Publicerat December 19, 200619 yr Jag rent ut sagt HATAR Per Moberg Vet inte varför, men ja tycker det ser utsom han är heltoduglig till jakt. Han måste ha guide med sig exakt hela tiden, om de inte äri afrika så är detpå ngn flottig gård i skåne för skyddsjakt utav vildsvin. Han måste ha någon som fäller upp skjutstödetåt han, och ibland kan man höra den ivriga ungens röst"kan ja skjuta nu?m,kan ja skjuta nu?". Blir så grymt irreterad på han:D Är det bara jag som tycker det, eller är det fler?
Publicerat December 19, 200619 yr Författare Kan nog hålla med! Jag har aldrig gillat han som skådis heller. Det är nåt med karln som tänder en ovilja. Tyvär har han nog hamnat i mer än ett bråk på krogen för sin uppsyns skull. MVH Roggman66
Publicerat December 19, 200619 yr Kan nog hålla med Dig, för man såg bara från Skottland på hjortjakten så bar guiden vapnet åt honom. > Latmasken. ;D
Publicerat December 19, 200619 yr När jag såg jakten från skottland så blev jag mäkta förvånad, under en sekvens så stannade han(morberg) för att prata och flåsade INTE, så jag började fundera om tv4+ lagt honom på ett motionsprogram eller dom det handlade om mer eller mindre jakt från bil. Jag fick då avsmak för jakten i skottland som verkat íntressant tidigare.
Publicerat December 20, 200619 yr Har träffat den "yngre killen" Ola före han började med tv. Han och en till kille hade HMK jaktbutiken i Västerås. Mycket trevlig kille. Delade alltid med sig om sin kunskap oavsett vad det handlade om, så det var lätt att bli en trogen kund... Blev mycket förvånad när jag såg honom i tv förstagången
Publicerat December 20, 200619 yr Ola är helt ok, genomtrevlig faktiskt! Jagat en del med honom på större jakter. Per däremot gillar jag inte.. Mvh!
Publicerat December 20, 200619 yr tycker det är roligt när ola är å jagar gryt å står å viskar ovan sten att man ska vara tyst vid grytet och står å rör sig,inte kommer de ut nån räv sen när dom "flyttar" sig kommer räv och så går smällen sen klippet efter kommer dom med en stelfrusen räv hahaha..per är rolig tycker jag,flott i ansiktet lat riktigt rolig när han å peter är och jagar hehe bill å bull
Publicerat December 26, 200619 yr Jo, Per kan just vara rolig för att han verkarså jävla tafatt och sämst..
Publicerat December 26, 200619 yr Jo, Per kan just vara rolig för att han verkarså jävla tafatt och sämst.. Håller med Dig till fullo. Tafatt var rätta ordet. ;D ;D ;D
Publicerat Mars 10, 200719 yr Författare Jag vill bara påminna om Jakt och fiske kl 21:00 på TV 4 + Handlar om klappjakt på rapphöna och fasan i skottland
Publicerat Mars 10, 200719 yr Måste försvara Per lite. Guide i Afrika är ett lagkrav. Guiden i Skottland som bär hans vapen är av ren säkerhet. Tänk dig att du är guide och ska kravla/åla i halvmeterhög ljung med kunden bakefter släpande på ett skarpladdat vapen. Kan inte vara roligt att vara guide då. Därför har guiden geväret i Skottland.
Publicerat Mars 12, 200719 yr Jag har väl inga direkta åsikter om Per förutom att jag tycker att han är mindre trevlig att se i ett kök med sitt långa, flottiga hår som hänger o slänger (i maten) samt när hans svettdroppar trillar i maten, urk!
Publicerat Mars 12, 200719 yr Jag har väl inga direkta åsikter om Per förutom att jag tycker att han är mindre trevlig att se i ett kök med sitt långa, flottiga hår som hänger o slänger (i maten) samt när hans svettdroppar trillar i maten, urk! Vi skulle kanske sala ihop till ett hårnät åt honom så att han har lite kontroll över kalufsen. ;D
Publicerat Mars 13, 200719 yr Vi skulle kanske sala ihop till ett hårnät åt honom så att han har lite kontroll över kalufsen. ;D Ett panband a la Björn Borg och ett hårnät hade gjort susen MEN nåt säger mig att han inte skulle använda det med hänvisning till sin macho image.
Publicerat Mars 13, 200719 yr Ett panband a la Björn Borg och ett hårnät hade gjort susen MEN nåt säger mig att han inte skulle använda det med hänvisning till sin macho image. Enklast är väl att fånga in honom och tvångsklippa honom? Borde funkar med en tunnelfälla modell större och åtla med en pressfotograf från Se&Hör, sen är han nog fast!
Publicerat Mars 13, 200719 yr Ett panband a la Björn Borg och ett hårnät hade gjort susen MEN nåt säger mig att han inte skulle använda det med hänvisning till sin macho image. Haha. Jag tror Dig att han knappast skulle anv. det. Vilken macho image ??? Han!
Publicerat Mars 13, 200719 yr Vilken macho image ??? Han!Image betyder inte att han är det men betänk vilka roller han tar och att han leker jägare.
Publicerat Mars 13, 200719 yr Image betyder inte att han är det men betänk vilka roller han tar och att han leker jägare. Jepp!
Publicerat Juni 27, 200718 yr hoppas för gud skull att per moberg slutar på jakt och fiske Sist ja såg så var han på harjakten, och ja riktigt såg i hans ögon hur ledsen han blev när han inte fick ksjuta ngn hare. De var som ett barn som inte fått nå godis på en lördag. Asså, man riktigt ser att han vill skjuta något:D Ja kanske överdriver ltie, men ja tycker nästan de är snudd på de ja beskriver, han och en hettsig tjt skulle passa bra ihop, KILLERMACHINE
Publicerat Juni 27, 200718 yr hoppas för gud skull att per moberg slutar på jakt och fiske Sist ja såg så var han på harjakten, och ja riktigt såg i hans ögon hur ledsen han blev när han inte fick ksjuta ngn hare. De var som ett barn som inte fått nå godis på en lördag. Asså, man riktigt ser att han vill skjuta något:D Ja kanske överdriver ltie, men ja tycker nästan de är snudd på de ja beskriver, han och en hettsig tjt skulle passa bra ihop, KILLERMACHINE Han var i ett matlagningsprogram i 4+ härom kvällen. Lite klantig. Skulle såga revben på ett lamm med sticksåg och det höll på att sluta åt helsike. ;D
Publicerat Juni 30, 200718 yr Han var i ett matlagningsprogram i 4+ härom kvällen. Lite klantig. Skulle såga revben på ett lamm med sticksåg och det höll på att sluta åt helsike. ;D hhahaha jadu. den karl är bara för mkt:D Slängde han sitt flottiga hår i lammsteken då oxå? Tkr Per Moberg kan pallra sig hit till forumet och försvara sig
Publicerat Juni 30, 200718 yr Har faktist bara sett ett enda program med Per,tyckte det var rätt underhållande !!! Skulle gärna se flera..
Publicerat Juni 30, 200718 yr hhahaha jadu. den karl är bara för mkt:D Slängde han sitt flottiga hår i lammsteken då oxå?Tkr Per Moberg kan pallra sig hit till forumet och försvara sig Jag tyckte att det såg ut som att han hade klippt sig, och inte var så långhårig och flottig längre. ;D