Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakt och fiske 11/11-06

Featured Replies

Publicerat
tur man kan se Dianas stigar i kanal lokal det är rena jakt program med riktiga jägare

och inga flottiga pajaser

Japp, reprisen om älgjakt slog Pers bilåkande efter en gnu (Fast food of Africa) med hästlängder.  ;D ;D

• Svar 115
  • Visningar 13,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

jag hoppas för deras egen del att dom klippt bort en massa

för det kallar inte jag jakt    tog det 2 min promenerande  och sedan  sköt pajasen  ett nestan rakt sido skott  och var fan är svårigheten med det

och sedan tillika gnälla på att han blev filmad  fan va jag retar mig

Publicerat

Jag kan hålla med dig där så mycket till jakt var det väll inte di räckt förra programmet sa dom att vi åker ju inte med bilen fram till viltet nääääää inte viiiiiiiii sen skönjar jag att du har ett litet horn i sidan till  lille Per  ;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat

Jag tycker det var trevligt så länge dem spelade in programmet i Sverige själv tycker jag Afrika jakt är helt ointressant.

Fick jag bestämma skulle programmet turnera runt Sverige och gå genom våra jaktformer och hundar borde vara betydligt billigare att göra också. Sen är väl inte Per Moberg min favorit och i mina ögon ingen riktig jägare heller ;)

Publicerat
Moberg är etta!

Jupp

Publicerat
Jag tycker det var trevligt så länge dem spelade in programmet i Sverige själv tycker jag Afrika jakt är helt ointressant.

Fick jag bestämma skulle programmet turnera runt Sverige och gå genom våra jaktformer och hundar borde vara betydligt billigare att göra också. Sen är väl inte Per Moberg min favorit och i mina ögon ingen riktig jägare heller ;)

sant. Men jag har länge funderat över hur man ska se på Per i jakt och fiske. Det måste ju va som att han är som en lärling eftersom han alltid har guider med sig. Det kan ju inte vara som att han ska vara proffisionell, för då har han ju gjort bort sig totalt tycker jag. Om afrika resorna är som dom visar i programet så är det ju löjligt. Isåfall köper ju folk sånna resor bara för att kunna skryta om att dom skjutit en elefant.

Sen så tycker jag dom är så grymt bortskämmda. när william tappade första laxen så börja han ju nästan grina. Och samma när dom sa till Per moberg att det bara var hondjur i flocken, då vart han ju skitbesviken. den enda bra killen i programet är ju ola.

Publicerat
tur man kan se Dianas stigar i kanal lokal det är rena jakt program med riktiga jägare

och inga flottiga pajaser

Hmmm, Thomas & Claes är väl inte några höjdare men de är hästlängder bättre än Per.
Publicerat

Tja!!

Han är manlig den där Erik, utan hörselskydd med elefantstudsare vid örat, huga huga. Jag har väldigt dålig hörsel och jag skulle inte vilja stå där. Dom har varit snälla med den mörkhyade han har ju fått ett jaktställ från ÖB, dom kunde ju ha slagit till på jahtijakt när dom ändå skulle vara med på tv.

Publicerat

Om du tittar riktigt noga på Erik ser du ngt i hans öron. Finns idag hörselskydd som är skräddarsydda till just dina öron. Fungerar som så att du hör alla " normala " ljud men höga ljud stängs av. Hade själv med mig ner till afrika i somras som John hade beställt i Danmark. Sen till alla som hackar på Per. Ni måste väl inse att mkt är ett spel för galleriet. det är dock TV och det ska engagera publiken på ett eller annat sätt. BWT är det någon dam som inte jagat som skulle vara intresserad av att vara med på film från Afrika???????

Publicerat

min fru  ::) ::)

Publicerat
min fru  ::) ::)
Jaktfilm alltså ;D
Publicerat
Jaktfilm alltså ;D

;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat
Jaktfilm alltså ;D

ja fan där sprack det ....

men hon är sexig som fan i högklackat och 30-06

Publicerat
ja fan där sprack det ....

men hon är sexig som fan i högklackat och 30-06

Skulle kanske gå då trots allt. Jakt på högklackat är faktiskt inte så dumt ;D
Publicerat

ja ger ju bra grepp i klacken  om man skjuter grovt  ;)

Publicerat

Jag saknar i allafall jakten från sverige eller runt om i skandinavien där vi har samma intresse och lite vetskap runt det hela.

Visst är det kul att se jakt lite runt vår glob,men det ringa utbud som finns är litet,mera jakt,fiske och naturprogram på tv skulle nog gynna tv tittandet bland folk.

MVH rackelhane