Publicerat Juni 30, 200719 yr Tycker att Per Moberg är en rätt cool typ...Han passar perfekt som programledare i Jakt och fiske...i den genren är han rätt så likvärdig med dig och mig kunskapsmässigt....han kan inte allt, och han är inte perfekt i sitt skytte....som vem som helst i detta forum alltså...Ingen är perfekt. Sist ja såg så var han på harjakten, och ja riktigt såg i hans ögon hur ledsen han blev när han inte fick ksjuta ngn hare. De var som ett barn som inte fått nå godis på en lördag. Asså, man riktigt ser att han vill skjuta något:D Det kan man se i mina ögon också...självklart vill jag skjuta något när jag sticker och jagar...annars skulle jag ju inte ta med mig bössan, då kan jag lika gärna ta med mig en bärplockargrunka...
Publicerat Juni 30, 200719 yr Tycker att Per Moberg är en rätt cool typ...Han passar perfekt som programledare i Jakt och fiske...i den genren är han rätt så likvärdig med dig och mig kunskapsmässigt....han kan inte allt, och han är inte perfekt i sitt skytte....som vem som helst i detta forum alltså...Ingen är perfekt.Det kan man se i mina ögon också...självklart vill jag skjuta något när jag sticker och jagar...annars skulle jag ju inte ta med mig bössan, då kan jag lika gärna ta med mig en bärplockargrunka... Håller med, Per Moberg är väldigt bra som programledare!
Publicerat Juli 2, 200719 yr Håller med, Per Moberg är väldigt bra som programledare! Kan inte riktigt hålla med er . För ja tycker inte han är så intresserad av jakten igentligen. ibland när en markägare står och berättar om tex vildsvin så står han bara och säger"aa, mm mjo" typ han verkar inte så intresserad utan vill bara komma ut och visa vad han går för. Ja känner han inte personligen, men ja tycker han verkar vara så som person. Ja kan som sagt ha helt fel och alla tycker ju olika, men de känns som den dära yrkesjägaren som är med i jakt och fiske är mer intresserad av själva jakten och viltvården istället för som per moberg som ska visa att han KAN skjuta ett djur eller vill ha en FIN troffé Samma den där William, han är oxå väldigt intresserad av allt runt omkring fisket, iofs vill han oxå ha fisk men njaa, Ja tkr per moberg hör hemma på scen Som sagt, min åsikt
Publicerat Juli 2, 200719 yr Jag gillar Per Moberg han är lite speciel men jag vet inte hur han är på "riktigt"
Publicerat Juli 3, 200719 yr Vet någon om jakt och fiske ska börja igen i höst ??? jag tycker det är bra så som dom hade det i våras, att dom kombinerade per och ola så dom fick jaga varannat pogram. jag tycker dom är bra båda två.
Publicerat Juli 3, 200719 yr Vet någon om jakt och fiske ska börja igen i höst ??? jag tycker det är bra så som dom hade det i våras, att dom kombinerade per och ola så dom fick jaga varannat pogram. jag tycker dom är bra båda två. Har mailat tv4 o frågat får se hur lång tid det tar innan man får svar, det är ju sommar o så.
Publicerat Juli 3, 200719 yr Vet någon om jakt och fiske ska börja igen i höst ??? jag tycker det är bra så som dom hade det i våras, att dom kombinerade per och ola så dom fick jaga varannat pogram. jag tycker dom är bra båda två. håller med dej ja jimboh1 undra om dom kör 8 avsnitt av jakt och fiska i höst med både per och ola men dom borde bjuda in thomas ekberg i ett program också
Publicerat Juli 4, 200719 yr håller med dej ja jimboh1 undra om dom kör 8 avsnitt av jakt och fiska i höst med både per och ola men dom borde bjuda in thomas ekberg i ett program ocksåHmmmm, Thomas inteyrkesjägare Ekberg är knappt hälften så bra som Per som inte ens är hälften så bra som Ola...
Publicerat Juli 4, 200719 yr Det kommer tillbaka i höst enligt tv4 men inget datum är bestämt när det ska börja.
Publicerat Juli 4, 200719 yr För att diskutera ett program som gick...Jakt och fiske 11/11-06 ,så måste det ha ett visst värde ändå Fan vad vissa gnäller,skall vi börja gnälla över vädret också ??? Per Moberg är en frisk fläkt i dessa program..Sen att han inte är den bästa jägaren som finns kan jag intyga då jag varit med på några samma jakter runt här i länet !! Sen känner jag personligen producenten ..sluta gnäll och se det positiva i saken i stället. Hela jävla programmet..är en färgklick :D I allt det gråa 8) Man behöver inte vara bäst för att göra TV,det räcker oftast med att man sticker ut,och i och med det så får man tittarsiffror 8)
Publicerat Juli 5, 200719 yr aja,, ja tkr Ola skulle vara hela programen.. Sen har ja märkt att de är alldeles för mkt fiske och för lite jakt ;(
Publicerat Juli 5, 200719 yr aja,, ja tkr Ola skulle vara hela programen..Sen har ja märkt att de är alldeles för mkt fiske och för lite jakt ;( När dom hadde delat up det hela i två olika program ett med bara fiske och ett bara med jakt så var det bätre. Alla som fiskar är ju inte fjakt intreserade. Håller med det är lite för mycket fiske o för lita jakt.
Publicerat Juli 5, 200719 yr För er som vill se de nya filmerna av Thomas Ekberg tillsammans Klas Ingesson går de på Kanal Lokal Stockholm som jag får in på Boxern (kanal 81), (fast jag bor på betryggande avstånd från Sthlm... ) JAg lyssnar på Västeråssändaren och har ett standardutbud med kanaler. Söndagar kl 20.45 går de. Tidigare sändes repris varje kväll, men nu bara på söndagar. Som tur är så är söndagar i övrigt en riktig dålig tv-kväll, så det behöver aldrig bli några diskussioner om kanal-val.... ;D /Må
Publicerat Juli 5, 200719 yr Hur menar du nu??? Blev ju lite fel där :-[ menade ju jaktintreserade så nu har jag ändrat.
Publicerat Juli 5, 200719 yr För er som vill se de nya filmerna av Thomas Ekberg tillsammans Klas Ingesson går de på Kanal Lokal Stockholm som jag får in på Boxern (kanal 81), (fast jag bor på betryggande avstånd från Sthlm... ) JAg lyssnar på Västeråssändaren och har ett standardutbud med kanaler.Söndagar kl 20.45 går de. Tidigare sändes repris varje kväll, men nu bara på söndagar. Som tur är så är söndagar i övrigt en riktig dålig tv-kväll, så det behöver aldrig bli några diskussioner om kanal-val.... ;D /Må Synd att man jobbar söndags kvällar då...
Publicerat Juli 5, 200719 yr Blev ju lite fel där :-[ menade ju jaktintreserade så nu har jag ändrat.Misstänkte det men kunde ju inte låta bli. ;D
Publicerat Juli 5, 200719 yr Han är given Per Moberg kul prick ;DMvh. Han kan vara kul ibland och ibland är han jobbig tycker jag. Det beror lite på sammanhang också. ;D
Publicerat September 18, 200718 yr Är det någon som har koll på när nya avsnitten skall börja av detta på TV4+ Hittar inget på TV4 bara en länk till gamla avsnitt från 2006
Publicerat September 27, 200718 yr Här är en småkul intervju med Per Moberg, när han nu ändå är på tal.. http://www.metro.se/se/article/2007/09/20/...57-45/index.xml "Trevlig" prick!
Publicerat September 28, 200718 yr Här är en småkul intervju med Per Moberg, när han nu ändå är på tal.. http://www.metro.se/se/article/2007/09/20/...57-45/index.xml "Trevlig" prick! måste erkänna ja tycker han e rätt cool!.. inte massa jävla lismande å smörning för att publiken ska älska honom!.. han är den han är!... Mvh
Publicerat September 28, 200718 yr Här är en småkul intervju med Per Moberg, när han nu ändå är på tal.. http://www.metro.se/se/article/2007/09/20/...57-45/index.xml "Trevlig" prick! ja måste erkänna att han är den obehagligaste och sjukaste skådespelaren ja vet
Publicerat Januari 6, 200818 yr måste erkänna ja tycker han e rätt cool!.. inte massa jävla lismande å smörning för att publiken ska älska honom!.. han är den han är!... Mvh Per är cp skadad