Internet Explosive, då det är enda browsern som fungerar med jobbets tidsredovisningsprogram.  Tur att man inte sitter på en låst dator....

Publicerat

Men ni vet väl hur hundra microsoft programmerare byter en glödlampa!

De gör inget, de deklarerar mörker som standard!

//Danielj

Publicerat

Strömhopp var det ja, nu är även jag här. :)  Lite besviken på kontrollfrågan vid registrering dock, den tyckte att "Fjollträsk" var fel svar på landets huvudstad. ;)

Publicerat

Har hängt på RS ett antal år, men det är samma disskusioner om

" kulval/kalibrar/jaktbil... Mmmm.." sen är stämningen mycket bättre här enligt mig, mindre "vet bäst utan praktisk erfarenhet" men det gäller att komma upp i antal relevanta inlägg innan man kommer åt framförallt dagböckerna här på JS;)

Upplever framförallt att man hjälper varandra mer och nya kontakter knyts här.

Har ringa erfarenhet av rs, men måste säga att det har blivit en hel del nya bekantskaper och jakter p.g.a detta forum.

Tycker det är rackarns roligt med nya aktiva medlemmar, foton och historier uppskattas å det grövsta.

Publicerat

Håller med. Dels för att jag blev osams med moderatorerna på grannforat och därmed bannad för en skitsak och dels för att det faktiskt verkar vara bättre attityd här. 

Dock så skulle även jag vilja få tillbaka RS för att läsa lite om ett eventuellt klädinköp. Eller så startar jag en tråd. Vi får se vem som ger sig först, jag eller den eventuelle hackern.  :cool:

Publicerat

Vi har en väldigt låg bullshitacceptans här inne, men rensar hellre och meddelar berörda parter varför, än vi låser trådar och detta accepterar de allra flesta och håller därmed godare ton mot varandra. De som inte gör det.. Ptja de sanerar liksom ut sig själva till slut

Jag upplever att det rensas rätt friskt på Robsoft också. De gånger som det hettat till så har moderatorerna kommit fram.

Jag är inne på båda, men gillar Robsoft bättre pga högre kunskapsnivå och betydligt mer aktivitet. Köp/sälj/bytes-delen och handladdningshjälpen är helt oslagbara, för att nämna något.

Publicerat

Slutade med att även jag gjorde en användare här efter 5år på RS.. abstinensen är ett faktum...

Håller på att bli tokig! Vill veta hur det går med dubbelstudsar bygget! Och mannlichermans 308!! :-)

Publicerat

Jag kräks lite inombords varje gång jag inte når robsoft. Kunskapen och guiderna där finns tyvärr inte här men de kanske dyker upp när jag nått 100 inlägg eller något sånt?

Publicerat

Slutade med att även jag gjorde en användare här efter 5år på RS.. abstinensen är ett faktum...

Håller på att bli tokig! Vill veta hur det går med dubbelstudsar bygget! Och mannlichermans 308!! :-)

Välkommen.

Publicerat

Jag kräks lite inombords varje gång jag inte når robsoft. Kunskapen och guiderna där finns tyvärr inte här men de kanske dyker upp när jag nått 100 inlägg eller något sånt?

Håller med. Man har ju inte små förväntningar på vad som dyker upp. Jag tror man är lite bortskämd med mängden inlägg och alla trådar om teknik, laddning och byggen.

Kanske att man får bidra lite själv, har ett projekt med en laddbänk som jag tror är värd en egen tråd. Eller i alla fall ett inlägg.

Publicerat

Ja alltså, medlemmarna gör ju forat. Saknar ni något och inte finner det via sökfunktionen så skapa en tråd  :wink:

Publicerat

Jaha det är här alla är! [emoji1]

Saknar RS ...[emoji22]

Publicerat

Ja halva robsoft har reggat sig senaste timmarna, inklusive mig :)