Publicerat Augusti 15, 201510 yr Nära nu... Blir ett pass som levererat förr, sköt en fin rackare där 2012! Årets revirbock är fin också! Nordöstra Skåne imorgon bitti, härligt! Är det bockfrosssa nu som gäller???
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Är det bockfrosssa nu som gäller??? [emoji3]Kräftskiva... Hoppas jag kommer upp! [emoji41] Frossan är väl några år bakåt i tiden men om storbocken kliver fram då susar det i öronen!
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Kräftskiva... Hoppas jag kommer upp! [emoji41] Frossan är väl några år bakåt i tiden men om storbocken kliver fram då susar det i öronen! Alltid trevligt med en kräftskiva o lagom kvantitet av div. drycker. Ja, det får vi väl hoppas men å andra sidan är det självförvållat. Ja, det borde den vara men den kan säkert komma smygandes om en stor bock kommer smygandes ut från skogen.
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Detta är en populär post. Hänger ni eran bock? Nej, skjuter. Hänga är jag mkt tveksam till om det är tillåtet.
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Nej, skjuter. Hänga är jag mkt tveksam till om det är tillåtet. Inte heller då snubbeltråd?
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Men snart dras startsnöret får årets jakt Säger som Roland sjunger, "jajamen".Men om du tänker på att hänga bocken efter lyckad jakt, så ja. Som i alla fall där man vill ha fint mörat kött.
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Det blir nog mycket skrivet här efter 0800. Jag tar alltid räven före bocken . Jag får mycket mera puls av räven, så det är väl mest den jag går ut för nu mer. Men det är klart, kommer det en bock så är det ett stort + . Och ev, bock får hänga i minst 48 tim oflådd , om inte det har tagit lite olyckligt . Skitjakt på er .
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Efter att varit vaken i 40min så är vi på väg till den nya marken... Skit jakt på er alla Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Detta är en populär post. Ligger .Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Sällskap! Kom fint på lock, den får gå på tillväxt. Smäller lite runt om mig iaf...
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Detta är en populär post. Kom till slut. Prick kl 6 ställde han upp sig.
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Mycket action här. Har en räv 552 m ut som bråkar med mig och en för klen sexa bock inom håll. Så går det när man rekar för dåligt Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Jag har skjutet en räv :-) dansk1 en grävling och dansk2 en sextaggare
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Kom till slut. Prick kl 6 ställde han upp sig. Fina grejer M-Ola själv sitter man fortfarande och väntar [emoji2] Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Grattis till skyttarna. Har själv just kommit in efter ett par timmar - har utländskt besök och höll därför passet tidigt och kort. Hade en get som strök omkring men annars inget förutom hos grannen då. Det small där för någon minut sen...
Publicerat Augusti 16, 201510 yr Detta är en populär post. Det blir nog mycket skrivet här efter 0800. Jag tar alltid räven före bocken . Jag får mycket mera puls av räven, så det är väl mest den jag går ut för nu mer. Men det är klart, kommer det en bock så är det ett stort + . Och ev, bock får hänga i minst 48 tim oflådd , om inte det har tagit lite olyckligt . Skitjakt på er . Hörruduni..you talk the talk but do you walk the walk?