Publicerat Januari 28, 201610 yr Fan.. förkyld som fan dock inte ont i halsen längre, det gick över igår. Vad är skillnaden mellan att sitta i skönt uppvärmd rävglugg jämfört med att sitta i morgonrock i köket hemma? Visst måste det vara lika kurerande i rävgluggen? Visst? Visst? Håller på att krypa ur skinnet här..
Publicerat Januari 28, 201610 yr Fan.. förkyld som fan dock inte ont i halsen längre, det gick över igår. Vad är skillnaden mellan att sitta i skönt uppvärmd rävglugg jämfört med att sitta i morgonrock i köket hemma? Visst måste det vara lika kurerande i rävgluggen? Visst? Visst? Håller på att krypa ur skinnet här..Glugga för fan Hippen, int blir du sämre för det.
Publicerat Januari 28, 201610 yr Fan.. förkyld som fan dock inte ont i halsen längre, det gick över igår. Vad är skillnaden mellan att sitta i skönt uppvärmd rävglugg jämfört med att sitta i morgonrock i köket hemma? Visst måste det vara lika kurerande i rävgluggen? Visst? Visst? Håller på att krypa ur skinnet här..Ut i gluggen först, sedan en kurerande whisky när du kommit hem! Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Januari 28, 201610 yr Som det gamla talesättet säger. När jag är sjuk, hängig och har huvudbry, tar jag mig till gluggen, ty den gör mig frisk och kry.
Publicerat Januari 28, 201610 yr Snön borta och nu skriker de ute på åkern så att det hörs trots att man sitter inne och tittar på tv, de är bra på att jävlas med en!
Publicerat Januari 28, 201610 yr Snön borta och nu skriker de ute på åkern så att det hörs trots att man sitter inne och tittar på tv, de är bra på att jävlas med en! Flytta norr ut.
Publicerat Januari 28, 201610 yr Flytta norr ut. WP_20160126_004.jpg Och gå miste om makrillen?! Aldrig!
Publicerat Januari 29, 201610 yr Och gå miste om makrillen?! Aldrig! Jag förstod att det måste vara något som håller dig kvar.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Och gå miste om makrillen?! Aldrig! Men du vinner röding, öring och lax. Dessutom får du njuta av fyrtio minus och 1,5 meter snö samt skymningsljus i två - tre månader. Hundra miljoner mygg kan inte ha fel, Norrland är bäst!
Publicerat Januari 29, 201610 yr Fan.. förkyld som fan dock inte ont i halsen längre, det gick över igår. Vad är skillnaden mellan att sitta i skönt uppvärmd rävglugg jämfört med att sitta i morgonrock i köket hemma? Visst måste det vara lika kurerande i rävgluggen? Visst? Visst? Håller på att krypa ur skinnet här.. Vek ned mej.. längre ledighet nästa vecka, vill vara pigg då..
Publicerat Januari 29, 201610 yr Men du vinner röding, öring och lax. Dessutom får du njuta av fyrtio minus och 1,5 meter snö samt skymningsljus i två - tre månader. Hundra miljoner mygg kan inte ha fel, Norrland är bäst!
Publicerat Januari 29, 201610 yr Men du vinner röding, öring och lax. Dessutom får du njuta av fyrtio minus och 1,5 meter snö samt skymningsljus i två - tre månader. Hundra miljoner mygg kan inte ha fel, Norrland är bäst! Röding vinner jag ju men har både havsöring och lax här. Hundra miljoner mygg suger vilket indirekt betyder att Norrland suger! Sen så är det svårt att tänka sig att man kan koncentrera sig på att vaka räv när lappsjukan slår till där ute i vildmarken..
Publicerat Januari 29, 201610 yr Röding vinner jag ju men har både havsöring och lax här. Hundra miljoner mygg suger vilket indirekt betyder att Norrland suger! Sen så är det svårt att tänka sig att man kan koncentrera sig på att vaka räv när lappsjukan slår till där ute i vildmarken.. Du har ljust dygnet runt från Maj till aug hos Nils. Midnattssol. Vi har solen under horisonten ca 1 tim när det är som ljusast vid kusten.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Du vet Isjonsson. Som sann norrlänning får man inte låta för positiv, det förstör vår image. Dessutom är jag orolig om det blir för mycket folk vid älven, vi norrlänningar är ju kända för att vara folkskygga. Däremot kan jag meddela sällskapet att jag efter en veckas torka just sett ett färskt rävspår. Detta nedkletat med en alldeles för stor tumme på en alldeles för liten telefon fem timmar innan första tolv timmars skiftet.
Publicerat Januari 30, 201610 yr Du vet Isjonsson. Som sann norrlänning får man inte låta för positiv, det förstör vår image. Dessutom är jag orolig om det blir för mycket folk vid älven, vi norrlänningar är ju kända för att vara folkskygga. Däremot kan jag meddela sällskapet att jag efter en veckas torka just sett ett färskt rävspår. Detta nedkletat med en alldeles för stor tumme på en alldeles för liten telefon fem timmar innan första tolv timmars skiftet. Haha! Så sant som det är sagt Nils! Ja, det ska ju gärna vara någon km el. minst 2 km mellan varje fiskare så att man har gått om svängrum.
Publicerat Februari 1, 201610 yr Gött!! Nu snöar det och marken är vit. Kan bli ett vakpass ikväll om det ligger kvar!! Och ett pass imorgon bitti också!! Håll tummarna!!
Publicerat Februari 1, 201610 yr Fan att snön är borta såg en till svart räv igår när vi jagade rådjur i närheten av åteln. Svart röd och lite vit var den
Publicerat Februari 4, 201610 yr Författare Välbesökt på alla åtlar nu, jävla skitväder bara, fullt med regn.. Vill ha snö Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Februari 4, 201610 yr Välbesökt på alla åtlar nu, jävla skitväder bara, fullt med regn.. Vill ha snö Skickat från min iPhone med Tapatalk Vitt, vitt o åter vitt.
Publicerat Februari 4, 201610 yr Författare WP_20160126_004.jpg Vitt, vitt o åter vitt. Vi hade en vecka vinter, lär inte bli mer iår heller! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Februari 4, 201610 yr Vi hade en vecka vinter, lär inte bli mer iår heller! Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag vet! Har en syster som bor NO om dig uppåt Nygård o hon beklagar sig också över att snön är borta.
Publicerat Februari 13, 201610 yr Snön ligger!!!! Ska vara kallt hela kommande vecka också!!! Äntligen!!! Nu ska det trilla räv
Publicerat Februari 21, 201610 yr Kom äntligen snö igen igår. Ca 7 cm. Var till åteln och kollade förut och igår natt hade det varit räv där. Son tur är börjar jag inte förrän 15 imorn så det blir vak ikväll