Publicerat Januari 6, 200818 yr Per Moberg är nog lite sliskig, men en duktig skådespelare. Lite speciell kock stil, kommer ihåg när han skalade potatis med en högtryckstvätt. 8)
Publicerat Januari 6, 200818 yr måste erkänna ja tycker han e rätt cool!.. inte massa jävla lismande å smörning för att publiken ska älska honom!.. han är den han är!... Mvh Helt klart! ...Moberg är störtskön ...
Publicerat Januari 6, 200818 yr sedan är ju fiske delen i programmet så jäkla enformigt till och med min fru är trött på William när han gapar hela tiden OOOH så Fiiin den är .. vilken fiiin fisk det är osv... ibland låter det som han håller på med ngt helt annant ......
Publicerat Januari 9, 200818 yr ...och imorgon den 10/1 börjar Jakt & Fiske igen kl 20:00 på 4+. Jakt & fiske10 januari 2008 20:00 William tränar kastteknik, Per jagar kudo och oryx i Sydafrika och Magdalena lär sig mer om den drivande hunden. Per Morberg återvänder till Sydafrika, den här gången för att jaga kudo och oryx tillsammans med den professionelle jägaren Erik von Eckhart och spåraren Damian Elias Shango. Som vanligt är nervpressen stor för Per när det väl drar ihop sig till skyttet. De besöker även människor som bor i området. Per är nyfiken på maten och hinner också med ett parti luffarschack. Magdalena Forsberg är tillbaks på Östermalma för att få veta mer om den drivande hunden. Även vana flugfiskare behöver putsa på sin kastteknik. William Moberg-Faulds tar med sig flugfiskelandslagets Marie Lagerqvist för att både fiska och träna kastteknik på lilla Malma. Del 7 av 12. Jakt & fiske är tillbaka, nu med sin nionde säsong, och den här gången bjuder det svenska jakt- och fiskemagasinet på 12 avsnitt producerade 2007. Det är programmet för alla som älskar svensk jakt och fiske, och innehåller bland annat upplevelsebaserade reportage och konkreta tips. Ny för säsongen är Magdalena Forsberg som tittar närmare på olika jakthundar. Hon tar hjälp av experter som ger tips om dressyr och träning för att jägaren ska få en så bra jaktkamrat som möjligt. Ola Svensson tar hand om jaktdelen och William Moberg-Faulds rapporterar om fiske. I höstens säsong återvänder Per Morberg till Sydafrika för att jaga tillsammans med jaktguiden Eric Eckhart. Det blir dessutom massor av matlagning där både fisk och vilt lagas vid lägerelden.
Publicerat Januari 10, 200818 yr ...och imorgon den 10/1 börjar Jakt & Fiske igen kl 20:00 på 4+.Per Morberg återvänder till Sydafrika, den här gången för att jaga kudo och oryx tillsammans med den professionelle jägaren Erik von Eckhart och spåraren Damian Elias Shango. Som vanligt är nervpressen stor för Per när det väl drar ihop sig till skyttet. Hmmm, resultatet kan man väl se på Svenska jaktresors hemsida...
Publicerat Januari 10, 200818 yr Hmmm, resultatet kan man väl se på Svenska jaktresors hemsida... Jepp!
Publicerat Januari 10, 200818 yr Undrar om Erik fick några utbrott på lille Per. Erik är nämligen rakt på sak utan en enda krusidull. Ska dock bli kul att se lite välbekanta syner igen. Kommer antagligen få en våldsam abstinens. ;D
Publicerat Januari 10, 200818 yr Undrar om Erik fick några utbrott på lille Per. Erik är nämligen rakt på sak utan en enda krusidull. Ska dock bli kul att se lite välbekanta syner igen. Kommer antagligen få en våldsam abstinens. ;D Jag förstår att det kommer bli en hård kväll för Dig. Synd om Dig! ;D Det bästa är väl att Du undviker Jakt & fiske ikväll. ;D ;D ;D
Publicerat Januari 15, 200818 yr alldeles för mkt fiske. typ 2/3 fiskar. dåligt! ska ju iaf vara 50/50
Publicerat Januari 15, 200818 yr Jävla snik viljam han bara kasta sig fram o tog tjejens plats där hon haft på en jätte regnbåge o drog upp den hemska människa som tjejen sa ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Januari 15, 200818 yr Jävla snik viljam han bara kasta sig fram o tog tjejens plats där hon haft på en jätte regnbåge o drog upp den hemska meniska som tjejen sa ;D ;D ;DMvh. Ja och hon hade ett mkt sympatiskt utseende för att vara fiskare :-* :-* :-*
Publicerat Januari 15, 200818 yr alldeles för mkt fiske. typ 2/3 fiskar. dåligt! ska ju iaf vara 50/50 Håller till fullo med.
Publicerat Januari 17, 200818 yr Glöm inte Per Morberg i Afrika ikväll kl 20 ;D Är det den skojaren på tv ikväll ??? ??? ??? ;D :-*
Publicerat Januari 17, 200818 yr VARFÖR LÅTER MAN DENNA MÄNNISKA VARA MED I ETT PROGRAM NÄR HAN INTE VILL BLI FILMAD OCH TJATAR OM ATT HAN VILL UPPLEVA DETTA UTAN KAMERA Jävla mupp
Publicerat Januari 17, 200818 yr Per Moberg är störtskön.....Gillar honom uppriktigt :D Håller med! Ibland hatar jag honom dock, vet inte riktigt vad jag irriterar mig på men nåt är det. Men hans matlagning får mig att må bra och drömma om ett liknande kök
Publicerat Januari 17, 200818 yr Håller med! Ibland hatar jag honom dock, vet inte riktigt vad jag irriterar mig på men nåt är det. Men hans matlagning får mig att må bra och drömma om ett liknande kök Vet..hans kök är fantasiskt !!! Bor inte så långt ifrån faktist,men jag vet ta mej tusan inte vart detta kök befinner sej.. Har sett detta som ett uppdrag för framtiden att lösa
Publicerat Januari 17, 200818 yr Moberg är etta! Men jag hatar fiske-william.....fråga till allmänheten...tror ni karln kan se en fisk plocka en insekt vid ytan utan att bryta ut i nån form av pubertalt jagserbröstpåenriktigkvinna vrål??...
Publicerat Januari 17, 200818 yr Vet..hans kök är fantasiskt !!! Bor inte så långt ifrån faktist,men jag vet ta mej tusan inte vart detta kök befinner sej..Har sett detta som ett uppdrag för framtiden att lösa Sig till när du hittar det så gör vi en gemensam våldsgästning 8) :D.
Publicerat Januari 18, 200818 yr tur man kan se Dianas stigar i kanal lokal det är rena jakt program med riktiga jägare och inga flottiga pajaser