Publicerat Juli 31, 201510 yr Denna herre hade jag inne på 10 meter idag. Hoppas vi ses den 16e den såg fin ut
Publicerat Augusti 6, 201510 yr "min" gårdsbock! ;-) Hoppas han får vara med ett år till, då kan han vara riktigt fin. Hans företrädare var stor så jag hoppas på samma gener!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Bara 10 dagar kvar till årets största datum! Har sett ut ett par bockar på ena hemmamarken men då det är hård jaktkunkurens här hemma åker ja till min mormors mark istället [emoji2] sett några riktigt stora bockar där tidigare så förhoppningarna är stora!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Detta är en populär post. Ser framemot att vakna upp med naturen på bockjaktspremiären......... får man en bock är det bara bonus.
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Ser framemot att vakna upp med naturen på bockjaktspremiären......... får man en bock är det bara bonus. Ja det är livskvalitet [emoji3] Suger rejält i jakttarmen nu...
Publicerat Augusti 6, 201510 yr ... Suger rejält i jakttarmen nu... Det syns om inte annat på din "Avatar"... Själv för söker man dölja det så gott man kan
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Det syns om inte annat på din "Avatar"... Själv för söker man dölja det så gott man kan Får ju bjuda folket på en liten del av mitt vackra anlete [emoji6][emoji74][emoji41]
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Själv så missar man morgonen den 16:e, men får ta igen det på kvällen i stället. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Författare Nu jäklar är de snart dags!!!! 6dagar kvar!!! Var nervös för någon dag sen då jag började känna mig förkyld men som tur är så nu mår jag prima:-)
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Har köpt en buttollo nån som har erfarenhet av är den effektiv? Fungerar fint. Men numera kör jag med nordic roe
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Japp den funkar bra. Ifall det är första gången du lockar med en sådan så är det inte dumt att öva lite hemma innan du ska iväg och jaga så du kan de olika lätena. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Hur ver man att man gör rätt? Finns det inte nån videoFinns mkt på tuben.
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Nära nu! Några bockar som varit extra minnesvärda de senaste åren. Skånebock, fantastiskt spännande lockjakt. Min guldbock från jämtland. Första viltet med plastdottern, den roligaste jakten trots att bocken var liten. Hoppas på nya fantastiska minnen i år!
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Det var skaplig längd på de hornen. Gissar på 32cm?Ja snittlängd på drygt 32 cm.
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Den sextonde och sjuttonde ska jag gå jaktprov, men den artonde smäller det, hoppas jag
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Ja nu är det inte långt kvar... Ska bli riktigt spännande att smyga ut på morgonen!
Publicerat Augusti 12, 201510 yr Ja känslan när naturen sakta vaknar till liv och dagen gryr är fortfarande helt magisk! Jag är aldrig så totalt i nuet som just då, inget annat än naturen och jag i total harmoni. På fredag kväll flyger jag söderut, Skåne ska få bockjaktsbesök i år igen! Missade förra året så nu är jag ännu mer taggad!