Publicerat Januari 20, 201610 yr Författare Jag satt idag men såg enbart en hare på 10 m, inte alls kallt fast än att kvicken visade -12, rätt utrustning Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Januari 20, 201610 yr Blev en kort sittning här. Alltid dom där jävla tårna man fryser om. Resten av kroppen är lugnt!
Publicerat Januari 22, 201610 yr Detta är en populär post. Har suttit några nätter mellan 22-02 och sett två rävar på håll. Men det har ju blivit spår på åteln så jag bestämde mig för att sitta lite längre i natt och det gav resultat. 02:47 kom första räven en skabis. 02:51 kom en som klarade livhanken hade bara tagit ur patronen och inte tryckt i nån ny Dom brukar ju vanligt vis inte stå på kö. 02:56 kom det en till smygande och jag kunde trycka på skicka spaken fyra minuter senare. Sen hände det inget mer satt till 04:30 Det var stjärnklart och helt vindstilla hela natten. Mellan -22 till -24 grader.
Publicerat Januari 22, 201610 yr Har suttit några nätter mellan 22-02 och sett två rävar på håll. Men det har ju blivit spår på åteln så jag bestämde mig för att sitta lite längre i natt och det gav resultat. 02:47 kom första räven en skabis. DSC_0908.JPG 02:51 kom en som klarade livhanken hade bara tagit ur patronen och inte tryckt i nån ny Dom brukar ju vanligt vis inte stå på kö. 02:56 kom det en till smygande och jag kunde trycka på skicka spaken fyra minuter senare. DSC_0909.JPG Sen hände det inget mer satt till 04:30 Det var stjärnklart och helt vindstilla hela natten. Mellan -22 till -24 grader. Snyggt jobbat, grattis! [emoji4] Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Januari 22, 201610 yr Har suttit några nätter mellan 22-02 och sett två rävar på håll. Men det har ju blivit spår på åteln så jag bestämde mig för att sitta lite längre i natt och det gav resultat. 02:47 kom första räven en skabis. DSC_0908.JPG 02:51 kom en som klarade livhanken hade bara tagit ur patronen och inte tryckt i nån ny Dom brukar ju vanligt vis inte stå på kö. 02:56 kom det en till smygande och jag kunde trycka på skicka spaken fyra minuter senare. DSC_0909.JPG Sen hände det inget mer satt till 04:30 Det var stjärnklart och helt vindstilla hela natten. Mellan -22 till -24 grader. Jag gissar att du höll dig varm en stund efter att du hade den 10 minutaren.. Grattis till rävarna och gott jobb med Skabbisen.
Publicerat Januari 22, 201610 yr Blev en hane igår kväll. Riktigt grymt ljus nu! Tyvärr verkar jobbet förstöra den här helgens vakande! Grattis Nobbe!
Publicerat Januari 22, 201610 yr Svinbra månsken ute nu! Minus 40 stövlarna kom idag:) Nu ska det bara bli måndag så är jag med i matchen igen. Välmatade åtlar och bra med rävbesök!
Publicerat Januari 22, 201610 yr Svinbra månsken ute nu! Minus 40 stövlarna kom idag:) Nu ska det bara bli måndag så är jag med i matchen igen. Välmatade åtlar och bra med rävbesök!Vad blev det för skodon?
Publicerat Januari 22, 201610 yr Det blev dessa från engelsson.. http://www.engelsons.se/skor-kangor-stovlar-mm/pu-vinter
Publicerat Januari 22, 201610 yr Detta är en populär post. Kul bättre bild kommer imorn när det är ljust. Den här ska flås
Publicerat Januari 23, 201610 yr Är den lika svart som den ser ut? Riktigt speciell/fin isåfall! [emoji2] Jag satt 23:30 - 04:00 utan att se något. Börjar bli en del timmar utan ett enda livstecken på den åteln nu. Fast det var ju spår sist jag kollade, får nog upp med kameran och se. Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Januari 23, 201610 yr Är den lika svart som den ser ut? Riktigt speciell/fin isåfall! [emoji2] Jag satt 23:30 - 04:00 utan att se något. Börjar bli en del timmar utan ett enda livstecken på den åteln nu. Fast det var ju spår sist jag kollade, får nog upp med kameran och se. Skickat från min D6503 via Tapatalk Ja ungefär. Lite grått i pälsen på den också
Publicerat Januari 23, 201610 yr Ja ungefär. Lite grått i pälsen på den också Fan vad häftigt! Det är något jag verkligen önskar skjuta, eller i vart fall en korsräv [emoji2] Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Januari 23, 201610 yr Var falls hittar du svart räv i vårat avlånga land??? Grattis! Värmland