Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Men man börjar tvivla på röntgen från c till a nä nog ska jakt tidningarna få höra om detta.
Publicerat Januari 4, 200719 yr Men man börjar tvivla på röntgen från c till a nä nog ska jakt tidningarna få höra om detta. Det tycker jag verkligen.
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Men man börjar undra hur många hundar som springer runt med fel diagnos när det är såna kast.Det var en rolig veterinär han sa att det är solklart A annars ring mig ovh han fick rätt fy fan man är ännu på moln ;D ;D ;D
Publicerat Januari 4, 200719 yr Grattis! Skulle vara väldigt intressant att även höra vad Älghundklubben har att säga om detta. Hundarna ska HD-röntgas men om utfallen från ena dagen till andra kan kasta från C till A verkar det som att det är rena lotteriet. Katastrofalt är det sammanfattande ordet enligt mig. Finns det månne någon officiell statistik på hur många av de som röntgas som ändras?
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Tackar!! Jo det är som en dålig film med ett lyckligt slut men man undrar såna som inte gör om det hur många hundar springer i skogen med bra höfter fast dom fått Celler D ???.för hade det på känn att det inte är möjligt men nu blir det å para stort sug efter valpar efter Alba bara få ut till rätt personer
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Tackar!! Jo det är som en dålig film med ett lyckligt slut men man undrar såna som inte gör om det hur många hundar springer i skogen med bra höfter fast dom fått Celler D ???.för hade det på känn att det inte är möjligt men nu blir det å para stort sug efter valpar efter Alba bara få ut till rätt personer
Publicerat Januari 4, 200719 yr GUD SÅ SKÖNT OM RÖNTGEN GAV A HÖFTER PÅ BÅDA SIDORNA ;D ;D ;D VETERINÄREN HADE RÄTT ;D ;DGrattis ;D....det är nog dags att lägga ner allt röntganden då det är sådär opålitligt. :-
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Jo det är nog det eller så kunde dom inte ta bilden rätt först,för när jag var andra gången hos en annan veterinär så var bildkvaliten mkt bättre men varför inte då säga att du måste ta om i stället för att sätta ett C eller D men skumt är det.
Publicerat Januari 4, 200719 yr Bildkvalitén ska inte vara orsak till en så ojämn bedömning. Skulle nog knappast accepteras att fartkamerorna tog usla bilder och botlappen skickades till någon annan med likadan bil?! Var det förresten du som höll hundens höfter på plats under röntgen eller var det utbildad personal?
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare utbildad personal i höfterna jag höll frambena.Men var kan felet vara då skulle va kul veta. ???
Publicerat Januari 4, 200719 yr Man får gratulera... Nu kanske du förstår varför karelarna har så höga hd-fel procent / Mvh
Publicerat Januari 4, 200719 yr Grattis!! Gud så skönt det måste kännas!! Läste den här tråden tidigare och tyckte så synd om dej, men det var ju bra att allt ordna sig!!
Publicerat Januari 5, 200719 yr Författare Det är konstigt med skk när det var negativt så var det minsann dan efter på nätet men nu när det äe positivt så tar det tid ???
Publicerat Januari 5, 200719 yr Det är konstigt med skk när det var negativt så var det minsann dan efter på nätet men nu när det äe positivt så tar det tid ??? Är det något nytt ???
Publicerat Januari 5, 200719 yr Det är konstigt med skk när det var negativt så var det minsann dan efter på nätet men nu när det äe positivt så tar det tid ??? Dagen efter? När det var negativt var det samma dag inne
Publicerat Januari 7, 200719 yr Författare Jag fick ju beskedet att det var C dan innan jag skulle till finland så jag hoppade av men med facit i hand så borde man åkt ;D. Gjorde omplåtningen i finska pello en otroligt kunnig veterinär han sa direkt att inte är det här C det är A max B på ena sidan ev men dom har ju hårdare kriterier i finland sa han men ring åt mig sa han om det blir nåt annat så ska vi överklaga. Och vips så har man A höfter på båda sidorna ;D ;D ;D.Men märkligt är det ???
Publicerat Januari 7, 200719 yr Grattis, vist är det märkligt nu sjönk förtroendet ytiligare,vad ska man tro ??? Det är många duktiga hundar av olika raser som skulle behövas i aveln men kommer bort bara för att vi inte har ett bra system, nu liknar det mer som ett lotteri :-[ Hur gör du nu? valpar eller? vad säjer Torbjörn? Skönt med A på båda
Publicerat Januari 7, 200719 yr Författare Jag har en feeling på att dom har gjort fel nånstans med bilderna, men kvaliten var mkt bättre nu Torbjörn var med och fick se bilderna han tvekade inte ens när vi var på väg hem han sa att det kommer ordna sig inte ens orolig men det har jag varit ;D.jajamän det blir parning skulle tro att hon löper i mars med Ackers Doj en som ringde på fredag och best en valp så nog ska dom gå sälja med Doj som lämnat nästan 30% avkommor Alba en av sveriges tidigaste jch ;D + en mkt stark tiklinje