Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Här rapporterar ni buggar, stavfel och felaktiga översättningar - dock inga diskussioner!

Featured Replies

Publicerat
36 minutes ago M-Ola sa:

Fortfarande full CPU-utnyttjande om man inte kör AdBlock. Så länge jag inte får garantier för att det här inte skall upprepas så kom mer jag att köra med annonsblockerare. Jag tycker som LGH här ovan att det vore bra med en sponsrad version utan annonser så man slipper sånt här.

Sidan käkar batteri så in i bomben på mobilen med. 15% bara för att skriva detta på under en minut. 

• Svar 311
  • Visningar 72k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Fixat. Det var en annons som hade ballat ur...

• TILL ADMIN.  SKULLE NI KUNNA VARA LITE MER SELEKTIVA MED VILKA NI SLÄPPER IN I GRUPPEN? VI HAR EN NY MEDLEM, EN ÄLDRE DAM, SOM SKICKAR PM TILL KILLAR I GRUPPEN. HON SKICKAR GROTESKA

• För att göra en lång historia kort... Det var ett fel som var trasigt! Skämt åsido, det var ett hårdvarufel som tog ett antal timmar och sömnlösa nätter att laga, och vi ber om ursäkt att f

Posted Images

Publicerat

Går inte att besöka sidan från mobilen längre. Mobilen överhettas och sidan hackar. Sidan fungerar fint på datorn med adblock.

Publicerat

Min mobil började bli skållhet igår kväll. Går inte ens att hålla i den efter ett tag... Och slukar batteri... 

Kan det vara här orsaken ligger..? 

Publicerat

Smsat Niclas...

Publicerat

ifrån paddan så funkar det inte , sidan laddas om hela tiden tills den stänger ner .

Samma probs som förra gången ??

/ P

Publicerat

Hur går det med detta? Fick besked om att detta fixades vid 9-tiden i förmiddags..

Publicerat

Mobilen blir inte helvetiskt varm längre iaf... 

Publicerat
42 minutes ago Hipshot sa:

Hur går det med detta? Fick besked om att detta fixades vid 9-tiden i förmiddags..

Känns fortfarande som sidan drar mycket batteri...

Publicerat
14 hours ago Sun Flower sa:

Känns fortfarande som sidan drar mycket batteri...

Kör Adblock på mobilen också så försvinner problemet, och andra potentiella säkerhetsproblem.

Publicerat
8 hours ago LGH sa:

Kör Adblock på mobilen också så försvinner problemet, och andra potentiella säkerhetsproblem.

Tror att det kanske var fixat ändå. Nu drar inte sidan alls på samma sätt. ?

Publicerat

Nu har någon skruvat i CCS:en med resultatet att bilderna inte passar in i sidlayouten längre.

img.ipsImage_thumbnailed har fått max-width: 1000px av någon anledning, ta bort och det ser bra ut igen.
Publicerat
9 minutes ago LGH sa:

Nu har någon skruvat i CCS:en med resultatet att bilderna inte passar in i sidlayouten längre.

img.ipsImage_thumbnailed har fått max-width: 1000px av någon anledning, ta bort och det ser bra ut igen.

Ja det blir ett helvete när man kollar via mobilen ?

Publicerat
42 minutes ago Joacim sa:

Ja det blir ett helvete när man kollar via mobilen ?

Ja det är slitigt ?

Publicerat
3 minutes ago TekDr sa:

Ja det är slitigt ?

Ett satans "scrollande" iallafall och zooma in och ut för att hitta det man söker ?

Publicerat

Inget fixat med bildformaten än? 

• 2 weeks later...
Publicerat

Fortfarande jobbigt med bilderna... ?

• 2 weeks later...
Publicerat

Är det personalbrist...? Sidan är verkligen inte ok.. Inte bara bilderna som blir för stora, men om man har fått en kommentar (den där röda siffran som dyker upp högst upp på högra sidan). Idag stod det 5 däruppe. När jag öppnade (det gick idag!) och klickade på den ena så funkade det. Men jag kunde inte gå in igen för att komma de övriga.. ?. Sidan får en grå hinna som man inte kan komma igenom. Nu har det varit så i ett par veckor. Är det bara jag som har det problemet? 

Jag kommer att lägga denna texten på två ställen. Under Feed back - buggar, stavfel... Och under Lägerelden.. 

• 3 months later...
Publicerat

När jag loggar in flyttas layouten och det tillkommer lite spöken under sökfältet som täcker delar av sidan och gör att jag t.ex. bara kan klicka på kanten av svaraknappen i trådar samt hemknappen uppe till vänster.

En bild säger mer än tusen ord:

813950592_Jaktsidandubbel.thumb.png.fa1c64f86eeccf1d4d6ea4a568c68ef3.png

Publicerat

Jag hittade lösningen.

När jag loggade in så ändrades temat till "Default" så när jag ändrade till "4.2 (Standard)" blev det rätt igen.

Publicerat

Varför loggas jag ut automatiskt?

• 2 months later...
Publicerat

En ruta med detta innehåll ploppade upp när jag loggade in

Tyvärr, det finns ett problem

Den CSRF skyddsnyckel matchade inte. Detta kan tyda på en plugin eller tema är inaktuell. Vänligen kontakta teknisk support för mer information.

Felkod: 2S119/1

Men det gick ju ändå att klicka på "hem" och allt verkar funka som det ska nu.

Publicerat

på olästa aktiviteter så är tidsangivelsen något i stil med %d....

• 1 month later...
Publicerat

Får många "Bad Gateway" från webbservern när jag klickar på Nytt innehåll både på mobilen och datorn, men reloadar man sidan eller städar adressraden till bara jaktsidan.se så kommer man in. Känns som något är knas eller är det någon cache som spökar på både mobil och datrorer?

Publicerat
4 minutes ago Galne sa:

Får många "Bad Gateway" från webbservern när jag klickar på Nytt innehåll både på mobilen och datorn, men reloadar man sidan eller städar adressraden till bara jaktsidan.se så kommer man in. Känns som något är knas eller är det någon cache som spökar på både mobil och datrorer?

Upplever samma problem sedan igår kväll.

Publicerat
54 minutes ago redtop sa:

Upplever samma problem sedan igår kväll.

Precis, det var då det började för mig med. Trodde sidan låg nere en sväng igår, men idag har den fungerat halv bra.

Felkod från nginx är 502 Bad gateway för de som behöver veta!