Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakt och fiske 11/11-06

Featured Replies

Publicerat

Jakt och fiske börjar nu på TV 4 plus

• Svar 115
  • Visningar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

det var förra veckan oxå och veckan före det oxå:P

Publicerat
  • Författare

Jaa och det kommer nästa vecka också!  Inlägget var menat som en påminnelse till de som var intresserade!

MVH Roggman66

Publicerat

¨  TOPPEN!!!!!

Jag höll på att glömma men såg ditt upprop, tack!

mvh Bert

Publicerat

Per Moberg borde jobba på sin fysik lite, flåsade som en blåsbälg efter 200 meter i 10cm snö. ;D

Publicerat
Per Moberg borde jobba på sin fysik lite, flåsade som en blåsbälg efter 200 meter i 10cm snö. ;D

håller med! ;)

Publicerat

ja, och sen verkar han inte överdrivet nöjd och glad när han väl lyckats fälla något..... ??? Någon annan som reagerat på det? Men han är ju han och det är inte så att han gör dålig tv eller så, men ett litet smile skulle han kunna kosta på sig ibland....

Publicerat

Dessutom, har någon missat Sakos sponsring ::) blir rätt uppenbar när Swarovski kikaren och T3an zoomas in hela tiden.

Ingen muntergök den gode Per, och ganska dålig jakt PR att glida omkring och ställa korkade påtvingade frågor och skjuta halvtamt vilt. Ser ut som han skulle vilja vara nån annanstans.

Publicerat
Dessutom, har någon missat Sakos sponsring ::) blir rätt uppenbar när Swarovski kikaren och T3an zoomas in hela tiden.

Ingen muntergök den gode Per, och ganska dålig jakt PR att glida omkring och ställa korkade påtvingade frågor och skjuta halvtamt vilt. Ser ut som han skulle vilja vara nån annanstans.

Helt OT men jag tycker det ser ut som en Sako finnlight...

Publicerat
Ser ut som han skulle vilja vara nån annanstans.

Precis!!

Publicerat

Per Moberg och hans överklassare till kompis (hovjägare) är vell inte allt för roligt att kolla på.

Såg att nu på lördag är det den här unga killen som leder programet, tummen upp för han!

Grym skytt är han också!

Publicerat
Såg att nu på lördag är det den här unga killen som leder programet, tummen upp för han!

Grym skytt är han också!

Ja, Ola Svensson är grymt bra på skytte!! Det avsnittet när de jagade kanin och fågel var helt makalöst, undra hur många timmar han har på banan ??? ;D ;D

Publicerat

Mmm, håller med att Moberg borde jobba mer på sin fysik. Störande med det där flåset. En annan störande sak var när ola jagade nått(minns inte vad, men på pass iaf)förra sesongen, förmodligen.  HZan satt och snorade genom hela den delen av programmet :P Nån som minns det.? Tycker i övrigt att programmet inte är så välgjort alla gånger.

Publicerat

kommer tyvärr att missa jakten på tv4+ imorn, ingen möjlighet att spela in heller, vilken dag visas det i repris, om det nu visas i repris?

Publicerat
kommer tyvärr att missa jakten på tv4+ imorn, ingen möjlighet att spela in heller, vilken dag visas det i repris, om det nu visas i repris?

Repris 00.10 på Söndagar (natten mot måndag) och 13.40 på torsdagar..... ;D Två chanser har du.. ;D ;D

• 3 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Glöm inte Jakt & Fiske nu kl 21

Publicerat

Har just sett hur blåsigt det kan var i Skottland på Highland. Rätt in från Atlanten. ;D Brrrrrrrr! :D Det var ju någr riktigt fina hjortar med i flockarna som man fick se, men dom hade säkert kostat multum att skjuta. :D

Några av harrana var fina som dom fick upp i Kirunatrakten. :D Undrar om våran kära Jonti sitter på sådana vatten där uppe i fjällvärden. :D Det är ju bara det att jag har inte börjat med flugfiske.  :D Tålamod har jag, men till att binda flugor det vet i sju**on. ;D

Publicerat
  • Författare

Det är ju f-n inte sant!!!  >:(  >:( Snyft snyft jag missade programmet!  >:(  >:(  >:(

Publicerat
Det är ju f-n inte sant!!!  >:(  >:( Snyft snyft jag missade programmet!  >:(  >:(  >:(

Förlåt kompis om jag glömde att påminna Dig. ;) :-*

Publicerat
  • Författare

Det bvar för jag var ledig igår! Känns som söndag!  >:( När är reprisen?

Publicerat
Det bvar för jag var ledig igår! Känns som söndag!  >:( När är reprisen?

Imorgon natt tror jag och på trosdag den 21/12 kl. 13:50.

http://www.tv4.se/tvtabla/episode/392700.html

:D

Publicerat
  • Författare

Tack!  :D Ska försöka se det då!

Publicerat
Tack!  :D Ska försöka se det då!

Be frugan skriva upp det i pannan på Dig så att Du ser det varje morgon när Du går på muggen. ;D ;D ;D

Publicerat

Börjar bli less på programmet, så jävla mkt "smyg" reklam inbakat så att det blir trist. Och så är deras trick-filmningar inte heller dom bästa.

Både jakt och fiske delarna var väldigt dåliga nu i lördags, men dom hade nog bra möjligheter o göra den bra, med tanke på markerna och vattnena.

Publicerat

Min antennkabel från taket till digitalboxen har ballat ur!!

Kan inte titta på några betalkanaler.

Bra eller ANUS?........................  >:(